Vraag aan de juristen hier
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Re: Vraag aan de juristen hier
@Rene :
Eerste post was "in a nuttshell" wat er gebeurd was.
Informatie uit latere post is wat meer uitgebreid met zaken die me later te binnen schoten, maar waar ik eerder niet echt aandacht aan heb besteed.
Feitelijk weet ik niet of de scooter gerepareerd is, ik heb hem immers nog niet gezien.
Als je heel slecht gaat denken kun je ook het volgende scenario bedenken :
Medewerker heeft al een aantal signalen gekregen dat het niet best gaat met de zaak en dat een faillissement aanstaande is.
Medewerker heeft onderhands/buiten de boeken om zaken verkocht en het geld in zijn eigen zak gestoken. ( onder het mom van : dan heb ik in ieder geval mijn salaris )
Daarom het enigszins warrige verhaal over mijn scooter : opgehaald/niet opgehaald, bonnetje kwijt/weg, olie over bon, niet meer leesbaar......
Zelf geloof ik hier trouwens niet in, ben geen "conspiracy theory" denker.
Maar zo lang ik mijin scooter niet gezien ( en terug ) heb weet ik niets zeker.
Eerste post was "in a nuttshell" wat er gebeurd was.
Informatie uit latere post is wat meer uitgebreid met zaken die me later te binnen schoten, maar waar ik eerder niet echt aandacht aan heb besteed.
Feitelijk weet ik niet of de scooter gerepareerd is, ik heb hem immers nog niet gezien.
Als je heel slecht gaat denken kun je ook het volgende scenario bedenken :
Medewerker heeft al een aantal signalen gekregen dat het niet best gaat met de zaak en dat een faillissement aanstaande is.
Medewerker heeft onderhands/buiten de boeken om zaken verkocht en het geld in zijn eigen zak gestoken. ( onder het mom van : dan heb ik in ieder geval mijn salaris )
Daarom het enigszins warrige verhaal over mijn scooter : opgehaald/niet opgehaald, bonnetje kwijt/weg, olie over bon, niet meer leesbaar......
Zelf geloof ik hier trouwens niet in, ben geen "conspiracy theory" denker.
Maar zo lang ik mijin scooter niet gezien ( en terug ) heb weet ik niets zeker.
- GTRene
ik ook niet snel, doch houd ik er vaak wel wat rekening mee, je hoort en leest soms zulke rare zaken en of hebt al rare zaken meegemaakt.
een "kat" in nood maakt soms rare sprongen.
je gaat daar niet meteen vanuit ofcorse.
benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkeld.
een "kat" in nood maakt soms rare sprongen.
je gaat daar niet meteen vanuit ofcorse.
benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkeld.
- MarcH
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
Mooi verhaal weer.
Maaruh ... ik hoorde je van het weekend iets mompelen over weer eens op de fiets naar je werk. Nou, je hebt nu een goede reden
.
Maaruh ... ik hoorde je van het weekend iets mompelen over weer eens op de fiets naar je werk. Nou, je hebt nu een goede reden

- Eric H
Hmm, misschien niet eens een gek idee...MarcH schreef:Mooi verhaal weer.
Maaruh ... ik hoorde je van het weekend iets mompelen over weer eens op de fiets naar je werk. Nou, je hebt nu een goede reden.
Op de fiets is het net iets minder als een uurtje.......
Toch maar eens kijken wat het weer doet volgende week.
Trouwens ook gelijk een mooie voorbereiding voor de fietstocht rond de ring

- Paskal
- Auto: meerdere
Hey Eric,
Balen en nu maar duimen dat het goed komt met je scooter. Fietstocht rondom de Ring doe ik mee, daarna eten bij Aviano kan helaas niet meer
Balen en nu maar duimen dat het goed komt met je scooter. Fietstocht rondom de Ring doe ik mee, daarna eten bij Aviano kan helaas niet meer

- Eric H
Tja, dan maar naar Die Blaue Ecke.....Paskal schreef:Hey Eric,
Trouwens, als de leuke serveerster van Aviano mee verhuist is naar de nieuwe lokatie is het wel de moeite waard om daar ook eens te gaan kijken

Fietstocht moeten we echt ff plannen anders komt er niets meer van dit jaar !
- Eric H
UPDATE :
Ben vanochtend gebeld door de curator.
Kan a.s. vrijdag om 11:00 m'n scooter ophalen ( op vertoon van ID bewijs en kentekenbewijs van de scooter ) Maar 'ns kijken hoe die er bij staat....
Heb ondertussen ook een taxatierapport van de bedrijfsinventaris en voorraad ontvangen.
Toch maar eens kijken of er mogelijkheden zijn om........
Ben vanochtend gebeld door de curator.
Kan a.s. vrijdag om 11:00 m'n scooter ophalen ( op vertoon van ID bewijs en kentekenbewijs van de scooter ) Maar 'ns kijken hoe die er bij staat....

Heb ondertussen ook een taxatierapport van de bedrijfsinventaris en voorraad ontvangen.
Toch maar eens kijken of er mogelijkheden zijn om........
- Luco
opkopen 

- Petrolhead Tom
Waarschijnlijk mogelijkheden genoeg. 

- Eric H
Nou ben ik nieuw in deze materie, weet dus niet of dit gebruikelijk is, maar....
Ik ontvang deze middag een inventarisatie rapport met daarbij het verzoek om voor a.s. vrijdag een bod te doen.
Het rapport maakt op mij een vrij knullige indruk, halve zinnen ( rest vd tekst weg gevallen) warrige opbouw van inventarisatie.
Verder wordt er niet duidelijk wat er aan de afhandeling met de huidige schuldeisers is gedaan.
Ook heb ik geen idee of voortzetting van de zaak op de huidige lokatie mogelijk is aangezien er met geen woord over gerept wordt. ( huurcontract overnemen? )
Wel is de url van de website al weer gereserveerd door Provalue "voor een van hun klanten"
Weet ook niet wat ik daar dan weer van moet denken......
Ga er morgen maar eens een belletje aan wagen met de curator....
Ik ontvang deze middag een inventarisatie rapport met daarbij het verzoek om voor a.s. vrijdag een bod te doen.
Het rapport maakt op mij een vrij knullige indruk, halve zinnen ( rest vd tekst weg gevallen) warrige opbouw van inventarisatie.
Verder wordt er niet duidelijk wat er aan de afhandeling met de huidige schuldeisers is gedaan.
Ook heb ik geen idee of voortzetting van de zaak op de huidige lokatie mogelijk is aangezien er met geen woord over gerept wordt. ( huurcontract overnemen? )
Wel is de url van de website al weer gereserveerd door Provalue "voor een van hun klanten"
Weet ook niet wat ik daar dan weer van moet denken......
Ga er morgen maar eens een belletje aan wagen met de curator....
- MarcH
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
Gezien de achternaam van de curator, wat had je dan eigenlijk wel verwacht?Eric H schreef:Het rapport maakt op mij een vrij knullige indruk, halve zinnen ( rest vd tekst weg gevallen) warrige opbouw van inventarisatie.
Ook heb ik geen idee of voortzetting van de zaak op de huidige lokatie mogelijk is aangezien er met geen woord over gerept wordt. ( huurcontract overnemen? ).