Peric schreef:Jij hebt er zeker een paar keer over gedaan?Martijn_bmw schreef:verder gewoon goed het boekje uit je hoofd stampen en gaan!![]()

nee ik heb het op me verjaardag gehaald en 8 dagen laten ging ik afrijden, wil snel me rijbewijs hebben

Peric schreef:Jij hebt er zeker een paar keer over gedaan?Martijn_bmw schreef:verder gewoon goed het boekje uit je hoofd stampen en gaan!![]()
hoe kan je dan in 2 dagen les hebben gehad en afgereden??Xave30 schreef:. de mijne 2 dagen na mijn 18e verjaardag.
Goede techniek is anders als goed rijdenKoenM schreef:Hoe goed je ook al kunt rijden, de rijscholen smeren je toch nog wel minimaal 15 lessen aan.
Daarnaast duurt het na het aanvragen tegenwoordig ook 6-8 weken..
Martijn_bmw schreef:hoe kan je dan in 2 dagen les hebben gehad en afgereden??Xave30 schreef:. de mijne 2 dagen na mijn 18e verjaardag.
ah dat verklaard een hoopXave30 schreef:Martijn_bmw schreef:hoe kan je dan in 2 dagen les hebben gehad en afgereden??Xave30 schreef:. de mijne 2 dagen na mijn 18e verjaardag.
Rijden kon ik allang voor mijn 18e dus les had ik niet nodig. Rijbewijs niet in NL gehaald uiteraard.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten