10k, maar dan ben je er nog niet. Maar goed, prima start voor als je nog even niet meer kan betalen. De holy grail? Nee zeker niet, maar wel komt het prijstechnisch het beste in de buurt wat een 458 biedt
Als je de laatste test in de Evo leest van de McLaren vs o.a. de 458 begrijp ik wel precies waarover ze het hebben. Bij mij in het klein, gezien een vierclinder en 220pk en niet met de geluidsbeleving van de 8 cilinder en de grotere schop van 570 pk, maar wel het levendige, het directe, het een zijn met de auto en met 4,8 seconden naar de honderd een prima versnelling.
Misschien een verrassing voor Robin om dit te lezen vanuit mijn mond, maar ik zou wel om zijn voor een 458 mocht ik ooit het GELD hebben. Tot die tijd vermaak ik me volgens mij aardig met mijn middenmotor chassis, 900 kg, 220 pk en de kennis in de auto gestopt door Lotus engineering.
Lotus mag je wat dat betreft überhaupt op een voetstuk zetten, want als je de pers mag geloven weten ze hetzelfde gevoel met een 1450 kg zware auto te behalen.