Zo, deze nog maar eens updaten.
Sinds de laatste tune toch nog wel het één en ander aan gedaan. O2 modifier opnieuw afgesteld, alle boutjes en moertjes extra aandraaien

en er is een prachtig tankje voor de ruitensproeivloeistof ingekomen, gemaakt van doorzichtig PVC e.d.
Al lekker veel mee gereden, het blijft echt genieten, wat rijdt dit ding heerlijk!!
Wel een paar kleine puntjes die de afgelopen week naar boven kwamen:
- De remmen lopen af en toe aan... Ik merkte het pas echt toen de auto een kleine 2 weken niet meer had gereden. Ik weet bijna zeker dat minimaal één klauw een beetje vast blijft zitten af en toe. (is er al eentje vervangen) Het is namelijk zelfs zo 'erg' dat ik soms gewoon power mis. Ik dacht eerst van; Wen ik nou zo snel aan het vermogen? Maar nee, bijvoorbeeld bij 110km/uur in z'n 5 op constante snelheid viel het me op dat ik al op de grens zat van 0 vacuum en boost... iets wat ik normaal niet heb! (dan zit hij netjes op 10 vacuum o.i.d.)
Bij een paar keer flink remmen was het over, maar de stank. De eerste keer schrok ik me een hoedje, dacht dat de motor van binnen in licht en laaien stond...
- Ruit kapot! Bij een project van school iets te enthousiast geweest op een weg met kiezels... Ik moest érg dicht op de camera wagen rijden en daardoor ketste er een steen tegen de ruit. Meteen een scheur van 30cm in het gezichtsveld.

- Mijn antenne gaat niet meer omhoog. Omlaag gaat hij wel zonder enig probleem.
Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. De remmen worden geheel nagekeken bij Mazda Megens als hij volgende week voor de APK moet. Ook wordt dan meteen de distributieriem + "Cambelt Tensioner Pulley" en "Cambelt Idler Pulley" vervangen.
Verder is het gewoon genieten en heb ik voor de komende jaren nog wel een lijstje et upgrades gepland staan. :bananas:
-Innovate MTX-L Wideband O2 kit
- 16" of 17" OZ Ultraleggera velgen + banden (zodat de boel wat meer 'flush' met de wielkasten gaat en ik wat gewicht verlies. De ultraleggera is erg licht i.t.t. mijn huidige velgen)
- TR Lane Rolbeugel + deurbraces
- Stoelen/gordels (of NBFL stoelen met leer, of Sparco Sprint stoeltjes met gordels)
- Flyin Miata 4 wheel BigBrake kit van Wilwood
- Flyin Miata Butterfly Chassis brace
- Spruitstuk, downpipe, cat, uitlaat van ARTTech of Absurdflow
- Standalone ECU (MS?) en dus grotere injectoren e.d.
- Olie koeler en nieuwe fans voor de radiator.
- Deuken en krassen eruit + een nieuwe paintjob.
Ennnn, ik wil natuurlijk wat trackdays gaan rijden en over een jaartje of 2 wat racetraining doen via Prodrive race en rally...
Oja, dan nog even een paar plaatjes.