Jongens, ik zie geen verschil in het concept RS4 en RS6. Kom niet met die praat over dakstijllijntje hier, het kabeltje tussen de gordels in een RS6 is net een stukkie stoerder, de daklijn van schuinvóór klopt wél bij de RS6, De A-stijl had 15gr. schuiner gekund ... dat is allemaal wijvenpraat

(of Ilja-praat)
Het zijn beiden peekaaboten, rechtuitbranders (voor Duitsland), extreem luxe bakken en zien er - voor mij - zo ongeveer hetzelfde uit met dat Audi-plastic overal. Verschil? ja, een RS6 is groter en kan harder.
Het is dus voor mij een raadsel waarom de RS6 wél geslaagd is en een RS4 niet. In mijn beleving dus identieke auto's; de RS6 is alleen een tikkie meer. In mijn beleving is een RS4 net zo geslaagd (of mislukt) als een RS6.
Overigens zou ik zo intekenen voor zo'n hok woon-werk. Maar dan vind ik ze gewoonweg te duur omdat je voor minder nagenoeg net zo luxe, net zo snel en net zo compleet kunt woon - werk branden. Dus uiteindelijk
zijn dit alleen maar imago-auto's. Is overigens ook weer helemaal niets mis mee, maar dat terzijde.