Z3 M-Coupe S54 Phoenix Gelb, original felgen!!
- Chuck
Re: Ik dacht... doe es gek! Bezoekje Ron Braspenning gedaan.
Gefeliciteerd Niels, nice ride!!
- Joy
Gaaf Niels !
Gefeliciteerd. Dat moet nog wel een stapje harder lopen dan de M3.

- GTRene
Xave30 schreef::o :o :o :o :o
Ah... was dus een hint in de BMW pr0n draadje!
Veel plezier met deze Z3 Niels.

blij dat Niels hem heeft, blijft ie toch nog wat in de "buurt"
heb er goede herinneringen mee en leuke en/of spannende verhalen

ohja Niels, bij de S54 zit er ook nog DSC op 8)
en owja drive by wire of in elk geval het gaspedaal wat goed werkt, althans bij mij destijds.
Laatst gewijzigd door GTRene op 26 mei 2011, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tristan
@Rene: Dit is toch de befaamde auto waarmee je 's nachts je rijbewijs verloor? 

-
OnlinePeter-Paul
Dikke kar Niels, snel een Ringsticker scoren!!! 

- GTRene
ja, ik typete dat net al neer maar weer verwijderdTristan schreef:@Rene: Dit is toch de befaamde auto waarmee je 's nachts je rijbewijs verloor?

het record op die weg staat nog steeds van snachts na 3u en de weg is veranderd dus blijvend

maja koste meer dan ik krijg in de WAO en 3 maanden men rijbewijs en auto 1 maand weg...en dat was de lichtste straf, rechter zei, ik zie wel dat je niet zo bent als de aanklager (de lasergun man) zei, anders kreeg ik het dubbele

- Niels
- Auto: Prius+

Wat ik miste bij de Z3 vond ik bij de M3 maar bij de M3 miste ik weer wat Z3. Deze heeft het allemaal

- GTRene
winst zit helemaal bovenin, dus als je denkt ik schakel, dan nog ver doortrekken, geloof de laatste 1.000 of 1.500rpm maar weet het zo niet meer, to long ago en toen was ie net klaar met alle nwe delen toen ik hem doorverkocht.
dus bij echt tot de limieter doortrekken komt ie ineens, the V-tec kicks in
en dan merk je echt verschil in power tegenover de normale S54
heb toen ook tegen een Ferrari F430 cabrio gereden
en die dames gingen wel vol, maar schakelden zelf te vroeg over, maakten dus niet goed gebruik van hun kracht bovenin die Ferrari, en dus kon ik ze pakken toen, ik ging echt tot het max gebruik van de power.
ja in dat soort gevallen he 8)
dus niet altijd, dat zou zonde zijn, maar wel genieten.
dus bij echt tot de limieter doortrekken komt ie ineens, the V-tec kicks in

en dan merk je echt verschil in power tegenover de normale S54
heb toen ook tegen een Ferrari F430 cabrio gereden

en die dames gingen wel vol, maar schakelden zelf te vroeg over, maakten dus niet goed gebruik van hun kracht bovenin die Ferrari, en dus kon ik ze pakken toen, ik ging echt tot het max gebruik van de power.
ja in dat soort gevallen he 8)
dus niet altijd, dat zou zonde zijn, maar wel genieten.
- Knot
Wel voorzichtig met dit verzamelobject he 

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Gefeliciteerd met de aanschaf van deze erg mooie auto
, alvast veel DF toegewenst...
Ben

Ben
-
OnlineMartijn_bmw
dat was jij dus toch??GTRene schreef:ja, ik typete dat net al neer maar weer verwijderdTristan schreef:@Rene: Dit is toch de befaamde auto waarmee je 's nachts je rijbewijs verloor?![]()
het record op die weg staat nog steeds van snachts na 3u en de weg is veranderd dus blijvend![]()
maja koste meer dan ik krijg in de WAO en 3 maanden men rijbewijs en auto 1 maand weg...en dat was de lichtste straf, rechter zei, ik zie wel dat je niet zo bent als de aanklager (de lasergun man) zei, anders kreeg ik het dubbeledie man flipte door de walkie talkie terwijl die man wat me staande hield van de alcohol fuik, (ik drink nooit) me 3x wilde laten gaan, die op de brug (onzichtbaar) flipte echt helemaal hoorde hem schreeuwen door dat ding terwijl er echt niks aan de hand was...met als resultaat laten staan...en drama, magoed, dat was toen zelfs in het nieuws en kranten e.d.

trouwens, ontopic, gefeliciteerd met de aankoop

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Niels,
Het Z3 Coupe virus zit voor altijd in je genen. Heb zelf ook al eens zitten denken om je huidige auto te kopen, stond toen nog in Schagen te koop.
Erg ERG gave wagen. Kleur is voor mij even wennen, maar kan je altijd nog wrappen
Veel plezier ermee!! Kans ik zeker aanwezig dat ik in de toekomst ook wel weer een Coupe erbij koop... Probeer zelfs mijn vriendin erin te krijgen... Van de week zag ik weer een Coupe rijden en het blijven geweldige wagens!!!!
Veel plezier ermee en moet zeker eens een rondje mee in dat ding!
Het Z3 Coupe virus zit voor altijd in je genen. Heb zelf ook al eens zitten denken om je huidige auto te kopen, stond toen nog in Schagen te koop.
Erg ERG gave wagen. Kleur is voor mij even wennen, maar kan je altijd nog wrappen

Veel plezier ermee!! Kans ik zeker aanwezig dat ik in de toekomst ook wel weer een Coupe erbij koop... Probeer zelfs mijn vriendin erin te krijgen... Van de week zag ik weer een Coupe rijden en het blijven geweldige wagens!!!!
Veel plezier ermee en moet zeker eens een rondje mee in dat ding!
- Fabian
Niels!
Gefeli!!!!! Hij is eindelijk verkocht, die stond al 3 jaar te koop ofzo?? Ook serieus is prijs gezakt gelukkig de laatste tijd. Toevallig gisteravond nog deze auto opgezocht omdat ik me afvroeg of ie nog te koop stond, en er stond "verkocht bij", wat een toeval
Kleur is geweldig op een MQP, heel stoer. De motor is de juiste motor, zeer exclusief idd in een MQP.
Geniet er maar van kerel, ben je weer es in Breda dan weet je me te vinden voor een mini-meet he, adres is nog hetzelfde
ENJOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeli!!!!! Hij is eindelijk verkocht, die stond al 3 jaar te koop ofzo?? Ook serieus is prijs gezakt gelukkig de laatste tijd. Toevallig gisteravond nog deze auto opgezocht omdat ik me afvroeg of ie nog te koop stond, en er stond "verkocht bij", wat een toeval

Kleur is geweldig op een MQP, heel stoer. De motor is de juiste motor, zeer exclusief idd in een MQP.
Geniet er maar van kerel, ben je weer es in Breda dan weet je me te vinden voor een mini-meet he, adres is nog hetzelfde

ENJOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Niels
- Auto: Prius+
Mocht ik em mee hebben naar Breda dan bel ik je Fabian
@Kees: mijn vrouw heeft niet zo heel veel overtuiging nodig om een coupe aan te schaffen
Het is idd niet zo dat als je eentje hebt gehad, dat je dat dan ook gewoon hebt gehad zeg maar.
Het bedrijf in Schagen had de auto al een jaar of twee niet meer staan maar het ding stond nog altijd op de website. Ron Braspenning had em daar heen gebracht maar uiteindelijk zelf in Amsterdam gestald.
En imho is de kleur geweldig al komt het op de foto niet echt tot z'n recht.
Zo nu eerst op vakantie

@Kees: mijn vrouw heeft niet zo heel veel overtuiging nodig om een coupe aan te schaffen

Het bedrijf in Schagen had de auto al een jaar of twee niet meer staan maar het ding stond nog altijd op de website. Ron Braspenning had em daar heen gebracht maar uiteindelijk zelf in Amsterdam gestald.
En imho is de kleur geweldig al komt het op de foto niet echt tot z'n recht.
Zo nu eerst op vakantie

-
Je neemt de auto als bagagge wel mee he.Niels schreef: Zo nu eerst op vakantie

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ga je mee op de Heysteria Run!!! :banaan: 

- GTRene
Z3 coupe virus? waarNutkees schreef:Niels,
Het Z3 Coupe virus zit voor altijd in je genen. Heb zelf ook al eens zitten denken om je huidige auto te kopen.
man, echt je komt er niet meer vanaf

Ik heb momenteel nog men 4de Z3 M coupe

maar nr 5 zit zeker in de planning

als ik de handen elke keer vrij had qua geld en ruimte dan had ik ondertussen al nog meer M coupe's gehad, ook men "oude" S54 wat Niels nu heeft nog een keer, en liet ook een speciale M coupe bouwen met een minimaal 500pk motor (V8) en aangepaste ophanging diff e.d. achter en Recaro pole positions er in en lichtgewicht deuren/dak/motorkap/achterklep enz, zeg maar nog meer aangetrokken en betrokken auto.
maja zou ook nog graag speciale andere auto's willen proberen, maar de M coupe zal terug komen na die, of de Wiesmann GT moet z'n plaats nog beter in kunnen nemen, maar dat weet ik nog niet(krengen blijven duur)...wellicht binnenkort een testrit

- Stéphane
Mooie en bijzonder auto, Niels! Veel plezier ervan 

- Erik
- Auto: BMW ///M
Stoer ding man !
Maak die wielen matzwart of gunmetal en hij wordt denk ik nog bruter !\
Maak die wielen matzwart of gunmetal en hij wordt denk ik nog bruter !\
- Remy
Niels wat een enorm gaaf ding. Foto's gemaakt tussen Winsum en Garnwerd gok ik.
Rene waarom deze bak ooit weg gedaan???
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wist het al maar cool ding, Niels. Binnenkort maar ff buurten 

-
- GTRene
van de 116 auto's heb ik dat ding 3 jaar geredenRemy schreef:Niels wat een enorm gaaf ding. Foto's gemaakt tussen Winsum en Garnwerd gok ik.

dat was dus heel wat meer dan ooit te voren...
en op den duur wil je even wat anders tussendoor...
op men lijstje stond, Ultima GTR en Ferrari F355 en een Lotus Elise V8 dat soort dingen, maar tijdens het doorkijken van al mijn verzamelde mogelijk volgende auto's, kwam ik ook de Hartge tegen die een paar maand daarvoor ff kort te koop stond en toen weer terug getrokken werd...
dacht aaaaaaaaaah...das wel de Ultieme die ik al met een schuin oog volgde vanaf 1999 en na 2002 verdween om vervolgens wat jaren later weer opdook.
Ik hou van vele soorten auto's en tja wil je in mijn situatie wat anders moet je de "oude" verkopen anders geen geld en geen ruimte.
Maar weet nog heel goed dat ik 600km DLD in moest om de auto te halen, ik was nog nooit zover met men auto gereden

lang verhaal bespaar ik jullie, maar veel mazzel en veel plezier er aan gehad.
de Hartge heb ik nu al 4.5 jaar, en is met stip de nwe recordhouder van auto's het langst in mijn bezit gehad, de kortste was een Fiat Panda (zo'n eerste type oud long time ago) die ik na 1 week verkocht vanwege pfff campingstoel en zere rug daarvan

maar, na die week nog 1.000,-gulden aan over gehouden wat ik weer in de volgende kon steken

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Wow, gaaf zeg. Echt super die kleur. 

-