M3 crash Hoogeveen

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: M3 crash Hoogeveen

Bericht door Robin » 22 feb 2012, 12:34

k33z schreef:Niet de ex-M3 van Robin?
Denk het niet, dit kenteken begint met 51(?) die van mij met 82.

Die gast is mooi de pineut inderdaad.

Luco

Bericht door Luco » 22 feb 2012, 13:01

///Joost schreef:
JWD schreef:Ook subtiel hoe ze hem weer op zijn wielen zetten.
Als je ophanging nog niet krom was dan zorgt de berger daar wel even voor.
Het valt natuurlijk niet goed te praten wat de werknemer gedaan heeft maar ik begrijp al helemaal niet dat er vanuit de werkgever/dealer geen betere controle is.
Dit keer gaat het fout maar hoe vaak is het niet goed gegaan met het meenemen van klantauto's.... :?
Nou, als er iemand iets niets verweten kan worden is het de berger wel. Die doet gewoon z'n werk. Je moet ergens een lijn trekken.
Ik zou niet weten hoe de werkgever/dealer dat zou moeten controleren. Er bestaat ook nog zoiets als vertrouwen in je werknemer. Als die z'n baan op het spel wil zetten voor 5 min fun, so be it. Sad but true, maar je kunt dat soort dingen gewoon niet tegenhouden. Hooguit kun je alleen bepaalde werknemers die 'vertrouwenswaardig' zijn in klantauto's laten rijden, en niet iedere doorsnee monteur, maar dat lijkt me nou ook niet efficient werken.
Lijkt me meer een gevalletje sollicitatieprocedure verbeteren...
Ja zo zaten er twee mannen in de trein en die hadden het over nieuwe werknemers.
Zegt de ene tegen de andere: Ik laat nieuwe werknemers net zoveel pakken van wat we hebben, dan is het zo over.
Zegt de andere: Wat doet u dan?
Zegt de ene: Ik ben banketbakker, na 1 keer teveel gebak is het over en hoeven ze niet meer.
Zegt de andere: Helaas werkt dat bij mij niet.
Zegt de ene: Hoezo? Wat doet u dan?
Zegt de andere: Ik ben bankier.
:shithappens:

JWD

Bericht door JWD » 22 feb 2012, 13:35

///Joost schreef:Nou, als er iemand iets niets verweten kan worden is het de berger wel. Die doet gewoon z'n werk. Je moet ergens een lijn trekken.
Die 5 minuten die het misschien extra kost om hem te laten zakken aan het reeds bevestigde kabeltje in plaats van +/- 2m hoogte op zijn wielen te laten klappen... sorry hoor nu is berger niet mijn beroep maar ik verwacht wel ietsje meer respect voor andermans spullen hoe plat ze ook zijn.
///Joost schreef: Zou niet weten hoe de werkgever/dealer dat zou moeten controleren. Er bestaat ook nog zoiets als vertrouwen in je werknemer.
Een sleutelkluis die om 17u even nagelopen wordt door een verantwoordelijk iemand?

Sowieso blijft het een lastig punt, de werknemer moet in staan voor zijn daden en het is natuurlijk bijzonder onverantwoord om onverzekerd de weg op te gaan, nu zijn het een paar koekblikken maar het had natuurlijk iets heel anders kunnen zijn om over eventuele passanten die hij had kunnen raken nog maar niet te spreken.

Knot

Bericht door Knot » 22 feb 2012, 14:10

Tsja, hij valt een metertje... zal ie niet dood van gaan maar netjes is het inderdaad niet.

Duitse berger dacht ook even mijn (ex) M5 met de metalen klem van de sjorband op het wiel strak te trekken. Als je er zelf niet bij bent dan was het idd 2x lak van de wielen af. Auto eraf rijden, uitlaatpijpje aan de grond, maakt niet uit, hij is vervoerd, job done.

Luco

Bericht door Luco » 22 feb 2012, 14:53

Knot schreef:Tsja, hij valt een metertje... zal ie niet dood van gaan maar netjes is het inderdaad niet.
Denk je niet dat deze M3 gewoon totall is, en dan zeveren over een draagarmpje :blackeye:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 22 feb 2012, 14:58

We hebben ook 1 of 2 forummembers werkzaam bij Oolbekkink. Wel een gezien op eens meeting :wink:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 22 feb 2012, 15:04

Luco schreef:
Knot schreef:Tsja, hij valt een metertje... zal ie niet dood van gaan maar netjes is het inderdaad niet.
Denk je niet dat deze M3 gewoon totall is, en dan zeveren over een draagarmpje :blackeye:
Dat is ook het eerste waar ik aan dacht, kan me slecht voorstellen dat een auto na een dergelijke klapper nog te maken is.

KW

Bericht door KW » 22 feb 2012, 15:12

Luco schreef:Ja zo zaten er twee mannen in de trein en die hadden het over nieuwe werknemers.
Zegt de ene tegen de andere: Ik laat nieuwe werknemers net zoveel pakken van wat we hebben, dan is het zo over.
Zegt de andere: Wat doet u dan?
Zegt de ene: Ik ben banketbakker, na 1 keer teveel gebak is het over en hoeven ze niet meer.
Zegt de andere: Helaas werkt dat bij mij niet.
Zegt de ene: Hoezo? Wat doet u dan?
Zegt de andere: Ik ben bankier.
:shithappens:
Lol idd. En met automonteurs en auto's werkt dat net zo min als met geld van de bankier.

Luco schreef: Denk je niet dat deze M3 gewoon totall is, en dan zeveren over een draagarmpje :blackeye:
Haha idd :)

allen

Bericht door allen » 22 feb 2012, 15:41

Arthur schreef:We hebben ook 1 of 2 forummembers werkzaam bij Oolbekkink. Wel een gezien op eens meeting :wink:
Wie van de twee was het, of wilde je dat niet zeggen? :mrgreen:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 23 feb 2012, 10:41

allen schreef:
Arthur schreef:We hebben ook 1 of 2 forummembers werkzaam bij Oolbekkink. Wel een gezien op eens meeting :wink:
Wie van de twee was het, of wilde je dat niet zeggen? :mrgreen:
:D

Plaats reactie