Jeroen K. schreef:Frank280zx schreef:Maar niemand is hier dus voor een dikke diffuser? dat is dus een beetje optiek tunen ala time attack ?
Ik ben er wel voor, en het idee spookt bij mij ookal een tijdje rond in mijn hoofd (ik rij dan ook Time Attack, wat hier natuurlijk niet gezien word als echt racen

).... maar idd zoals hier gezecht word zit je wel met de koeling van bepaalde delen...
Time attack....nou met alle respect... 700 PK 800NM en dan een 1:59 met bijvoorbeeld die Subie (die meer heeft gekost dan het halve DNRT veld bij elkaar als ik het buildtopic zo lees)
Dat is natuurlijk wel grappig... Dat red ik met mijn e36 met 286 Fabrieks opgegeven kruk pk ook (gegeven op Slicks. maar op Toyos moet de auto dat ook kunnen)
Kortom dan kun je echt niet rijden, wat ik vaak zie bij de Time Attack in Nederland is dat relatief onervaren rijders met 500+ pk aan de haal gaan, waarbij ik denk leer rijden en ga dan met 500+ pk aan de haal..
Een goede bestuurder moet een 1:50 uit zo een Subie toveren. Er rijd in de DNRT een behoorlijk verbouwd e30tje met 245 PK op de kruk 1:58...dus 1:59 met 700 pk
Back on topic mijn hoogste snelheid die ik heb gezien op mijn GPS datalogger is 205 km/h.. wat een teller aangeeft zegt mij niks want dat is zo subjectief dat het je niks in verhouding met andere auto's zegt..
Wat ik wel weet is dat er dan geen 325je meer aan mijn bumper hangt. Dus ik vermoed dat het rond de 190 km/h zit bij een e30.
Daarnaast is een 1:59 niet onverdienstelijk.. maar niet voldoende voor wat ik vind dat erin zit...
Mijn auto is dus wel sneller.. maar ik heb soms het idee dat hij wat vermogen mist.
Daarnaast is Bos Uit natuurlijk ook een bocht waar ik wat kan laten liggen waardoor ik minder snelheid heb op het rechte stuk.
@ Luco
Dank voor heb ik al een 'splitter' tot mijn stuurhuis dus dat zit al goed..
Hoe werd bij de Seat de hitte afgevoerd van de radiator etc dan ?
Ik denk dat ik eerst iets ga proberen bij de leegte van de OEM tank locatie en een diffuser.. moet toch iets doen tijdens die 6 maanden winterstop