Die auto's, dat verhaal, die foto's, damn! Wat een leven

Ja, viel mij ook tegen ..GTRene schreef:kevertje...
ik dacht zal ik kijken? wellicht een dik opgevoerde kevert oid![]()
dikke GT3
Nah, dat gaat 'em niet worden.HansD schreef:Als ik nu gewoon die boxster van je overneem? Dat scheelt -een heel klein beetje- qua pecunia maar vooral heb je dan een prima excuus om een andere porsche aan te schaffen.
Grappig. Ik was gisteren net zo aan het redeneren als in jouw postmarkk schreef:Nah, dat gaat 'em niet worden.HansD schreef:Als ik nu gewoon die boxster van je overneem? Dat scheelt -een heel klein beetje- qua pecunia maar vooral heb je dan een prima excuus om een andere porsche aan te schaffen.
Een GT3 maakt m.i. een M3 volledig overbodig. M3 kan niet in eens in de schaduw staan van die auto.
EVO ligt wat lastiger. Een EVO blijft denk ik een betere "hooligan" om over een industrieterrein rallystijl te raggen. Een GT3 is daar te "clean" voor. Toch zou ik de EVO (en M3) blindelings inruilen op een mooie GT3.
BoxsterS ligt anders. Dat is een roadster/cabrio. Mijn hart ligt gewoon bij cabrio rijden. Kortom ik zou geen cabrio willen missen en zou never-nooit-niet de BoxsterS op een GT3 inruilen.
Mark.
SpyderFerdi schreef:hoeveel pk heb (is dellufs voor "heeft") deze gt3 eigenlijk ? 400+ of zo?
Nou, hoeveel peekaa hep zo'n hok dan?steve smith schreef:SpyderFerdi schreef:hoeveel pk heb (is dellufs voor "heeft") deze gt3 eigenlijk ? 400+ of zo?Geweldig! Interesse beperkt zich echt tot de GT3.....
Het bestaat!
Begrijpelijk maar spijtig. Een EVO of M3 heb ik geen belangstelling voormarkk schreef:Nah, dat gaat 'em niet worden.HansD schreef:Als ik nu gewoon die boxster van je overneem? Dat scheelt -een heel klein beetje- qua pecunia maar vooral heb je dan een prima excuus om een andere porsche aan te schaffen.
Een GT3 maakt m.i. een M3 volledig overbodig. M3 kan niet in eens in de schaduw staan van die auto.
EVO ligt wat lastiger. Een EVO blijft denk ik een betere "hooligan" om over een industrieterrein rallystijl te raggen. Een GT3 is daar te "clean" voor. Toch zou ik de EVO (en M3) blindelings inruilen op een mooie GT3.
BoxsterS ligt anders. Dat is een roadster/cabrio. Mijn hart ligt gewoon bij cabrio rijden. Kortom ik zou geen cabrio willen missen en zou never-nooit-niet de BoxsterS op een GT3 inruilen.
Mark.
Gebruikers op dit forum: GRzep, Gus, Peter-Paul en 9 gasten