Yeah..
Gister de subaru verkocht. En meteen gebeld naar iemand voor een bmw..
Kon meteen kijken en dus ook gedaan..
Kwamen daar aan en het was meteen een prachtding om te zien!. Gaat btw om een e36 328i...
De auto had volledig M pakket kwa buiten kant.. enkel de stoelen niet. (komt misschien nog wel).
Na wat kijke had hij maar 1 klein roest plekje dit vond ik minimaal.. Na het rijden. Sja totaal anders dan ik gewend was.. Maar zeker goed.
Besloten meteen mee te nemen en nog geen spijt van!
Man wat rijd dat goed. Zo soepel als die motor loopt is niet normaal.. zkr vergeleken de subaru. waar ik altijd moet terug schakele. en deze boeit het niet. Al rijd je 50 in zijn 5 en geef je gas gaat er gewoon vandoor!.
Ik ben nu 3de eigenaar.
De auto was al goed onderhanden genomen.. Voor ophaning vervangen ( draagarmen, stabis/endlinks, stuurkogels, spoorstangen, achter draagarmrubbers..
De motor heeft een M50 inlaat met grotere injectoren ofzo. een andere computer/chip.? en moet volgens de vorige eigenaar een 235pk hebben..

Even een slechte foto van gister.. Vanavond even andere maken..
Vandaag zelf de auto op de brug gezet en kwam toch wat dingen tegen.. Remleidingen achter op de bekende plekke rot!:( LA schokdemper is goed lek.. dit ga ik dus van de week meteen vervangen. Het roest laat ik weghalen en word gewoon weer helemaal strak..
Voor de rest alles kurkdroog! en bodem hard!
Enkel vin ik zelf de velgen niet geheel mijn smaak.. Mja eerst maar even genieten!