Autokeuze afzeiken raakt je dat?
- Petrolhead Tom
Re: Autokeuze afzeiken raakt je dat?
Ik denk dat iedereen het wel leuk vind om positieve reacties te krijgen. Dat is toch menselijk?
- Downforce Hans
Autokeuse afzeiken raakt je dat? Nou nee een ander zijn autokeuze afzeiken raakt me niet, voel me er wel prettig bij......................................................... 

-
Ja man!!!!
Trouwens rijdt die yabba yabba dooo auto al weer.
- Petrolhead Tom
Retorische vraag.Andre schreef:Ja man!!!!

- dvh
Downforce Hans schreef:Autokeuse afzeiken raakt je dat? Nou nee een ander zijn autokeuze afzeiken raakt me niet, voel me er wel prettig bij.........................................................

- Hielke
Och, ik zie nu pas dat er A, B, C, D antwoorden mogelijk zijn.
Enige juiste antwoord staat er niet bij.
E: auto boeit me, ik moet ermee rijden, daarom kies ik die auto en niemand anders. Kritiek op whatever auto is prima maar staat los van mijn keuze.
Lang antwoord, maar zo is het wel. Antwoord laat ook alle mogelijkheden open. Je kunt ook voor een auto gekozen hebben omdat ie je bij andere mensen status geeft. Volledig legitiem. Ik schat in dat meer dan 50% van de aankopen in het duurdere segment statusaankopen zijn. Maar nog steeds geldt dat het jouw keuze is en dat jij ermee moet rijden. Kritiek op de auto an sich hoort je dan helemaal koud te laten.
Enige juiste antwoord staat er niet bij.
E: auto boeit me, ik moet ermee rijden, daarom kies ik die auto en niemand anders. Kritiek op whatever auto is prima maar staat los van mijn keuze.
Lang antwoord, maar zo is het wel. Antwoord laat ook alle mogelijkheden open. Je kunt ook voor een auto gekozen hebben omdat ie je bij andere mensen status geeft. Volledig legitiem. Ik schat in dat meer dan 50% van de aankopen in het duurdere segment statusaankopen zijn. Maar nog steeds geldt dat het jouw keuze is en dat jij ermee moet rijden. Kritiek op de auto an sich hoort je dan helemaal koud te laten.
- Petrolhead Tom
Ik vraag me trouwens serieus af hoe serieus je mensen moet nemen waarvoor de auto een statusobject is. Als ik het succes van iemand aan zijn auto moet afleiden dan moet hij toch minstens met een Veyron of Zonda voor komen rijden. De rest is allemaal te leasen. 

- Roy RS
ik heb zojuist ook een Huayra Cabrio besteld, voor een goede klant als ik geven ze wat voorrang.Robin Hartog schreef:Jij hebt twee Zonda's gehad?Roy RS schreef:hmm, ik val duidelijk in groep D...
Ik geef mijn mening zoals ik erover denk in het voorstadium, als de auto er is dan ben ik eerlijk over mijn gegeven mening, voorbeelden:
Pagani Zonda is mijn droom, dus toen de Huayra genoemd werd was ik heel lovend op voorhand, nu heb ik er veel over gezien (en natuurlijk vaak in gereden dus gegronde meningen hier) vind ik het wel aardig, maar niet tippen aan de Zonda. (waar ik er 2 van heb gehad, dus ik weet waar ik over praat)
Zo zie je maar hoeveel poep mensen kunnen praten...behalve over de looks en suggestieve zaken kan in een 1M topic hier eigenlijk maar een handvol mensen meepraten...de rest lult maar uit zijn nek omdat ze er nooit in gereden hebben.
Die M135i zul je mij niet over horen, ik heb er niet in gereden, maar ik vermoed dat het bijna zo mooi rijdt als de 1M en ik vermoed dat die net zo mooi rijdt als de E46 M3, dan denk ik dat die wat weg heeft van de Z3M én dat is dan mijn referentiekader, want die heb ik wel gehad. Ik denk dat er veel mensen op die manier meningen hebben , dus wat boeit het als die mensen met die onderbouwingen in hun achterhoofd een auto afbranden...
-
OnlineLuco
En ik rij in een bmw 

- Richard430
Tsja, ik rij in een oude taxi met een baby v8. Boeit me werkelijk niets. Rij de auto voor mezelf en niet voor een ander
Dan nog liever mijn W114, dan zijn de reacties helemaal negatief. Tot dat blijkt dat het geen stinkende diesel is maar een 6 cilinder injectie

Dan nog liever mijn W114, dan zijn de reacties helemaal negatief. Tot dat blijkt dat het geen stinkende diesel is maar een 6 cilinder injectie

- TurboClouseau
Een keer ouwehoeren over een bepaald automerk vind ik niet erg...dat doe ik zelf ook wel eens...ik erger me meer aan de mensen die in herhaling blijven vallen. Komt bij mij een beetje arrogant over...en kinderachtig.
Zolang ik maar lol heb in m`n eigen gebakje vind ik het prima...en je hoeft niet perse een auto te hebben die perfect over de nordschleife stuurt....lol hebben kan in allerlei auto`s. Ik moet met zulke dingen altijd weer terugdenken aan dat filmpje van Andre in die Peugeot 306 over hoe je moet driften.
Zolang ik maar lol heb in m`n eigen gebakje vind ik het prima...en je hoeft niet perse een auto te hebben die perfect over de nordschleife stuurt....lol hebben kan in allerlei auto`s. Ik moet met zulke dingen altijd weer terugdenken aan dat filmpje van Andre in die Peugeot 306 over hoe je moet driften.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Weer typisch DF, deze antwoorden. Net zoals er niemand een beleggingshypotheek heeft, nooit de mist in is gegaan met aandelen, geen legiolease/dexia heeft gehad, meer spaargeld dan de gemiddelde NL-er, hekel aan dicrimineren en buitenlanders, geld geven aan de kankerbestrijding, nooit te hard rijden, altijd richting aangeven, niet bumperkleven, niet durven zeggen dat ze PVV stemmen, voor iedereen de deur open houden, oude vrouwtjes helpen met oversteken, een lekker wijf hebben van tig jonger, nooit naar de hoeren gaan en de liefste kids en huisdieren hebben. Nee, het maakt niemand wat, dat auto afzeiken...
Wat een übervolk hier
Nou mij wel! Als ik wat anders heb aangeschaft mag er best wat van gevonden worden. Dan wel graag in normale bewoordingen. M'n auto afzeiken hoeft niet. Mijn keuze. Dat het de jouwe niet is, okay. Maar doe eens ff normaal!
Stelletje hypocrieten bij elkaar... Zo ongeveer
En als laatste dan maar een
?

Nou mij wel! Als ik wat anders heb aangeschaft mag er best wat van gevonden worden. Dan wel graag in normale bewoordingen. M'n auto afzeiken hoeft niet. Mijn keuze. Dat het de jouwe niet is, okay. Maar doe eens ff normaal!
Stelletje hypocrieten bij elkaar... Zo ongeveer

En als laatste dan maar een

- Petrolhead Tom
Hahahaha mooie reactie Arthur. Ik ben wel een keer de mist in gegaan met aandelen voor de rest niet echt.
Ik denk dat een keuze pas afgezeikt gaat worden op het moment dat iemand iets vol blijft houden wat pertinent niet waar is. Zoals een discussie op het Nurburgring forum laatst. Daar houdt iemand vol dat een RS6 een prima bochten ridder is, komende uit een 911 turbo kun je dat toch niet vol blijven houden?
Ik denk dat een keuze pas afgezeikt gaat worden op het moment dat iemand iets vol blijft houden wat pertinent niet waar is. Zoals een discussie op het Nurburgring forum laatst. Daar houdt iemand vol dat een RS6 een prima bochten ridder is, komende uit een 911 turbo kun je dat toch niet vol blijven houden?
- Robin Hartog
Waarom? Dat is echt een kutauto...Roy RS schreef:ik heb zojuist ook een Huayra Cabrio besteld, voor een goede klant als ik geven ze wat voorrang.Robin Hartog schreef:Jij hebt twee Zonda's gehad?Roy RS schreef:hmm, ik val duidelijk in groep D...
Ik geef mijn mening zoals ik erover denk in het voorstadium, als de auto er is dan ben ik eerlijk over mijn gegeven mening, voorbeelden:
Pagani Zonda is mijn droom, dus toen de Huayra genoemd werd was ik heel lovend op voorhand, nu heb ik er veel over gezien (en natuurlijk vaak in gereden dus gegronde meningen hier) vind ik het wel aardig, maar niet tippen aan de Zonda. (waar ik er 2 van heb gehad, dus ik weet waar ik over praat)
Zo zie je maar hoeveel poep mensen kunnen praten...behalve over de looks en suggestieve zaken kan in een 1M topic hier eigenlijk maar een handvol mensen meepraten...de rest lult maar uit zijn nek omdat ze er nooit in gereden hebben.
Die M135i zul je mij niet over horen, ik heb er niet in gereden, maar ik vermoed dat het bijna zo mooi rijdt als de 1M en ik vermoed dat die net zo mooi rijdt als de E46 M3, dan denk ik dat die wat weg heeft van de Z3M én dat is dan mijn referentiekader, want die heb ik wel gehad. Ik denk dat er veel mensen op die manier meningen hebben , dus wat boeit het als die mensen met die onderbouwingen in hun achterhoofd een auto afbranden...

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dit is zo ruim te nemen want 'n RS6 ligt als 'n blok in de bocht tov 95% van alle auto's ooit gebouwd. Een 911 Turbo uit 1981 gaat er minder hard doorheen. Beide auto's uit egener ervaring (RS6 was 'n 8 jaar terug ofzo) en dan nog. Smaken verschillen ook qua vormgeving. De meest verkochte auto is de Corolla. Maakt dat het dan de 'beste'? Nee toch? Wat het merendeel(op DF bijv) vindt of in herhaling blijft vallen, dat maakt nog niet dat men daardóór gelijk heeft. Wel is het zo dat de meeste stemmen gelden, ook in de maatschappij, vandaar dat dan 'democratisch'(...) de meerderheid wel 'gelijk' krijgt ook al hebben 'ze'dat misschien niet altijd he....Petrolhead Tom schreef:Ik denk dat een keuze pas afgezeikt gaat worden op het moment dat iemand iets vol blijft houden wat pertinent niet waar is.
Dit is zo ruim te nemen Tom.
Arthur , goed verhaal, ik hou m'n hart al vast wanneer ik mijn aanwinst morgen in 'Mijn Auto' toon. The same old song. Ik hoop dat 't wat normaal blijft.
- Joop
M'n autokeuze nog nooit van iemand anders mening af laten hangen...
...wat discussiëren moet kunnen en vervolgens moet ieder ook maar zien wat hij/zij met die meningen doet. Zo lang ze maar niet op de man worden gespeeld zal het mij worst wezen; discussie enkel ter lering ende vermaeck zeg maar
...
Zeg maar...
...optie 3 voor mij dus.
...wat discussiëren moet kunnen en vervolgens moet ieder ook maar zien wat hij/zij met die meningen doet. Zo lang ze maar niet op de man worden gespeeld zal het mij worst wezen; discussie enkel ter lering ende vermaeck zeg maar

...optie 3 voor mij dus.
- dvh
Een witte toch ?
* begint alvast in handen te wrijven *

* begint alvast in handen te wrijven *

-
Blijft vermakelijk dat sommige mensen iedere dag opnieuw posten hoe geweldig hun auto is, en dit dan ook 5 keer in ieder bericht herhalen met tientallen foto's en filmpjes of topics. Schitterend
But hey... that's DF!

-
Arthur schreef:Weer typisch DF, deze antwoorden. Net zoals er niemand een beleggingshypotheek heeft, nooit de mist in is gegaan met aandelen, geen legiolease/dexia heeft gehad, meer spaargeld dan de gemiddelde NL-er, hekel aan dicrimineren en buitenlanders, geld geven aan de kankerbestrijding, nooit te hard rijden, altijd richting aangeven, niet bumperkleven, niet durven zeggen dat ze PVV stemmen, voor iedereen de deur open houden, oude vrouwtjes helpen met oversteken, een lekker wijf hebben van tig jonger, nooit naar de hoeren gaan en de liefste kids en huisdieren hebben. Nee, het maakt niemand wat, dat auto afzeiken...Wat een übervolk hier
![]()
Stelletje hypocrieten bij elkaar... Zo ongeveer![]()
![]()
En als laatste dan maar een?
Ik zeg: POST VAN HET JAAR!

-
ROFL, meer als de helft kiest voor optie 3.....
Yeah Right!

- dvh
Optie 3 FTW + verhaal Arthur 

- WJ
Ik denk dat de meeste de poll misschien meer lezen als 'kritiek' op je auto keuze hebben, ipv echt iemands keuze afzeiken.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Hoe ziet men dat eigenlijk op zakelijk niveau?
Had vandaag nog een discussie over de Wrangler die ik ga bestellen en dat hij dat ook graag zou willen, maar dat hij daarmee niet bij klanten kan aankomen.
Ik persoonlijk vind het enorm raar dat je klanten mede bepalen of je wel of niet in een bepaalde auto mag rijden. Als ze het niet goedkeuren kunnen ze van mij doodvallen als ik daardoor geen handel heb. Dan zou ik die klant al niet eens willen.
Heb dat zelf nog niet meegemaakt, zitten immers in de Olie&Gas sector dus daar worden autos vaak al meer gewaardeerd, maar toch. Ga echt niet in een golf, v50 rijden omdat de klanten dat wel goed vinden. Lekker krom.

Had vandaag nog een discussie over de Wrangler die ik ga bestellen en dat hij dat ook graag zou willen, maar dat hij daarmee niet bij klanten kan aankomen.
Ik persoonlijk vind het enorm raar dat je klanten mede bepalen of je wel of niet in een bepaalde auto mag rijden. Als ze het niet goedkeuren kunnen ze van mij doodvallen als ik daardoor geen handel heb. Dan zou ik die klant al niet eens willen.
Heb dat zelf nog niet meegemaakt, zitten immers in de Olie&Gas sector dus daar worden autos vaak al meer gewaardeerd, maar toch. Ga echt niet in een golf, v50 rijden omdat de klanten dat wel goed vinden. Lekker krom.

- Riceaux
Wij parkeren de auto meestal om de hoek. En als de klant vraagt hoe we zijn gekomen zeggen we, met de trein. 'Dure' auto bij hun voor de deur parkeren werkt een beetje provocerend (Krijgen ze neiging om te denken dat we ze uitbuiten) bij onze klanten. (Schuldhulpverlening, bewindvoering.)Hoe ziet men dat eigenlijk op zakelijk niveau?
- Petrolhead Tom
Ik zet de auto altijd en overal standaard om de hoek.