Driving-fun.com bestaat 5 jaar!

Dit is ons algemene autoforum.
Robin Hartog

Re: Driving-fun.com bestaat 5 jaar!

Bericht door Robin Hartog » 01 feb 2011, 12:52

Gefeliciteerd. :thumbup:

martijnsud

Bericht door martijnsud » 01 feb 2011, 12:56

Feli :banaan:

En gaan vooral zo door! :df:

Martijn

Jurriuit

Bericht door Jurriuit » 01 feb 2011, 13:20

Proficiat mannen!

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 01 feb 2011, 14:02

Feli!!!!

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 01 feb 2011, 14:57

Geen dank mannen.........
Ik ben blij dat ik de laatste 3,5 jaar het niveau een beetje op heb weten te krikken.
Dat is het forum duidelijk ten goede gekomen en heeft het tot een succes weten te maken. :thumbup: :mrgreen:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 01 feb 2011, 15:22

Downforce Hans schreef:Geen dank mannen.........
Ik ben blij dat ik de laatste 3,5 jaar het niveau een beetje op heb weten te krikken.
Dat is het forum duidelijk ten goede gekomen en heeft het tot een succes weten te maken. :thumbup: :mrgreen:
:roflol: :roflol:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 01 feb 2011, 16:06

Downforce Hans schreef:Geen dank mannen.........
Je hebt alleen Allen en Cor weggejaagd... :wink:

Metchu

Bericht door Metchu » 01 feb 2011, 16:40

FrankS schreef:
Metchu schreef:Gefeliciteerd, we hebben een zooitje mooie dingen meegemaakt zeg. En dan heb ik het nie alleen over de evenementen, maar ik kan zo een mooie opsomming maken van geweldige topics en meetinkjes! :banaan:
Doe dan :hmmm:

Maare, gefeliciteerd!

bij deze een poging tot de vele mooie meetinkjes en topics die voor mij bijna 4 jaar driving-fun.com heeft opgeleverd :banaan:

1. VUISTMAN
Dagenlang, nachtenlang hebben we dat topic zitten f5'en. Het heeft ons zoveel lol opgebracht! Er kwamen later zelfs auto's met vuistman stickers voorbij en tijdens het driften moest je wel even vuitsmannen! Hoogtepunt was natuurlijk dat de man opgezocht is door df'ers :mrgreen:
2. PAINTBALLEN 25-04-2009
Een meeting die niets te maken had met auto's, maar wel was met mensen met dezelfde passie: Auto's. Een onvergetelijk leuke dag met df'ers!
3. Photoshopping van df'ers
Ouderwetse df humor waar iedereen zn steentje aan bijdroeg en waar wederom iedreen dagenlang heeft zitten f5'en :mrgreen:
4. DF goes poker, alle pokermeetings
Geweldige vrijdagavondjes waarin we elkaar ongeveer 3x per jaar weer zagen. Ouwehoeren, bolides bekijken, gezellig samen eten en stom pokeren. Hilarische tafarelen!
5. Nieuwjaars BBQ bij hij die niet genoemd zal worden
Typische df sfeer met stom gelach! Waar vind je nog zulke gezelligheid? Laten we de 2 bbq's bij Duifjes niet vergeten!!!!!
6. VLF 2008
Ik wil deze nog maar een keer genoemd hebben! Dit topic kan ik zo weer in wegdromen! GENIETEN!! EPIC!!!
7. 2x PES avondje!!
Dit was de 2e editie, eerste editie wasbij Michel thuis. Lekker op de ps3 voetballen met elkaar! :mrgreen:
8. De driftdagen die georganiseerd werd door df'ers voor df'ers! Lelystad, papenburg (moet ik nog heen). Genieten!
9. VLF DVD presentatie
VLF had een mooi topic, maar heeft ook een mooie dvd. Speciale presentatie meeting met df'ers!

pffff dan heb ik nog de tripjes (clickable) naar de ring, de trip naar Spa, de CBR's (zijn al genoemd), Time attack meetings bijvoorbeeld waar we GTRené zo in de zeik hadden genomen over zn sexleven hahaha of dat we met de GTO van Cor decibel wedstrijd hadden gewonnen en ik de prijs mocht ophalen bij de cristijan albers lookalike presentator :mrgreen: Het ritje naar de wok waar Nutkees in hartje haarlem ff een dikke burnout doet. Alle keren dat we shoarma zijn wezen eten, alle keren dat er is gewokt... De keer dat we na het wokken op de parking burnouts werden gedaan en de chinese werknemers riepen "ZIEKE APALAAT!!!" :banaan: :banaan: :banaan: De geniale topics van elmar, zijn filmpjes en liedjes en de disses naar Tom :mrgreen:

en zo kan ik nog wel doorgaan met opsommen... er is meer gedaan dan wat trackdays ;) Alle geniale topics (ben er zoveel vergeten), alle geniale bijeenkomsten en gezelligheid. Ik wil bij deze even iedereen bedanken en df feliciteren...

pinkt traantje weg :mrgreen:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 01 feb 2011, 16:54

Nou inderdaat Metin, dat paintballen was ik helemaal vergeten maar was fantastisch.........
Die Elmar die jou ff onder vuur nam, zie het nog voor me,was wel een beetje gemeen. :roflol:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 01 feb 2011, 17:00

Ere wie ere toekomt het inmiddels verwijderde mijn auto topic van SKRD was toch ook iets om nooit te vergeten! :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Mathieu

Bericht door Mathieu » 01 feb 2011, 17:03

Metchu schreef:
FrankS schreef:
Metchu schreef:Gefeliciteerd, we hebben een zooitje mooie dingen meegemaakt zeg. En dan heb ik het nie alleen over de evenementen, maar ik kan zo een mooie opsomming maken van geweldige topics en meetinkjes! :banaan:
Doe dan :hmmm:

Maare, gefeliciteerd!

bij deze een poging tot de vele mooie meetinkjes en topics die voor mij bijna 4 jaar driving-fun.com heeft opgeleverd :banaan:

1. VUISTMAN
Dagenlang, nachtenlang hebben we dat topic zitten f5'en. Het heeft ons zoveel lol opgebracht! Er kwamen later zelfs auto's met vuistman stickers voorbij en tijdens het driften moest je wel even vuitsmannen! Hoogtepunt was natuurlijk dat de man opgezocht is door df'ers :mrgreen:
2. PAINTBALLEN 25-04-2009
Een meeting die niets te maken had met auto's, maar wel was met mensen met dezelfde passie: Auto's. Een onvergetelijk leuke dag met df'ers!
3. Photoshopping van df'ers
Ouderwetse df humor waar iedereen zn steentje aan bijdroeg en waar wederom iedreen dagenlang heeft zitten f5'en :mrgreen:
4. DF goes poker, alle pokermeetings
Geweldige vrijdagavondjes waarin we elkaar ongeveer 3x per jaar weer zagen. Ouwehoeren, bolides bekijken, gezellig samen eten en stom pokeren. Hilarische tafarelen!
5. Nieuwjaars BBQ bij hij die niet genoemd zal worden
Typische df sfeer met stom gelach! Waar vind je nog zulke gezelligheid? Laten we de 2 bbq's bij Duifjes niet vergeten!!!!!
6. VLF 2008
Ik wil deze nog maar een keer genoemd hebben! Dit topic kan ik zo weer in wegdromen! GENIETEN!! EPIC!!!
7. 2x PES avondje!!
Dit was de 2e editie, eerste editie wasbij Michel thuis. Lekker op de ps3 voetballen met elkaar! :mrgreen:
8. De driftdagen die georganiseerd werd door df'ers voor df'ers! Lelystad, papenburg (moet ik nog heen). Genieten!
9. VLF DVD presentatie
VLF had een mooi topic, maar heeft ook een mooie dvd. Speciale presentatie meeting met df'ers!

pffff dan heb ik nog de tripjes (clickable) naar de ring, de trip naar Spa, de CBR's (zijn al genoemd), Time attack meetings bijvoorbeeld waar we GTRené zo in de zeik hadden genomen over zn sexleven hahaha of dat we met de GTO van Cor decibel wedstrijd hadden gewonnen en ik de prijs mocht ophalen bij de cristijan albers lookalike presentator :mrgreen: Het ritje naar de wok waar Nutkees in hartje haarlem ff een dikke burnout doet. Alle keren dat we shoarma zijn wezen eten, alle keren dat er is gewokt... De keer dat we na het wokken op de parking burnouts werden gedaan en de chinese werknemers riepen "ZIEKE APALAAT!!!" :banaan: :banaan: :banaan: De geniale topics van elmar, zijn filmpjes en liedjes en de disses naar Tom :mrgreen:

en zo kan ik nog wel doorgaan met opsommen... er is meer gedaan dan wat trackdays ;) Alle geniale topics (ben er zoveel vergeten), alle geniale bijeenkomsten en gezelligheid. Ik wil bij deze even iedereen bedanken en df feliciteren...

pinkt traantje weg :mrgreen:
Nou, wees maar blij met al die keren dat je gewokt en geshoarmaed hebt met de DF-ers.
50 kg overgewicht had het je opgeleverd :mrgreen:

Johanes

Bericht door Johanes » 01 feb 2011, 17:43

Gefeliciteerd!! :) :)

Iedereen gratis op circuit rijden als traktatie..?? :oops: :lol: :lol:

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 01 feb 2011, 18:23

Gefeliciteerd mannen!
Voor de 5de verjaardag vele nieuwe uitbreidingen op komst! 8)

Om af te trappen het DF kenteken systeem: http://www.driving-fun.com/kenteken.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 01 feb 2011, 18:38

gefeliciteerd mannen :drinking:

5 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel :nerd:

JP

Bericht door JP » 01 feb 2011, 20:01

Ook van deze kant een veer toegereikt... :thumbup:

Linds155

Bericht door Linds155 » 01 feb 2011, 20:18

Gefeliciteerd! :df: :D

PeerH

Bericht door PeerH » 01 feb 2011, 20:23

Jelmer850i schreef:
Om af te trappen het DF kenteken systeem: http://www.driving-fun.com/kenteken.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Absoluut gefeliciteerd, maar dit is dan weer niet spannend....Alles behalve de DF-score® is ook te vinden op vwe.nl....en dat alles zonder limiet...

Niels v/d burgh
Auto: Zweedse diesel

Bericht door Niels v/d burgh » 01 feb 2011, 20:45

Gefeliciteerd! :df:
:popcorn:

Snipe

Bericht door Snipe » 01 feb 2011, 20:48

PeerH schreef:
Jelmer850i schreef:
Absoluut gefeliciteerd, maar dit is dan weer niet spannend....Alles behalve de DF-score® is ook te vinden op vwe.nl....en dat alles zonder limiet...
Klopt, en op autoweek.nl kun je ook zonder limiet aan de slag las ik hierboven al ergens. Je moet het dan ook vooral zien als handigheidje, niet als Het Grote USP van DF. Er komt nog meer aan, waaronder Facts, waar je de gegevens van alle auto's van de laatste 20 jaar of zo op kunt snorren. En als je eenmaal op je auto uit bent gekeken, hoef je 'm straks niet meer op het forum te zetten, maar kun je onder Marketplace een advertentie plaatsen.
En dan zijn er nog de leuke dingen. Een mooie Zandvoort-special bijvoorbeeld, met de historie, de bekende namen en natuurlijk de lijnen.

Misschien is het allemaal los gezien niet enorm spectaculair, maar alles bij elkaar wordt het dan toch wel weer leuk!

Marcel H.

Bericht door Marcel H. » 01 feb 2011, 21:36

Nice! Gefeliciteerd!

RVV

Bericht door RVV » 01 feb 2011, 21:40

PeerH schreef:
Jelmer850i schreef:
Wij roepen toch ook niet dat dit heel spannend is :wink:

dvh

Bericht door dvh » 01 feb 2011, 21:41

Gefeliciappelflap !

Topfuel

Bericht door Topfuel » 01 feb 2011, 21:59

De 5e verjaardag al weer? Wat gaat de tijd snel, Ongekend...

Afbeelding

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 01 feb 2011, 22:10

Afbeelding

PD power

Bericht door PD power » 01 feb 2011, 23:44

Goed bezig mannen :beer:

Plaats reactie