+1Ruben schreef:Super gave auto!
Maar dan zie je weer, het is geen BMW. Dus we zijn nog op pagina 1 en er lopen een hoop te zeiken over het uiterlijk.
Echt een top auto, waar veel liefde, tijd en geld in is gestoken en wat het ook uitstraalt!

+1Ruben schreef:Super gave auto!
Maar dan zie je weer, het is geen BMW. Dus we zijn nog op pagina 1 en er lopen een hoop te zeiken over het uiterlijk.
Echt een top auto, waar veel liefde, tijd en geld in is gestoken en wat het ook uitstraalt!
Jij wilt een unieke auto, dan is het niet gek dat er ook mensen zijn die 'm niet mooi vinden.206Turbo schreef:Zeikers heb je op elk forum, maar dat maakt niet uit die moet je ook hebben! En voor het geld wat er in deze wagen zit koop je een hele dikke bmw voor dus ach wat moet ik er van zeggen!
Ik denk dat je je even moet verdiepen in wat op dit forum een "hele dikke bmw" is.... Want voor dát geld bouw je nog 2 van die Peugjes op vrees ik.206Turbo schreef:Zeikers heb je op elk forum, maar dat maakt niet uit die moet je ook hebben! En voor het geld wat er in deze wagen zit koop je een hele dikke bmw voor dus ach wat moet ik er van zeggen!
wat een kut opmerking zeg.Youp schreef:Ik denk dat je je even moet verdiepen in wat op dit forum een "hele dikke bmw" is.... Want voor dát geld bouw je nog 2 van die Peugjes op vrees ik.206Turbo schreef:Zeikers heb je op elk forum, maar dat maakt niet uit die moet je ook hebben! En voor het geld wat er in deze wagen zit koop je een hele dikke bmw voor dus ach wat moet ik er van zeggen!
Metchu schreef:boeie, fun heb je al met een sierra van 500 euro... Dus dat boeit allemaal echt niet
respect voor de moeite die er in deze wagen is gestoken en de lol die je ermee hebt!
206Turbo schreef:Haha laat ik het anders zeggen...voor mijn doen een dikke BMWMaar ik ben me er heus wel van bewust dat de auto niet ieders smaak is en dat er altijd wel baas boven baas is. Maar ik kan prima tegen kritiek hoor en ik moet ook wel zeggen Franse techniek is nou eenmaal niet super, maar des te leuker is de uitdaging om er echt iets snels van te maken.
En dat begint langzamerhand aardig te lukken! Vooral met de leuke spullen die de postbode vandaag weer kwam brengen: Nieuwe suspension goodies![]()
Druk schema deze week:
- Woensdag en Donderdag spul monteren
- Vrijdag uitwegen
- Zaterdag uitlijnen
- Maandag APK keuring
-Dinsdag vrij rijden!
Maar ach ik heb 4 weken vakantie!!
+1Bert ///M3 schreef:Leuk projectje hoor![]()
Alleen even het volgende. Ik hoop dat je niet in dezelfde valkuil valt als de gemiddelde eigenaar van een jappenhok. Dat is zo veel mogelijk random zooi op een auto schroeven en denken dat het dan automatisch sneller gaat.
Bijvoorbeeld ik zie geen sper staan? Al eens over nagedacht wat dikke stabi's dan midcorner gaan doen als je gas geeft?
Imho had je dan beter die D2 schokbrekers in de kliko kunnen gooien, dat is leuk voor parking poeters die zonodig iets met een fel kleurtje willen. Koop iets wat kwalitatief beter is, Moton/Intrax/AST etc. Zoek er een leuk veertje bij en dan had je waarschijnlijk al verder geweest als met een random mix van allerlei onderdelen en 20 braces. Dat doet wel even pijn in de portemonee maar dan heb je wel een redelijke basis en hoef je alleen nog maar even te finetunen.
Is gewoon opbouwende kritiek. Komt vaak voor maar nog meer onderdelen op een auto schroeven is niet altijd de oplossing. Spul wat je hebt wat beter afstellen meestal wel. En daar ben je meestal wel even zoet mee
GemakkelijkDamir Vukovic schreef:Waarom waren de anti roll bars nodig?
Leuk hok, als ie echt goed gebouwd is voor tijdrijden dan zien we m komende dinsdag onder onder de twee minuten duiken. Moet gemakkelijk lukken met een 300pk auto waar alles aan gedaan is. Happy times.
Dat is wel heel optimistischDamir Vukovic schreef:Waarom waren de anti roll bars nodig?
Leuk hok, als ie echt goed gebouwd is voor tijdrijden dan zien we m komende dinsdag onder onder de twee minuten duiken. Moet gemakkelijk lukken met een 300pk auto waar alles aan gedaan is. Happy times.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Estoque, Ti-Tourist (Erik) en 30 gasten