nuuh die zullen met de nieuwe modellen ook wel volhangen met die kermistoestanden. Maargoed die hebben dan wel weer RWD dat maakt alles weer goedKevin20v schreef:Ach als het op zo'n beiers hok had gezeten was het een geweldige uitvinding geweest :strong:
BMW Boss Says Front-Wheel Drive Bimmers will be “The Ultimate Driving Machine”
Klopt, maar als die mensen de verlichting dan ook in standje automatisch zetten ipv dimlicht...Dennis Cavallino schreef:Er zijn tegenwoordig toch sensoren voor. Kleine moeite om die bochtenverlichting overdag automatisch uit te schakelen. Ik snap niet dat dat er niet op zit...
Uhuh. Altijd mooi als een Audi rijder uit gaat leggen hoe driften werkt. Ga zo door!Rebel schreef:Als men drift staan de wielen juist de andere kant op als waar je heen rijdt.
Op mijn "oude" 1-serie zit het ook.Arthur schreef:Maar die hebben al "angel eyes"!Maar op z'n Beiers is dat dan "corona ringen" Da's premium voor Sjonnie
![]()
steve smith schreef:Uhuh. Altijd mooi als een Audi rijder uit gaat leggen hoe driften werkt. Ga zo door!Rebel schreef:Als men drift staan de wielen juist de andere kant op als waar je heen rijdt.
Laten we het nog eens proberen: Waar wijzen de voorwielen naar toe tijdens driften?
Ben blij dat jij het zegt. Als ik dat stuk waarheid post krijg ik alle VAGboys weer op de kast.M@rcel schreef:steve smith schreef:Uhuh. Altijd mooi als een Audi rijder uit gaat leggen hoe driften werkt. Ga zo door!Rebel schreef:Als men drift staan de wielen juist de andere kant op als waar je heen rijdt.
Laten we het nog eens proberen: Waar wijzen de voorwielen naar toe tijdens driften?
Rebel heeft gewoon gelijk hoor, stuur zo'n Aldi maar eens scherp in...
wacht maar tot je overdag mist hebt...allen schreef:Tja, maar als iedereen gewoon met z'n tengels van die draaiknop afblijft staat alles in automatisch en dat werkt imho gewoon vlekkeloos.![]()
Volgens mij was het nuttiger geweest van Rico als hij een draadje had gestart met de vraag bij wie de automatische ruitenwisser 'ook' niet perfect werkt en of dat jezelf als rijder niet zou storen.
Dan had ik nog even serieus kunnen antwoorden ook. Mijn beste ervaring tot nu toe? De boswachter. Gewoon een handmatige interval met 4 standen. Werkt altijd perfect en dat voorkomt vast weer krantenberichtjes over 12 jarigen waar m'n hart van overslaat.
steve smith schreef:Uhuh. Altijd mooi als een Audi rijder uit gaat leggen hoe driften werkt. Ga zo door!Rebel schreef:Als men drift staan de wielen juist de andere kant op als waar je heen rijdt.
Luco schreef:
Bij een onderstuurd fwd hok zouden eigenlijk allebei de lampen dan moeten branden, want die schuift rechtdoor
jaydee schreef:De bocht is er wel een naar rechts, maar de auto beweegt toch echt naar links ten opzichte van zijn lengteas...