was Kuwait concours de elegance,

Dit is ons algemene autoforum.
ErikS

Re: Kuwait concours de elegance..

Bericht door ErikS » 17 mar 2012, 11:40

lol grappig, de auto wordt door paps betaald omdat ik gewooon geen nieuwere auto wil. ik mocht geen oud ding kopen (bijv E36 M3 ofzo van 6k euro) maar maximaal 6 jaar oud, naja daar ga ik mijn eigen geld niet aan verbranden, dus heb mag ik auto uitzoeken tot ong 15K euro, wat ik verder met de auto doe moet ik zelf betalen, dus nee de wrap komt niet van pappie... jammer voor je weer de plank mis geslagen
LOL. quote van jezelf.

Je hebt die auto geeneens zelf betaald.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 17 mar 2012, 11:45

partyondude schreef:Ik doelde op 2 18 jarige gasten in een Ferrari...
o... in dat geval, half waar. paps heeft hem geld gegeven om een eigen bedrijf te starten (toen hij 15 was) en heeft dus meerdere kleine bedrijven opgezet. die hebben zo goed uitgepakt dat hij van al zijn winsten heeft gespaard en op zijn 18e meteen de autos indook om te kopen, zo heeft hij 3 ferrari's (1 599 GTB, 1 430 scud en een 458 spider mansory (onderweg)) daarnaast 2x een murchielago in precies dezelfde specs, alleen 1 cabrio en 1 coupe, 2 rollers 1 drophead en 1 coupe en een maybahc 62 en een AMG... in dubai heeft hij nog een ghost en een MP4-12C staan... damn wat zou ik graag zoveel geld hebben

En erik, dat geld voor me komende auto die ik in nederland ga halen.. ik wou gewoon oud hok maar mocht niet dus vond ik dat zij die maar moesten kopen ga in nl echt geen nieuwere auto betalen...

GTRene

Bericht door GTRene » 17 mar 2012, 11:49

zo dan :lol:
wat een lijst aan auto's :shock:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 17 mar 2012, 11:51

GTRene schreef:zo dan :lol:
wat een lijst aan auto's :shock:
ken ze nog erger hoor... ben alleen close met deze kerol, en ga met hem overal naartoe (zoals deze shows)

dvh

Bericht door dvh » 17 mar 2012, 11:56

Mooi man.
Lekker van genieten !

Kop boven het maaiveld wordt niet getoleerd in NL.
Niks aan aantrekken !

Wat betreft de kloof tussen nationaliteiten die heerst in die landen. Wat kan hij daar aan doen?
Als ik op zou groeien in een land als dat, dan weet je ook niet beter.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 17 mar 2012, 12:38

Niets, maar enige nuance in de discussie aanbrengen daarover lijkt mij niet verkeerd hoor :wink:

steve smith

Bericht door steve smith » 17 mar 2012, 12:54

ErikMartijn schreef::?: Er bestaat toch maar een originele breadvan? De andere zijn replica's denk ik....
Not quite. Er zijn er meer gebouwd op basis van Iso Grifo/Bizzarini 5300 GT. Die op het gras staat is niet op ferrari basis. Als ik de wielen zo zie gok ik dat het deze is:

http://www.coys.co.uk/auction.php?itemI ... ctionID=10

Rebel

Bericht door Rebel » 17 mar 2012, 13:05

Fraaie auto's. Misschien kun je de volgende keer iets meer foto's posten, ik heb geen facebook.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 17 mar 2012, 14:01

Er stond 1 originele Ferrari breadvan....

ok, voor degene zonder facebook nog wat meer foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

350 Z

Bericht door 350 Z » 17 mar 2012, 15:31

Ik zal nooit naar dat soort landen gaan daar iedereen voor mij gelijk is als ze op een eerlijke manier hun brood verdienen.

GTRene

Bericht door GTRene » 17 mar 2012, 15:37

dat zijn niet veel landen...zelfs in "hun" eigen land niet :wink:

michaelvg

Bericht door michaelvg » 19 mar 2012, 12:12

Leuke foto's, die dodge is toch mijn favoriet haha!

Emiel

Bericht door Emiel » 19 mar 2012, 12:41

Wat een gezeik over racisme, het is cultuur verschil en ook al is het in veel ogen niet goed, het is veel dichterbij als je denkt.
Hoeveel blanken zie je in Amerika hotel kamers poetsen ? Hoe dol zijn de Engelse op de Pakistaniers in hun land ? Hoe gaan de Nederlanders om met Marokkanen/Antilianen ?

Hypocriet gelul.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 19 mar 2012, 12:45

tja als je daar niet tegen kan dat mensen zich zo gedragen.... vooral weg blijven uit het midden oosten, het is niet anders in dubai, of qatar ofzo... het is een soort van nazism... blond haar was oppermachtig over de rest in hun ogen... hier ben je dat ook als blanke of arabier (selectief, een egyptenaar is ook weer niks)...

blijf het komisch vinden dat jullie nogsteeds denken dat het pappa's auto is. want toevallig alles ZELF gedokt maar goed, jullie zijn nederlanders en vinden wel weer dat ik teveel verdien op dingen, of denken dat ik in de drugs handel ben want anders kan je nooit zo'n auto als 18 jarige betalen of niet dan? paps (en ook mams) walgt van bmw, zou daar geen cent aan uit geven, hij spendeert liever meer en rijdt daarom dus maserati....
Als ik naar die prijzen kijk. Staat een M3 rijden in Kuwait gelijk aan een Full-option Fiat Panda in Nederland. Dus zoveel stelt het niet voor toch?

Reind

Bericht door Reind » 19 mar 2012, 15:58

Riceaux schreef:
tja als je daar niet tegen kan dat mensen zich zo gedragen.... vooral weg blijven uit het midden oosten, het is niet anders in dubai, of qatar ofzo... het is een soort van nazism... blond haar was oppermachtig over de rest in hun ogen... hier ben je dat ook als blanke of arabier (selectief, een egyptenaar is ook weer niks)...

blijf het komisch vinden dat jullie nogsteeds denken dat het pappa's auto is. want toevallig alles ZELF gedokt maar goed, jullie zijn nederlanders en vinden wel weer dat ik teveel verdien op dingen, of denken dat ik in de drugs handel ben want anders kan je nooit zo'n auto als 18 jarige betalen of niet dan? paps (en ook mams) walgt van bmw, zou daar geen cent aan uit geven, hij spendeert liever meer en rijdt daarom dus maserati....
Als ik naar die prijzen kijk. Staat een M3 rijden in Kuwait gelijk aan een Full-option Fiat Panda in Nederland. Dus zoveel stelt het niet voor toch?

Jeroen, wil je weten waarom ik denk dat je niet alles zelf heb betaald?

Komtie
Je ben nu iets van anderhalf jaar actief op dit forum. Als je vluchtig op een rijtje zet wat je allemaal heb gedaan en een beetje inschat wat dat ongeveer gekost moet hebben is het feitlijk onmogelijk dat je dat als 18 jarige zo even ophoest. Effe uit mijn hoofd:
- E36 raceauto gekocht;
- Racepak, Arai helm en overige uitrusting aangeschaft;
- Motor kapot gelopen en door Koopman laten fixen
- Racelicentie gehaald
- Auto gespoten
- Veeeeel schade gerepareerd
- Een aantal circuitdagen gereden;
- M3 gekocht in Kuwait

Kijkend naar bovenstaande heb je gewoon 25k uitgegeven in 1,5 jaar. Leg mij dan eens uit hoe een 18 jarige dit in hemelsnaam ZELF kan bekostigen?

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2012, 16:29

Reind schreef:Jeroen, wil je weten waarom ik denk dat je niet alles zelf heb betaald?

Komtie
Je ben nu iets van anderhalf jaar actief op dit forum. Als je vluchtig op een rijtje zet wat je allemaal heb gedaan en een beetje inschat wat dat ongeveer gekost moet hebben is het feitlijk onmogelijk dat je dat als 18 jarige zo even ophoest. Effe uit mijn hoofd:
- E36 raceauto gekocht;
- Racepak, Arai helm en overige uitrusting aangeschaft;
- Motor kapot gelopen en door Koopman laten fixen
- Racelicentie gehaald
- Auto gespoten
- Veeeeel schade gerepareerd
- Een aantal circuitdagen gereden;
- M3 gekocht in Kuwait

Kijkend naar bovenstaande heb je gewoon 25k uitgegeven in 1,5 jaar. Leg mij dan eens uit hoe een 18 jarige dit in hemelsnaam ZELF kan bekostigen?
zal ik je nou ff de kosten uitleggen?
auto koste me 5000 euro
race pak etc allemaal bij elkaar was 800 euro
motorkapot koste me net 900 euro bij koopman
licentie was zo'n 1500
auto gespoten was gratis dit omdat ik de eigenaar van het bedrijf ken, moest alleen de verf betalen wat zo'n 80 euro was.
schade heb ik zelf gerepareerd
circuit dagen gereden klopt. maja kreeg een stapel banden bij de auto, incl remmen etc dus nix behalve benzine nog betaald

anders nog iets? ga nou niet zeggen dat een 16 a 18 jarige dat niet kan betalen... want dat kan wel zolang je nooit wat uitgeeft aan drank, peuke etc en gewoon altijd werkte zodra het kon en dingen zag waar handel in zat aanpakken en winst maken :)

Peric

Bericht door Peric » 19 mar 2012, 16:45

Wat voor werk doe je dan? Want daar heb je nooit echt antwoord op gegeven..
Ik ben helemaal niet afgunstig ofzo hoor, maar patsers ben ik gauw klaar mee..

Reind

Bericht door Reind » 19 mar 2012, 16:48

Je vergeet je M3, Inschrijfgeld circuitdagen, transport naar circuit en zo kan ik nog wel wat opnoemen. Oeps nog 10K meer.......

Dus Nee, dat kan een scholier van 16/18 jaar NIET betalen.

En met welk baantje heb je dat dan wel niet allemaal bij elkaar gespaard? Bij de supermarkt tegen een uurloon van €5 per uur. Doe normaal.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 19 mar 2012, 17:12

Reind schreef:Je vergeet je M3, Inschrijfgeld circuitdagen, transport naar circuit en zo kan ik nog wel wat opnoemen. Oeps nog 10K meer.......

Dus Nee, dat kan een scholier van 16/18 jaar NIET betalen.

En met welk baantje heb je dat dan wel niet allemaal bij elkaar gespaard? Bij de supermarkt tegen een uurloon van €5 per uur. Doe normaal.
Doe even normaal zeg, alsof jij in zijn inkomsten kan kijken! Hoeveel mensen ik wel niet ken(de) die door middel van 3 baantjes een nieuwe scooter konden kopen op hun 16e en een leuke auto hadden op hun 18e..

Het begint een beetje op jaloezie te lijken Reind..

WJ

Bericht door WJ » 19 mar 2012, 17:20

Wat een trieste bedoeling weer in dit topic.......

Reind

Bericht door Reind » 19 mar 2012, 17:28

Die verdienen ook alle respect. Ik twijfel alleen ten zeerste of Jeroentje bij die groep hoort. En die twijfel word na het lezen van zijn posts steeds weer bevestigd.

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 19 mar 2012, 17:52

Reind schreef:Die verdienen ook alle respect. Ik twijfel alleen ten zeerste of Jeroentje bij die groep hoort. En die twijfel word na het lezen van zijn posts steeds weer bevestigd.
Dat maakt geen zak uit, het blijft gewoon jaloezie. Word zo moe van die Nederlandse mentaliteit. Altijd naar een ander kijken die het beter heeft en hem afzeiken. Al had zijn pappie alles betaald. Who gives a fuck. Daar ga je je toch niet serieus druk om maken?

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2012, 18:28

volgens mij heb ik wel vaker verteld wat voor werk ik doe maargoed nog maals dan:

tegenwoordig werk ik (als ik in nederland ben) bij een fiat garage als verkoper (is ook mijn opleiding naar), daarnaast had ik voorheen 4 verschillende krantenwijken. en deed ik elke avond mee aan de kaart verkoop deur aan deur wat erg goed verdiende (kwam vaak genoeg met 150 euro op een avond thuis, soms ook nog wel is 300 of 400 maar dat waren uitschieters), ook al mijn zakgeld ging de rekening op... ik had vaak genoeg een salaris van zo'n 2000 euro in de maand door die kaart verkoop (deed zo'n 4 a 5 dagen in de week) dat werd allemaal opgeboxed voor een ferrari F355... tja toen duurde het mij te lang om te mogen rijden in nederland dus ben ik maar gaan racen zodat ik nog wat kan rijden)

verder woon ik nog geen 10 minuten van het circuit af en daar rijd ik de auto gewoon heen... tot nu toe ook alleen nog maar vrijrijden gedaan omdat ik nergens anders werd toegestaan omdat mensen zoals jou reind zouden klagen dat ik te jong en onervaren zou zijn om mee te doen...

Mensen zoals mijnheer reind, verneuken in mijn mening fora's en circuit dagen... of het nou uit jaloezie is of vanuit angst dat een jonger iemand het beter dan hemzelf doet.. ik weet het niet maar goed wie ben ik om dat te beslissen?

De M3 gaat je niks aan kwa kosten :) aangezien die nog verkocht moet worden :)

Robertdj

Bericht door Robertdj » 19 mar 2012, 19:06

Jeroen K. schreef: verder woon ik nog geen 10 minuten van het circuit af en daar rijd ik de auto gewoon heen... tot nu toe ook alleen nog maar vrijrijden gedaan omdat ik nergens anders werd toegestaan omdat mensen zoals jou reind zouden klagen dat ik te jong en onervaren zou zijn om mee te doen...

Mensen zoals mijnheer reind, verneuken in mijn mening fora's en circuit dagen... of het nou uit jaloezie is of vanuit angst dat een jonger iemand het beter dan hemzelf doet.. ik weet het niet maar goed wie ben ik om dat te beslissen?
Ik denk dat weinig mensen problemen hebben met onervaren jongeren op het circuit. Iedereen moet tenslotte ergens beginnen. Als de persoon in kwestie zichzelf echter zwaar overschat, een eigenwijze drol is, laat weten dat hij graag over de limiet heen gaat en zich graag uitslooft, kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die liever niet tegelijkertijd met jou op een circuit rijden.

Reind

Bericht door Reind » 19 mar 2012, 19:10

Jaloers? Waarop in hemelsnaam

Er klopt gewoon iets niet aan die Jeroen (the selfmade man).

Plaats reactie