tot volgende week.
een verrukkelijke auto: de Cayman S
- filip Dehond
- Berichten: 120
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 00:14
- Locatie: London
-
OnlineHielke
- Berichten: 11658
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Rebel, ik zou bij god niet meer weten hoe het interieur van een 3-serie Coupé eruit zag om de simpele reden dat het me in een sportieve auto totaal niet boeit. Aan de binnenkant gaat het om de zitpositie en de goede kijk op wezenlijke tellers als toerenteller en olietemperatuur. Wat dat aangaat zit het bij Porsche altijd goed omdat het de makers in hun genen zit om de rest van het interieur om die basiswaarden heen te bouwen.Rebel schreef:
Trouwens nu je de 3-serie coupe hebt gezien van binnen moet je voor de aardigheid eens in een cayman stappen en je overtuigen van datgene dat Cavallino hierboven ook al aangeeft.
Alles niks te nadele van de 335i Coupé die ik met afstand de fijnste BMW van dit moment vind. Daar tipt ook een M3 niet aan.
-
Onlinemrbbs
- Berichten: 1498
- Lid geworden op: 21 mei 2006, 13:50
- Locatie: belgie
Dennis,
Heb nog niet met de Exige S gereden maar is dan ook niks voor mij, het is te rauw, en te beperkt in gebruik. Tevens kan ik er met mijn 1m94 niet in, wat wel lukt met de Cayman S.
Hij blijft echter wel erg comfortabel in tegenstelling wat sommige mogen
denken.
En de pk's zijn echt wel Porsche pk's, daar had ik het ook gisteren nog over tegen een vriend; ok 295 is niet zoveel maar wel voldoende om er genoeg plezier in te hebben. Hij gaat echt wel vooruit, alleen boven de 240 begint hij wat minder stabiel aan te voelen, maar wanneer rijd je die snelheid...
Ubie,
Inderdaad, heb eerst een carwash moeten opzoeken, zat van boven tot onder onder de modder
Heb nog niet met de Exige S gereden maar is dan ook niks voor mij, het is te rauw, en te beperkt in gebruik. Tevens kan ik er met mijn 1m94 niet in, wat wel lukt met de Cayman S.
Hij blijft echter wel erg comfortabel in tegenstelling wat sommige mogen
denken.
En de pk's zijn echt wel Porsche pk's, daar had ik het ook gisteren nog over tegen een vriend; ok 295 is niet zoveel maar wel voldoende om er genoeg plezier in te hebben. Hij gaat echt wel vooruit, alleen boven de 240 begint hij wat minder stabiel aan te voelen, maar wanneer rijd je die snelheid...
Ubie,
Inderdaad, heb eerst een carwash moeten opzoeken, zat van boven tot onder onder de modder
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Nou Hielke, niet iedereen kijkt hier hetzelfde tegen auto's aan zoals jij, maar wat wil je, zoveel mensen, zoveel wensen.
Ik denk dat jouw visie zo ongeveer ook die van mij is, geef mij dus maar een pure rijdersauto, dan maar een saaie bak voor erbij, die zogenaamd praktisch is (heb zelf vorig weekend een heeeeeele mooie mondeo 2.0 1996 aangeschaft maar liefst
).
Ik begrijp het soms sowieso niet helemaal. Ik weet dat hier een aantal mensen altijd een lekker rij-ijzer willen, maar een elise bv wordt dan weer onpraktisch genoemd (wat waar is natuurlijk). Maar voor het geld van de nieuwe 335's en TT full options die hier over de toonbank vliegen kan je dus ook makkelijk een elise EN een 330i/d 2001 rijden.... Wat doen jullie dan allemaal moeilijk zeg
, mijn keus zou makkelijk zijn....
Hielke, probeer binnenkort eens een proefrit te maken in die Cayman S, en probeer bij Lotus vdKooi Amsterdam dan ook eens een proefrit te ritselen in de nieuwe Lotus Europa (jaja, dat lelijke ding). Ik wil anders wel even met Jan vdKooi proberen om iets te regelen, hij is over het algemeen niet moeilijk. Dan later nog eens in de TT van Rob en dan ben ik nog weleens benieuwd naar wat jij nou de lekkerste rijdersauto vind.
Wanneer begin je je eigen autoblad eigenlijk?
Ik denk dat jouw visie zo ongeveer ook die van mij is, geef mij dus maar een pure rijdersauto, dan maar een saaie bak voor erbij, die zogenaamd praktisch is (heb zelf vorig weekend een heeeeeele mooie mondeo 2.0 1996 aangeschaft maar liefst
Ik begrijp het soms sowieso niet helemaal. Ik weet dat hier een aantal mensen altijd een lekker rij-ijzer willen, maar een elise bv wordt dan weer onpraktisch genoemd (wat waar is natuurlijk). Maar voor het geld van de nieuwe 335's en TT full options die hier over de toonbank vliegen kan je dus ook makkelijk een elise EN een 330i/d 2001 rijden.... Wat doen jullie dan allemaal moeilijk zeg
Hielke, probeer binnenkort eens een proefrit te maken in die Cayman S, en probeer bij Lotus vdKooi Amsterdam dan ook eens een proefrit te ritselen in de nieuwe Lotus Europa (jaja, dat lelijke ding). Ik wil anders wel even met Jan vdKooi proberen om iets te regelen, hij is over het algemeen niet moeilijk. Dan later nog eens in de TT van Rob en dan ben ik nog weleens benieuwd naar wat jij nou de lekkerste rijdersauto vind.
Wanneer begin je je eigen autoblad eigenlijk?
-
OnlineHielke
- Berichten: 11658
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Ben vooral heel erg benieuwd naar de Cayman Maik. Maar je hebt gelijk, de Lotus Europa is in die prijsklasse de grote tegenhanger en minstens even interessant.
Vond de Europa al een stuk minder onaantrekkelijk toen ik erachter kwam dat ie z'n genen voor 90% met de Elise deelt.
Maik, ik heb geen contacten in het wereldje van Lotus en Porsche. Als kritische liefhebber van echte stuurmansauto's kun je misschien ook maar beter via de eigenaren van de verschillende automobielen een rij-indruk opdoen. Alhoewel ook het gros van de eigenaren graag voor eigen parochie preekt heb ik er in die gevallen minder moeite mee om mijn onverbloemde mening over een auto te geven. Dan hadden ze me die auto toch maar niet in handen moeten geven. Toch?
Maar ik hou me aanbevolen als je de importeur van Lotus kunt overhalen de auto voor een rijverslag mee te geven. Ja hallo, ik ben niet gek
Nemen we Rebel ook nog even mee om nog wat zout in de wond te smeren
Vond de Europa al een stuk minder onaantrekkelijk toen ik erachter kwam dat ie z'n genen voor 90% met de Elise deelt.
Maik, ik heb geen contacten in het wereldje van Lotus en Porsche. Als kritische liefhebber van echte stuurmansauto's kun je misschien ook maar beter via de eigenaren van de verschillende automobielen een rij-indruk opdoen. Alhoewel ook het gros van de eigenaren graag voor eigen parochie preekt heb ik er in die gevallen minder moeite mee om mijn onverbloemde mening over een auto te geven. Dan hadden ze me die auto toch maar niet in handen moeten geven. Toch?
Maar ik hou me aanbevolen als je de importeur van Lotus kunt overhalen de auto voor een rijverslag mee te geven. Ja hallo, ik ben niet gek
Nemen we Rebel ook nog even mee om nog wat zout in de wond te smeren
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Hielke om eerlijk te zijn kan ik soms je redenatie niet helemaal volgen. Bij Porsche ga je voor de puurheid van het rijden en bij BMW weer voor het deinen in een senioren coupe. als je dan ook voor de puurheid bij BMW wil gaan pak dan een keer een Z4 Variant. Dan vergeet je in een keer die senioren coupe.
-
OnlineHielke
- Berichten: 11658
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Rico,
ik begeef me met m'n uitspraken over de verschillen tussen sportieve BMW's en Porsches de laatste tijd al teveel op glad ijs. Ik maak te gemakkelijk een blauwdruk van de rit in de GT3 van vorig jaar en leg die dan over andere Porsches heen. Maar die minder sportieve Porsches en de Cayman kunnen wel hele andere karaktertrekken dan die hardcore GT3 hebben. Karaktertrekken die bijvoorbeeld op BMW's lijken. Ik veroorloof mezelf die vrijheid omdat een aantal testers die ik hoog acht, Tiff Needell bijvoorbeeld, in het geval van de Cayman S ook in superlatieven spreekt. Hij als purist zal zich niet zomaar in dergelijke bewoordingen uitlaten (denk ik dan, terecht of onterecht). Maar dat het tijd voor een nadere kijk op het fenomeen Cayman wordt is een feit. Gebeurt dit niet dan zal ik proberen de kwestie te laten rusten.
Itt wat je beweert is het trouwens niet zo dat ik in het geval van de Porsche voor de puurheid van het rijden en in het geval van de 3-serie Coupé voor het "deinen in een senioren coupé" ga. Ik ga altijd voor de puurheid van het rijden. Ook in de BMW. Dat ik dat dan niet altijd vind is een ander verhaal
Misschien vind ik het in de Z4 ooit wel een keer. Ik heb de kans nog niet gehad om het daar te gaan zoeken.
In de 335i Coupé heb ik nooit de intentie gehad het daar te vinden. Die auto kan het met z'n 1600 kg ook nooit hebben. Die auto is een GT van het zuiverste water. Looks, de juiste geluiden, voor z'n gewicht een geweldige feedback via het stuur, comfort, en je toch ten allen tijde een gevoel van totale controle en onoverwinnelijkheid gevend. Een geweldige mix. Van de BMW's die ik gereden heb vind ik de 335i Coupé de allerfijnste.
ik begeef me met m'n uitspraken over de verschillen tussen sportieve BMW's en Porsches de laatste tijd al teveel op glad ijs. Ik maak te gemakkelijk een blauwdruk van de rit in de GT3 van vorig jaar en leg die dan over andere Porsches heen. Maar die minder sportieve Porsches en de Cayman kunnen wel hele andere karaktertrekken dan die hardcore GT3 hebben. Karaktertrekken die bijvoorbeeld op BMW's lijken. Ik veroorloof mezelf die vrijheid omdat een aantal testers die ik hoog acht, Tiff Needell bijvoorbeeld, in het geval van de Cayman S ook in superlatieven spreekt. Hij als purist zal zich niet zomaar in dergelijke bewoordingen uitlaten (denk ik dan, terecht of onterecht). Maar dat het tijd voor een nadere kijk op het fenomeen Cayman wordt is een feit. Gebeurt dit niet dan zal ik proberen de kwestie te laten rusten.
Itt wat je beweert is het trouwens niet zo dat ik in het geval van de Porsche voor de puurheid van het rijden en in het geval van de 3-serie Coupé voor het "deinen in een senioren coupé" ga. Ik ga altijd voor de puurheid van het rijden. Ook in de BMW. Dat ik dat dan niet altijd vind is een ander verhaal
In de 335i Coupé heb ik nooit de intentie gehad het daar te vinden. Die auto kan het met z'n 1600 kg ook nooit hebben. Die auto is een GT van het zuiverste water. Looks, de juiste geluiden, voor z'n gewicht een geweldige feedback via het stuur, comfort, en je toch ten allen tijde een gevoel van totale controle en onoverwinnelijkheid gevend. Een geweldige mix. Van de BMW's die ik gereden heb vind ik de 335i Coupé de allerfijnste.
-
Robin
- Berichten: 56432
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Buiten 't feit dat Hylke zeer duidelijk en strak + informatief schrijft heb ik dat ook wel eens.Rico v Velzen schreef:Hielke om eerlijk te zijn kan ik soms je redenatie niet helemaal volgen. Bij Porsche ga je voor de puurheid van het rijden en bij BMW weer voor het deinen in een senioren coupe. als je dan ook voor de puurheid bij BMW wil gaan pak dan een keer een Z4 Variant. Dan vergeet je in een keer die senioren coupe.
En Tiff is een M Z3/Z4 man, in hart en nieren :twisted:
Maar ik snap je 'dwaling' omtrent Cayman en GT3 blauwdruk, goede uitleg.(ik ken de 996 Carrera2 en dan heb ik een std M3 E46 dus egwel zoveel maal liever, ook in bochtenwerk etc)
Dus nee, ik ben niet meteen 'Porsche' man , misschien wel GT3, GT2 man(wie niet?) maar Porsche bouwt met de Cayman(S)een auto die Audi bouwt met de TT en BMW met de Z4(M) en dan is voor mij kiezen voor de Z4(M) een eitje. Rijden hoef ik allang niet meer
Maik:
Oh ja, 2 auto's op de weg(Exige en 330d '01 bijv) is buiten de ruimte en verzekering en 'dubbele kosten' nog een probleem biju mij: Ik rijd dan 25000km in de Exige en laat m'n 330d in 't hok voor die resterende 3/4/5000km.
zo ben ik. Ook al vervloek ik dan bijtijden, de rammel, stuiterigheid, kabaal, geen aircon, geen goede radio, het EVO 8.5 Adje syndroom zegmaar
- Niels
- Berichten: 22550
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Rico,
: 0-100 tijden of circuit ronde tijden?
Porsche levert niet altijd de meeste PK's zeker niet voor de te betalen bedragen maar ze zijn altijd competatief vanwege super rij eigenschappen! Daar komt bij dat je toch ergens met een instapper moet beginnen. Een instap Caymann of Boxster aanbieden met 300pk heeft t.o.v. de 911 natuurlijk geen zin. De pk-range van Porsche is prima naar mijn mening.
Robin,
.
Ik wil de direkte strijd wel eens zien tussen de M coupe en de Caymann S op het circuit met een goede coureur en een valide tijdsmeting
op droog of nat
. Zelf zou ik direkt voor de Porsche kiezen, heb je eindelijk dat embleem op het stuur waarvan je vroeger droomde. Qua rijplezier top en het feit dat je het op de sprint af moet leggen tegen sommigen... so be it! Als je met die gedachten gang een auto koopt dan moet je je heil zoeken in een 4x4 rally kanon die mogelijkheden biedt om een scheepsturbo te monteren
Ik zou dan ook probleemloos voor 20K een gebruikte Boxster kopen met "maar" 204pk ook al wordt je geheel weggeblazen bij het stoplicht door de eerste de beste gechipte Ibiza. Het gaat om het gevoel dat de auto je bezorgt en dat is bij de Caymann (bij welke Porsche niet?) dus dik in orde zoals hier beschreven wordt. Als je vervolgens liefhebber van het merk bent dan is de keuze snel gemaakt. Geldt wederom ook voor de BMW liefhebbers.....beide auto's zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd dus de "nadelen" neem je gerust op de koop toe.
De Lotus is een prima optie als je geen specifieke BMW of Porsche liefhebber bent. Persoonlijk vind ik hem wel erg lelijk. Ging dan liever voor een Exige.
Ik moet de Groningen-Fryslan vete toch even laten voor wat het is
want Hielke zijn insteek, daar kan ik me wel in vinden
Porsche's zijn puur als rijderswagen ontworpen waarbij (denk ik) minder concessies zijn gedaan in vergelijking tot de Z4. Zaken als wagenbalans zijn bij de Porsche denk ik dan ook (nog) beter voor elkaar, wat de sport beleving ten goede komt.
Baseer je op cijfers of ervaring? En wat zijn prestaties:
Prestaties zijn flut voor een 2006 porsche. beetje 924 deejavu.
Robin,
Niet direkt een Porsche man maar wel direkt een BMW man dusen dan is voor mij kiezen voor de Z4(M) een eitje. Rijden hoef ik allang niet meer
Ik wil de direkte strijd wel eens zien tussen de M coupe en de Caymann S op het circuit met een goede coureur en een valide tijdsmeting
Ik zou dan ook probleemloos voor 20K een gebruikte Boxster kopen met "maar" 204pk ook al wordt je geheel weggeblazen bij het stoplicht door de eerste de beste gechipte Ibiza. Het gaat om het gevoel dat de auto je bezorgt en dat is bij de Caymann (bij welke Porsche niet?) dus dik in orde zoals hier beschreven wordt. Als je vervolgens liefhebber van het merk bent dan is de keuze snel gemaakt. Geldt wederom ook voor de BMW liefhebbers.....beide auto's zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd dus de "nadelen" neem je gerust op de koop toe.
De Lotus is een prima optie als je geen specifieke BMW of Porsche liefhebber bent. Persoonlijk vind ik hem wel erg lelijk. Ging dan liever voor een Exige.
Ik moet de Groningen-Fryslan vete toch even laten voor wat het is
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Niels ik ben het wel eens met de prestaties hoor. en een cayman zal de betere stuurmans auto zijn. maar zoals je zelf al schrijft een ibiza turbo is net zo snel. minder belangrijk bij een 9 jaar oude boxster. maar met een nieuwe cayman ligt het bij mij anders. ding kost wel 75k! voor dat geld wil ik blown away prestaties en niet het Porsche embleem. en om dan bij Porsche een 6 jaar oude GT3.
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Ik denk dat je je verkijkt op die kosten (als ik je goed begrijp). De eerste jaren afschrijving van een auto van 60k wegen niet op tegen de afschrijving van een exige en een iets oudere 330. Het geld wat je daar aan over houdt denk je makkelijk de kosten van de exige/elise mee (verzekering kost wel iets, wegenbelasting is 15euro per maand...).Robin schreef: Maik:
Oh ja, 2 auto's op de weg(Exige en 330d '01 bijv) is buiten de ruimte en verzekering en 'dubbele kosten' nog een probleem biju mij: Ik rijd dan 25000km in de Exige en laat m'n 330d in 't hok voor die resterende 3/4/5000km.
zo ben ik. Ook al vervloek ik dan bijtijden, de rammel, stuiterigheid, kabaal, geen aircon, geen goede radio, het EVO 8.5 Adje syndroom zegmaar
En de ruimte? Je bedoelt zeker dat je maar 1 garageplek hebt? Durft die 330 niet buiten te staan dan?
Maargoed, ik probeer je niet om te lullen, je hebt je keuze al gemaakt, een 335i wordt het.
-
Robin
- Berichten: 56432
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Ik hoef geen lelijke Cayman omdat er een Porsche embleem opzit Niels.
Dan bestaan er nog andere fabrikanten die voor dat geld of minder wel echtere sportwagens bouwen:Lotus, Donkervoor, Caterham of eventueel TVR.
Een Boxster vond ik al weinig aan(sorry Mark) en deze heeft 't gewoon niet voor mij....911 is andere koek, maar ook niet ELKE om de gratie van het 'Porsche Embleem'. Kom nou, 80% van de huidige BMW 'moet ik ook niet' hebben/kopen...
Maik, ik wil ook NIEUW rijden, met garantie, ik rag er nogal mee. Na 1,5 jaar heeft m'n auto 'veel' gezien zegmaar.... 2 auto's is voor mij onhandig, dus moet ik een auto hebben die compromissen sluit en redelijk vlot is, vandaar mijn keus.
Dan bestaan er nog andere fabrikanten die voor dat geld of minder wel echtere sportwagens bouwen:Lotus, Donkervoor, Caterham of eventueel TVR.
Een Boxster vond ik al weinig aan(sorry Mark) en deze heeft 't gewoon niet voor mij....911 is andere koek, maar ook niet ELKE om de gratie van het 'Porsche Embleem'. Kom nou, 80% van de huidige BMW 'moet ik ook niet' hebben/kopen...
Maik, ik wil ook NIEUW rijden, met garantie, ik rag er nogal mee. Na 1,5 jaar heeft m'n auto 'veel' gezien zegmaar.... 2 auto's is voor mij onhandig, dus moet ik een auto hebben die compromissen sluit en redelijk vlot is, vandaar mijn keus.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8392
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Om nog even door te gaan op het Porsche-bashen. 
De keren die ik bij een Porsche-dealer/specialist binnen ben geweest (op de vingers van één hand te tellen, toevallig vorige week nog bij een grote dealer in het zuiden des lands), zijn ook de keren dat ik me het minst op mijn plaats heb gevoeld.
Een hoop drukte, een ouwejongens krentebrood sfeer waar Carros nog een puntje aan zou kunnen zuigen (bij andere 'premium' merken als AM of Ferrari nooit iets van gemerkt), verkopers met productkennis 0 (ah ja, een sperdifferentiëel, nee, dat is voor terreinauto's hè, om door de blubber te kunnen rijden, dat hoeft echt niet op een Porsche, hahaha), kortom: sportauto's als lifestyle, niet als hulpmiddelen om de haren in je nek rechtop te krijgen.
Echt zo jammer van zo'n merk, als ik ooit nog eens in de markt zou zijn voor een GT3 of Cayman RS zou ik hem particulier kopen, niet bij dat soort vogels.
Misschien dat het in België beter is, in Duitsland in ieder geval zeker, maar daar is Porsche ook meer een 'gewoon' merk, zoals BMW hier.
De keren die ik bij een Porsche-dealer/specialist binnen ben geweest (op de vingers van één hand te tellen, toevallig vorige week nog bij een grote dealer in het zuiden des lands), zijn ook de keren dat ik me het minst op mijn plaats heb gevoeld.
Een hoop drukte, een ouwejongens krentebrood sfeer waar Carros nog een puntje aan zou kunnen zuigen (bij andere 'premium' merken als AM of Ferrari nooit iets van gemerkt), verkopers met productkennis 0 (ah ja, een sperdifferentiëel, nee, dat is voor terreinauto's hè, om door de blubber te kunnen rijden, dat hoeft echt niet op een Porsche, hahaha), kortom: sportauto's als lifestyle, niet als hulpmiddelen om de haren in je nek rechtop te krijgen.
Echt zo jammer van zo'n merk, als ik ooit nog eens in de markt zou zijn voor een GT3 of Cayman RS zou ik hem particulier kopen, niet bij dat soort vogels.
Misschien dat het in België beter is, in Duitsland in ieder geval zeker, maar daar is Porsche ook meer een 'gewoon' merk, zoals BMW hier.
-
stefan van der burgh
- Berichten: 406
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 15:05
-
stefan van der burgh
- Berichten: 406
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 15:05
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
LOL@Peter. Autoverkopers moet je ook alleen maar mee spreken als je echt iets wilt kopen. Hier in Den Haag rijden ook alleen maar lifestyle Porsche rijders (makelaars, private bankers, etc.). Mensen die echt niet weten wat je allemaal met zo'n auto kunt. Allemaal in de lease. Maar ik gun het ze wel, misstaat ze niet.
Bij Pon leusden heb ik betere ervaringen dan bij Wittebrug (Duh!) en A-point. Bij Wittebrug was ik ooit voor een Boxster van de moeder van een maatje van me. Na half uur ben ik maar naar huis gegaan, want ik werd niet geholpen. Bij A-Point kwam ik ooit eens een 993 ophalen voor een kennis van me. Na een half uur kennis van me gebeld dat ik niet geholpen werd. Die belde toen naar zijn accountmanager: 'Ja luister, er staan nu twee klanten van me bij jou in de showroom, ze willen die 993 kopen die jullie in onderhoud hadden, ik zou ze maar snel helpen...'
Toen kregen we opeens heel snel die auto mee (die van hem was).
Sukkels.
Bij Pon leusden heb ik betere ervaringen dan bij Wittebrug (Duh!) en A-point. Bij Wittebrug was ik ooit voor een Boxster van de moeder van een maatje van me. Na half uur ben ik maar naar huis gegaan, want ik werd niet geholpen. Bij A-Point kwam ik ooit eens een 993 ophalen voor een kennis van me. Na een half uur kennis van me gebeld dat ik niet geholpen werd. Die belde toen naar zijn accountmanager: 'Ja luister, er staan nu twee klanten van me bij jou in de showroom, ze willen die 993 kopen die jullie in onderhoud hadden, ik zou ze maar snel helpen...'
Toen kregen we opeens heel snel die auto mee (die van hem was).
Sukkels.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
