Denk het niet, dit kenteken begint met 51(?) die van mij met 82.k33z schreef:Niet de ex-M3 van Robin?
Die gast is mooi de pineut inderdaad.
Denk het niet, dit kenteken begint met 51(?) die van mij met 82.k33z schreef:Niet de ex-M3 van Robin?
Ja zo zaten er twee mannen in de trein en die hadden het over nieuwe werknemers.///Joost schreef:Nou, als er iemand iets niets verweten kan worden is het de berger wel. Die doet gewoon z'n werk. Je moet ergens een lijn trekken.JWD schreef:Ook subtiel hoe ze hem weer op zijn wielen zetten.
Als je ophanging nog niet krom was dan zorgt de berger daar wel even voor.
Het valt natuurlijk niet goed te praten wat de werknemer gedaan heeft maar ik begrijp al helemaal niet dat er vanuit de werkgever/dealer geen betere controle is.
Dit keer gaat het fout maar hoe vaak is het niet goed gegaan met het meenemen van klantauto's....
Ik zou niet weten hoe de werkgever/dealer dat zou moeten controleren. Er bestaat ook nog zoiets als vertrouwen in je werknemer. Als die z'n baan op het spel wil zetten voor 5 min fun, so be it. Sad but true, maar je kunt dat soort dingen gewoon niet tegenhouden. Hooguit kun je alleen bepaalde werknemers die 'vertrouwenswaardig' zijn in klantauto's laten rijden, en niet iedere doorsnee monteur, maar dat lijkt me nou ook niet efficient werken.
Lijkt me meer een gevalletje sollicitatieprocedure verbeteren...
Die 5 minuten die het misschien extra kost om hem te laten zakken aan het reeds bevestigde kabeltje in plaats van +/- 2m hoogte op zijn wielen te laten klappen... sorry hoor nu is berger niet mijn beroep maar ik verwacht wel ietsje meer respect voor andermans spullen hoe plat ze ook zijn.///Joost schreef:Nou, als er iemand iets niets verweten kan worden is het de berger wel. Die doet gewoon z'n werk. Je moet ergens een lijn trekken.
Een sleutelkluis die om 17u even nagelopen wordt door een verantwoordelijk iemand?///Joost schreef: Zou niet weten hoe de werkgever/dealer dat zou moeten controleren. Er bestaat ook nog zoiets als vertrouwen in je werknemer.
Denk je niet dat deze M3 gewoon totall is, en dan zeveren over een draagarmpjeKnot schreef:Tsja, hij valt een metertje... zal ie niet dood van gaan maar netjes is het inderdaad niet.
Dat is ook het eerste waar ik aan dacht, kan me slecht voorstellen dat een auto na een dergelijke klapper nog te maken is.Luco schreef:Denk je niet dat deze M3 gewoon totall is, en dan zeveren over een draagarmpjeKnot schreef:Tsja, hij valt een metertje... zal ie niet dood van gaan maar netjes is het inderdaad niet.
Lol idd. En met automonteurs en auto's werkt dat net zo min als met geld van de bankier.Luco schreef:Ja zo zaten er twee mannen in de trein en die hadden het over nieuwe werknemers.
Zegt de ene tegen de andere: Ik laat nieuwe werknemers net zoveel pakken van wat we hebben, dan is het zo over.
Zegt de andere: Wat doet u dan?
Zegt de ene: Ik ben banketbakker, na 1 keer teveel gebak is het over en hoeven ze niet meer.
Zegt de andere: Helaas werkt dat bij mij niet.
Zegt de ene: Hoezo? Wat doet u dan?
Zegt de andere: Ik ben bankier.
Haha iddLuco schreef: Denk je niet dat deze M3 gewoon totall is, en dan zeveren over een draagarmpje
Wie van de twee was het, of wilde je dat niet zeggen?Arthur schreef:We hebben ook 1 of 2 forummembers werkzaam bij Oolbekkink. Wel een gezien op eens meeting
allen schreef:Wie van de twee was het, of wilde je dat niet zeggen?Arthur schreef:We hebben ook 1 of 2 forummembers werkzaam bij Oolbekkink. Wel een gezien op eens meeting
Gebruikers op dit forum: Enzo, EricYellow, Twist en 2 gasten