tot volgende week.
Rebel, ik zou bij god niet meer weten hoe het interieur van een 3-serie Coupé eruit zag om de simpele reden dat het me in een sportieve auto totaal niet boeit. Aan de binnenkant gaat het om de zitpositie en de goede kijk op wezenlijke tellers als toerenteller en olietemperatuur. Wat dat aangaat zit het bij Porsche altijd goed omdat het de makers in hun genen zit om de rest van het interieur om die basiswaarden heen te bouwen.Rebel schreef:
Trouwens nu je de 3-serie coupe hebt gezien van binnen moet je voor de aardigheid eens in een cayman stappen en je overtuigen van datgene dat Cavallino hierboven ook al aangeeft.
Buiten 't feit dat Hylke zeer duidelijk en strak + informatief schrijft heb ik dat ook wel eens.Rico v Velzen schreef:Hielke om eerlijk te zijn kan ik soms je redenatie niet helemaal volgen. Bij Porsche ga je voor de puurheid van het rijden en bij BMW weer voor het deinen in een senioren coupe. als je dan ook voor de puurheid bij BMW wil gaan pak dan een keer een Z4 Variant. Dan vergeet je in een keer die senioren coupe.
Baseer je op cijfers of ervaring? En wat zijn prestaties:
Prestaties zijn flut voor een 2006 porsche. beetje 924 deejavu.
Niet direkt een Porsche man maar wel direkt een BMW man dusen dan is voor mij kiezen voor de Z4(M) een eitje. Rijden hoef ik allang niet meer
Ik denk dat je je verkijkt op die kosten (als ik je goed begrijp). De eerste jaren afschrijving van een auto van 60k wegen niet op tegen de afschrijving van een exige en een iets oudere 330. Het geld wat je daar aan over houdt denk je makkelijk de kosten van de exige/elise mee (verzekering kost wel iets, wegenbelasting is 15euro per maand...).Robin schreef: Maik:
Oh ja, 2 auto's op de weg(Exige en 330d '01 bijv) is buiten de ruimte en verzekering en 'dubbele kosten' nog een probleem biju mij: Ik rijd dan 25000km in de Exige en laat m'n 330d in 't hok voor die resterende 3/4/5000km.
zo ben ik. Ook al vervloek ik dan bijtijden, de rammel, stuiterigheid, kabaal, geen aircon, geen goede radio, het EVO 8.5 Adje syndroom zegmaar
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Marcelvv, matthyssie en 4 gasten