Zijramen zijn verwijderd
De achterkant is nu helemaal "kaal" - Dat wil zeggen dat de standaard camberlinks, veerpoten en draagarmen eronderuit zijn, en dat de stabilisatiestang los hangt en klaar is voor demontage.
Foto's van het geheel zover:
Gisteren aluminium Mini R56 draagarmen op de kop getikt, en daarnaast alvast eens gaan zoeken naar een 25 mm stabilisatiestang. Dan kunnen we de achterkant, als de remmen binnen zijn weer terug op gaan bouwen

Ook het stuur is gekocht, 350 mm OMP-corsica achtig stuur. Ik wou perse ene rode hebben, en die had OMP niet. Dan maar een merkloze gekocht. Wel 95 mm dish, incl naaf en toeter

Vandaag heb ik het nieuwe onderblok opgehaald, inlaatspruitstuk, bobine en brandstofrail. Dat leg ik allemaal netjes op de plank naast de waterpomp, krukaspulley, bougiekabels, kleppendeksel, 75 graden thermostaat, dynamo, riemspanner, riem en al die kleine dingetjes die we al verzameld hebben.
Deze week de slijptol erin zetten om alle kleine ophangpuntjes eruit te slijpen, dan kan het geheel geschuurd en ontvet worden en kunnen we de binnenkant gaan spuiten. Lang leve de Action spuitbussen