Driving Fun houdt op te bestaan....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Nutkees
Auto: Dodge Viper

Re: Driving Fun houdt op te bestaan....

Bericht door Nutkees » 29 jun 2011, 11:48

Metchu schreef:Hahahaha mijn post heeft wel gewerkt! Hahahaha we staan op 1 op Google wahahahaha
Metchu schreef:even voor google dit hoor:

Autotesten Auto Testen Autotesten.nl kut tests raggen aan bonken rijden

Daan van der keur Daan v/d Keur D. v/d Keur prutser arrogant

ik hoop dat ie zichzelf weer gaat zoeken en hier weer komt, leven in de brouwerij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Goeie teksten kerel!! Vraag me trouwens af wie de directie van http://www.autotesten.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; is, omdat hij in opdracht van hun deze actie onderneemt... echt slechte site vind ik het, de testen ansich zijn echt een drama, dat bedrijven uberhaupt nog een auto meegeven aan autotesten.nl

Had ook al begrepen dat ze niet echt zuinig omgaan met de spullen van een ander :devil:

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 29 jun 2011, 11:50

RVV schreef:Ach jullie zijn toch allemaal een stel randdebielen volgens Daan v/d K :ninja:
Ik heb erg veel bewondering voor mensen als Paul want zijn kennis op het gebied van vering/demping is ongelofelijk groot. Van mij mogen ze daar gerust heel laatdunkend over doen op http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; want ik denk maar zo, Paul Klop weet in zijn uppie meer als alle forummers bij elkaar.
Copyright: Autotesten.nl

http://www.autotesten.nl/citroen/citroe ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een fantast. Ongelofelijk.

Michel P

Bericht door Michel P » 29 jun 2011, 11:50

Metchu schreef:Hahahaha mijn post heeft wel gewerkt! Hahahaha we staan op 1 op Google wahahahaha

ik hoop dat ie zichzelf weer gaat zoeken en hier weer komt, leven in de brouwerij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heb jij dat geschreven :kikker:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 29 jun 2011, 11:51

Komt ie weer he:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dGWBWXUE ... re=related[/youtube]

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 29 jun 2011, 11:51

Jurjen schreef:"Meer als alle forummers"
Dat kun je hem niet kwalijk nemen, dat doet 90% van DF ook verkeerd. :mrgreen:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 29 jun 2011, 11:52

Nutkees schreef:

Goeie teksten kerel!! Vraag me trouwens af wie de directie van http://www.autotesten.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; is, omdat hij in opdracht van hun deze actie onderneemt... echt slechte site vind ik het, de testen ansich zijn echt een drama, dat bedrijven uberhaupt nog een auto meegeven aan autotesten.nl

Had ook al begrepen dat ze niet echt zuinig omgaan met de spullen van een ander :devil:
Had hij de 1M toevallig vóór DF? :mrgreen:

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 29 jun 2011, 11:52

Robin schreef:Wie is Paul Klop ook alweer?

Een veringsman bij Hyperpro. Dat die wél van de hoed en de rand weet geloof ik best.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 29 jun 2011, 11:59

Wat een mannetje is het ook :lol:
Behalve dat ik aangifte ga doen bij de politie ga ik ook alle citaten over mijn persoon op een rijtje zetten en alle autoimporteurs een brief sturen over de walgelijke teksten omtrent mijn persoon op jullie forum.
Dit lijkt me overigens eerder smaad dan wat geouwehoer in een topic op en of ander forum :tong uitsteken:

FrankS

Bericht door FrankS » 29 jun 2011, 12:04

Nutkees schreef:

Goeie teksten kerel!! Vraag me trouwens af wie de directie van http://www.autotesten.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; is, omdat hij in opdracht van hun deze actie onderneemt... echt slechte site vind ik het, de testen ansich zijn echt een drama, dat bedrijven uberhaupt nog een auto meegeven aan autotesten.nl

Jezus wat een slecht te lezen teksten op die site zeg :x

Als voorbeeld:
"Ja jij in je Audi!", riep de man tegen mij. "Beste man deze Audi is helemaal niet van mij, en wat u daar net deed was behoorlijk asociaal", zei ik beleefd terug. Daarna scheurde de man er bij groen met een noodvaart vandoor en dus stopte ik bij het volgende rode stoplicht, waar hij linksaf voorgesorteerd stond, weer en opende het raam van het linkerportier. "Beste man u reed zonet met een rijbewijs-kwijt-snelheid over de N11, mooi voorbeeld bent u voor dat kleine kind naast u op de voorbank die daar overigens helemaal niet zo mag zitten vanwege haar leeftijd en lengte (kinderen tot 18 jaar en kleiner dan 1,35 meter moeten voorin en achterin de auto in een goedgekeurd autokinderzitje worden vervoerd)", zei ik tegen hem
Who cares? En daarbij is het vanwege het gebrek aan uitlijning nog slecht te lezen ook

Robin

Bericht door Robin » 29 jun 2011, 12:07

Hoort dit thuis in 'n autotest(van 'n Audi A4)?
De donkerblauwe Volvo V70 pakte de rechter rijbaan zodat ik er mooi buitenom langs kon. Tenminste dat dacht ik want plotseling week de Volvo zonder richting aan te geven uit naar links en ging midden over de twee rijbanen naar rechts rijden. Ik kon maar net aan een aanrijding voorkomen en opende bij het rode stoplicht aangekomen het raam van het rechterportier om te vragen waar dit goed voor was. "Ja jij in je Audi!", riep de man tegen mij. "Beste man deze Audi is helemaal niet van mij, en wat u daar net deed was behoorlijk asociaal", zei ik beleefd terug. Daarna scheurde de man er bij groen met een noodvaart vandoor en dus stopte ik bij het volgende rode stoplicht, waar hij linksaf voorgesorteerd stond, weer en opende het raam van het linkerportier. "Beste man u reed zonet met een rijbewijs-kwijt-snelheid over de N11, mooi voorbeeld bent u voor dat kleine kind naast u op de voorbank die daar overigens helemaal niet zo mag zitten vanwege haar leeftijd en lengte (kinderen tot 18 jaar en kleiner dan 1,35 meter moeten voorin en achterin de auto in een goedgekeurd autokinderzitje worden vervoerd)", zei ik tegen hem. De man ontplofte zowat en toen het stoplicht op groen sprong ging hij er alweer als een achterlijke vandoor. Rustig verder rijdend vroeg ik me af wat nou het probleem van die man was, en zoveel andere (zwaar gefrustreerde?) automobilisten die ik dagelijks in de asfaltjungle tegenkom. Was hij misschien stinkend jaloers dat hij zelf niet in een Audi rijdt?
:gek:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 29 jun 2011, 12:07

RVV schreef:Ach jullie zijn toch allemaal een stel randdebielen volgens Daan v/d K :ninja:
Ik heb erg veel bewondering voor mensen als Paul want zijn kennis op het gebied van vering/demping is ongelofelijk groot. Van mij mogen ze daar gerust heel laatdunkend over doen op http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; want ik denk maar zo, Paul Klop weet in zijn uppie meer als alle forummers bij elkaar.

http://www.autotesten.nl/citroen/citroe ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij weet blijkbaar niet dat SKRD ook member is.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 29 jun 2011, 12:07

Lijkt me ook wel apart om als autodealer een brief te krijgen waarin hij Daan van der Keur aangeeft te worden gepest op DF....

Die gaan natuurlijk direct zoeken op google, komen op DF uit, lezen de reacties op zijn testen en geven hem dan zeker geen auto meer mee!

Ik zeg DOEN!

PS hoe jong is die gast eigenlijk?

Tom

Bericht door Tom » 29 jun 2011, 12:10

Nutkees schreef:
PS hoe jong is die gast eigenlijk?
waarschijnlijk gaat ie die auto's op de fiets ophalen :mrgreen:

Youp

Bericht door Youp » 29 jun 2011, 12:19

Robertdj schreef:
Ik heb erg veel bewondering voor mensen als Paul want zijn kennis op het gebied van vering/demping is ongelofelijk groot. Van mij mogen ze daar gerust heel laatdunkend over doen op http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; want ik denk maar zo, Paul Klop weet in zijn uppie meer als alle forummers bij elkaar.

http://www.autotesten.nl/citroen/citroe ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij weet blijkbaar niet dat SKRD ook member is.
Onze handling guru! :thumbup:

FrankS

Bericht door FrankS » 29 jun 2011, 12:25

nog even zo'n juweeltje:
Op de testauto's die ik van de auto-importeurs meekrijg zitten altijd standaard velgen en slechts een hele enkele keer de soms optioneel leverbare grotere velgen. Op deze Alfa Romeo MiTo Savali zijn 2-inch grotere velgen gemonteerd (van 16-inch naar 18-inch). Het monteren van grotere velgen lijkt simpel maar is dat niet en eigenlijk toch ook weer wel, dat is als je weet waar je rekening mee moet houden. Het belangrijkste waar je rekening mee moet houden is de zogenaamde ET-waarde. Op Wikipedia staat een goed leesbaar en voor iedereen begrijpelijk artikel over die ET-waarde: http://nl.wikipedia.org/wiki/ET-waarde" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 29 jun 2011, 12:27

wat heb je gedaan Daan.
vaak werkt dit alleen maar tegen jezelf uiteindelijk :forum:

Robin

Bericht door Robin » 29 jun 2011, 12:30

FrankS schreef:nog even zo'n juweeltje:
Op de testauto's die ik van de auto-importeurs meekrijg zitten altijd standaard velgen en slechts een hele enkele keer de soms optioneel leverbare grotere velgen. Op deze Alfa Romeo MiTo Savali zijn 2-inch grotere velgen gemonteerd (van 16-inch naar 18-inch). Het monteren van grotere velgen lijkt simpel maar is dat niet en eigenlijk toch ook weer wel, dat is als je weet waar je rekening mee moet houden. Het belangrijkste waar je rekening mee moet houden is de zogenaamde ET-waarde. Op Wikipedia staat een goed leesbaar en voor iedereen begrijpelijk artikel over die ET-waarde: http://nl.wikipedia.org/wiki/ET-waarde" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
De ET waardes? Neh, je moet de R dynamisch weten,(zodat je geen snelheidsmeterafwijkingen krijgt) 2x de straal van je grotere wiel(dus je gaat van 16 naar 18"is dus 2 inch(2x 2,54(?) cm erbij) en van daaruit berekenen hoe plat je bandwang moet zijn 30/40/50 serie betekent het percentage van de breedt van de band is de wang. Misschien moeilijk omschreven, maar ik snap 'm wel, en de ET is niet van belang...

Luco

Bericht door Luco » 29 jun 2011, 12:42

Die Daan zonder smaak of geur weet net zoveel van autotetsen als van de Nederlandse rechtspraak.

Niks
Nada
Noppes
0,0
Niente

Hup Daan kruip maar weer snel onder je steen en klop jezelf nog een paar keer op je kippeborstje, want de rest van Nederland zal dat nooit doen door de belabberde kwaliteit van je Nederlands en je Tests.

Ga je me nu ook aanklagen? :kikker: :kikker:
Fijn, ik ben dol op rechtszaken :hot: :hot: :hot: :hot:

Tristan

Bericht door Tristan » 29 jun 2011, 12:44

Waar blijft Macboy als je hem nodig hebt? :)

FrankS

Bericht door FrankS » 29 jun 2011, 12:44

Robin schreef:
FrankS schreef:nog even zo'n juweeltje:
Op de testauto's die ik van de auto-importeurs meekrijg zitten altijd standaard velgen en slechts een hele enkele keer de soms optioneel leverbare grotere velgen. Op deze Alfa Romeo MiTo Savali zijn 2-inch grotere velgen gemonteerd (van 16-inch naar 18-inch). Het monteren van grotere velgen lijkt simpel maar is dat niet en eigenlijk toch ook weer wel, dat is als je weet waar je rekening mee moet houden. Het belangrijkste waar je rekening mee moet houden is de zogenaamde ET-waarde. Op Wikipedia staat een goed leesbaar en voor iedereen begrijpelijk artikel over die ET-waarde: http://nl.wikipedia.org/wiki/ET-waarde" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
De ET waardes? Neh, je moet de R dynamisch weten,(zodat je geen snelheidsmeterafwijkingen krijgt) 2x de straal van je grotere wiel(dus je gaat van 16 naar 18"is dus 2 inch(2x 2,54(?) cm erbij) en van daaruit berekenen hoe plat je bandwang moet zijn 30/40/50 serie betekent het percentage van de breedt van de band is de wang. Misschien moeilijk omschreven, maar ik snap 'm wel, en de ET is niet van belang...
Tuurlijk wel. Maar wat moet dit (als aparte alinea) in een autotest? :TV kijken:

RVV

Bericht door RVV » 29 jun 2011, 12:52

Tristan schreef:Waar blijft Macboy als je hem nodig hebt? :)
Macboy vind deze zaak te groot. :coffee:

dvh

Bericht door dvh » 29 jun 2011, 13:01

Het allereerste wat ik ben gaan doen na het ophalen van de Audi A4 2.0 TDIe is de fotoshoot. En niet zomaar fotoshoot nee een luxe fotoshoot in Amsterdam op het architectonisch zeer fraaie KNSM-eiland. Een paar dagen eerder was ik samen met vier collega's op kraamvisite geweest bij een collega die daar woont. Toen ik vanaf het balkon naar buiten keek dacht ik meteen: "Hier ga ik vrijdag een fotoshoot doen met de Audi A4 2.0 TDIe." Het KNSM-eiland is een woonwijk op een kunstmatig schiereiland in het Oostelijk Havengebied van Amsterdam. Het is genoemd naar de Koninklijke Nederlandse Stoomboot-Maatschappij N.V. die hier vroeger was gevestigd. Vanaf 1902 werd het toen nog maagdelijke gebied geëxploiteerd door de Koninklijke Nederlandse Stoomboot Maatschappij. Vanaf het KNSM-eiland voeren passagier- en vrachtschepen af en aan. Indië was bijvoorbeeld een populaire bestemming. In 1977 viel definitief het doek. Na het vertrek van de KNSM groeide het eiland in eerste instantie uit tot een zogenaamd 'waste-land'. Het werd het domein van krakers en stadsnomaden. De gemeente besloot uiteindelijk het gebied voor woningbouw te gebruiken. En prestigieuze nieuwbouw werd het! Het KNSM-eiland is verworden tot een woonbuurt met opmerkelijke architectuur. Over de architectuur en de indeling is uitvoerig nagedacht. Het stedenbouwkundig ontwerp voor het wooneiland is gemaakt door de dienst Ruimtelijke Ordening in samenwerking met de Nederlandse architect Jo Coenen. Ik
Zzzz wat ?
Leuk half wikipedia quoten ( lees: rippen ) om zo je verslag wat niveau mee te geven.
Maar het ging over een auto toch ? Of zat ik op de verkeerde site ?

Snipe

Bericht door Snipe » 29 jun 2011, 13:03

dvh schreef:Maar het ging over een auto toch ? Of zat ik op de verkeerde site ?
Niet zeuren, DF schrijft ook wel eens over stoomboten.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 29 jun 2011, 13:04

Goedzo Daan, laat je niet inpakken door die DF hufters :beam: :goodnight:

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 29 jun 2011, 13:11

Een persoonlijk randje aan een autotest vind ik prima en leest juist vaak lekker door en geeft vertrouwen aan de test. Maar de testen die ik van DvdK gelezen heb raken vaak kant nog wal. Voorbeelden zijn bovenstaande citaten over Audi en Volvo en de intro over de Kuga zijn eerst een onderonsje met Theo.
Wie is Theo en welke rol vervult hij?

Dan zijn de verhalen van Perry beter!

Het is niet aan mij besteed verhaaltjes te schrijven over auto's, maar ik begin er dan ook niet aan...

Plaats reactie