Het is wel een opel heArthur schreef:Dat hoeft nu ook weer niet! Alleen het remklauwtje is voldoende

Het is wel een opel heArthur schreef:Dat hoeft nu ook weer niet! Alleen het remklauwtje is voldoende
Behoorlijk. Helemaal gezien hij eerst prima was.. Er moesten 3 APK's bij de RDW afgemeld worden en mevrouw was zo vriendelijk om die van mij eerst te doen omdat ik stond te wachten.. En precies MIJN auto krijgt een controle. Maarja, nu maar alvast rekening houden met een hele dure volgende APK over 2 jaardaNpy schreef:Vervelend!
Dat moet bij mij ook gebeurd zijn door de RDW keurder dan. Aan weinig gebruik zal het niet liggen. Ik zet hem elke dag VOORZICHTIG op de handrem om de boel af te laten koelen voordat ik hem uit zet. Maarja, inprinciepe moet de handrem het houden..Mark N schreef:Handrem + gerelateerd delen gaan vaak kapot tijdens of na keuren.. Veel mensen gebruiken hun handrem niet of amper. Deze wordt tijdens de APK rijdend aangetrokken op de remmen testbank. Veel monteurs doen dit erg enthousiast en trekken zo het hele spul kapot.. Is bij mij gebeurd toen ik VOOR de apk de handrem schoentjes liet vernieuwen, en de monteur er tijdens de APK zo HARD aan trok, dat alles meteen afbrak....
Klopt, maar de handrem zit zoveel links als rechts achter. Dus je hebt altijd nog de andere kantGTRene schreef:beter dat ie knapt bij de APK (ook al is het balen)
dan dat het je laatste red middel is om wat af te remmen... en hij knapt dan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten