Driving-fun.com bestaat 5 jaar!
- Robin Hartog
Re: Driving-fun.com bestaat 5 jaar!
Gefeliciteerd. 

- martijnsud
Feli :banaan:
En gaan vooral zo door!
Martijn
En gaan vooral zo door!

Martijn
- Jurriuit
Proficiat mannen!
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Feli!!!!
- Downforce Hans
Geen dank mannen.........
Ik ben blij dat ik de laatste 3,5 jaar het niveau een beetje op heb weten te krikken.
Dat is het forum duidelijk ten goede gekomen en heeft het tot een succes weten te maken.

Ik ben blij dat ik de laatste 3,5 jaar het niveau een beetje op heb weten te krikken.
Dat is het forum duidelijk ten goede gekomen en heeft het tot een succes weten te maken.

- Petrolhead Tom
Downforce Hans schreef:Geen dank mannen.........
Dat is het forum duidelijk ten goede gekomen en heeft het tot een succes weten te maken.![]()

-
- Auto: M3P, 130i
Je hebt alleen Allen en Cor weggejaagd...Downforce Hans schreef:Geen dank mannen.........
Dat is het forum duidelijk ten goede gekomen en heeft het tot een succes weten te maken.![]()

-
FrankS schreef:Doe danMetchu schreef:Gefeliciteerd, we hebben een zooitje mooie dingen meegemaakt zeg. En dan heb ik het nie alleen over de evenementen, maar ik kan zo een mooie opsomming maken van geweldige topics en meetinkjes! :banaan:![]()
Maare, gefeliciteerd!
bij deze een poging tot de vele mooie meetinkjes en topics die voor mij bijna 4 jaar driving-fun.com heeft opgeleverd :banaan:
1. VUISTMAN
Dagenlang, nachtenlang hebben we dat topic zitten f5'en. Het heeft ons zoveel lol opgebracht! Er kwamen later zelfs auto's met vuistman stickers voorbij en tijdens het driften moest je wel even vuitsmannen! Hoogtepunt was natuurlijk dat de man opgezocht is door df'ers

2. PAINTBALLEN 25-04-2009
Een meeting die niets te maken had met auto's, maar wel was met mensen met dezelfde passie: Auto's. Een onvergetelijk leuke dag met df'ers!
3. Photoshopping van df'ers
Ouderwetse df humor waar iedereen zn steentje aan bijdroeg en waar wederom iedreen dagenlang heeft zitten f5'en

4. DF goes poker, alle pokermeetings
Geweldige vrijdagavondjes waarin we elkaar ongeveer 3x per jaar weer zagen. Ouwehoeren, bolides bekijken, gezellig samen eten en stom pokeren. Hilarische tafarelen!
5. Nieuwjaars BBQ bij hij die niet genoemd zal worden
Typische df sfeer met stom gelach! Waar vind je nog zulke gezelligheid? Laten we de 2 bbq's bij Duifjes niet vergeten!!!!!
6. VLF 2008
Ik wil deze nog maar een keer genoemd hebben! Dit topic kan ik zo weer in wegdromen! GENIETEN!! EPIC!!!
7. 2x PES avondje!!
Dit was de 2e editie, eerste editie wasbij Michel thuis. Lekker op de ps3 voetballen met elkaar!

8. De driftdagen die georganiseerd werd door df'ers voor df'ers! Lelystad, papenburg (moet ik nog heen). Genieten!
9. VLF DVD presentatie
VLF had een mooi topic, maar heeft ook een mooie dvd. Speciale presentatie meeting met df'ers!
pffff dan heb ik nog de tripjes (clickable) naar de ring, de trip naar Spa, de CBR's (zijn al genoemd), Time attack meetings bijvoorbeeld waar we GTRené zo in de zeik hadden genomen over zn sexleven hahaha of dat we met de GTO van Cor decibel wedstrijd hadden gewonnen en ik de prijs mocht ophalen bij de cristijan albers lookalike presentator

en zo kan ik nog wel doorgaan met opsommen... er is meer gedaan dan wat trackdays

pinkt traantje weg

- Downforce Hans
Nou inderdaat Metin, dat paintballen was ik helemaal vergeten maar was fantastisch.........
Die Elmar die jou ff onder vuur nam, zie het nog voor me,was wel een beetje gemeen.
Die Elmar die jou ff onder vuur nam, zie het nog voor me,was wel een beetje gemeen.

- Petrolhead Tom
Ere wie ere toekomt het inmiddels verwijderde mijn auto topic van SKRD was toch ook iets om nooit te vergeten!

- Mathieu
Nou, wees maar blij met al die keren dat je gewokt en geshoarmaed hebt met de DF-ers.Metchu schreef:FrankS schreef:Doe danMetchu schreef:Gefeliciteerd, we hebben een zooitje mooie dingen meegemaakt zeg. En dan heb ik het nie alleen over de evenementen, maar ik kan zo een mooie opsomming maken van geweldige topics en meetinkjes! :banaan:![]()
Maare, gefeliciteerd!
bij deze een poging tot de vele mooie meetinkjes en topics die voor mij bijna 4 jaar driving-fun.com heeft opgeleverd :banaan:
1. VUISTMAN
Dagenlang, nachtenlang hebben we dat topic zitten f5'en. Het heeft ons zoveel lol opgebracht! Er kwamen later zelfs auto's met vuistman stickers voorbij en tijdens het driften moest je wel even vuitsmannen! Hoogtepunt was natuurlijk dat de man opgezocht is door df'ers![]()
2. PAINTBALLEN 25-04-2009
Een meeting die niets te maken had met auto's, maar wel was met mensen met dezelfde passie: Auto's. Een onvergetelijk leuke dag met df'ers!
3. Photoshopping van df'ers
Ouderwetse df humor waar iedereen zn steentje aan bijdroeg en waar wederom iedreen dagenlang heeft zitten f5'en![]()
4. DF goes poker, alle pokermeetings
Geweldige vrijdagavondjes waarin we elkaar ongeveer 3x per jaar weer zagen. Ouwehoeren, bolides bekijken, gezellig samen eten en stom pokeren. Hilarische tafarelen!
5. Nieuwjaars BBQ bij hij die niet genoemd zal worden
Typische df sfeer met stom gelach! Waar vind je nog zulke gezelligheid? Laten we de 2 bbq's bij Duifjes niet vergeten!!!!!
6. VLF 2008
Ik wil deze nog maar een keer genoemd hebben! Dit topic kan ik zo weer in wegdromen! GENIETEN!! EPIC!!!
7. 2x PES avondje!!
Dit was de 2e editie, eerste editie wasbij Michel thuis. Lekker op de ps3 voetballen met elkaar!![]()
8. De driftdagen die georganiseerd werd door df'ers voor df'ers! Lelystad, papenburg (moet ik nog heen). Genieten!
9. VLF DVD presentatie
VLF had een mooi topic, maar heeft ook een mooie dvd. Speciale presentatie meeting met df'ers!
pffff dan heb ik nog de tripjes (clickable) naar de ring, de trip naar Spa, de CBR's (zijn al genoemd), Time attack meetings bijvoorbeeld waar we GTRené zo in de zeik hadden genomen over zn sexleven hahaha of dat we met de GTO van Cor decibel wedstrijd hadden gewonnen en ik de prijs mocht ophalen bij de cristijan albers lookalike presentatorHet ritje naar de wok waar Nutkees in hartje haarlem ff een dikke burnout doet. Alle keren dat we shoarma zijn wezen eten, alle keren dat er is gewokt... De keer dat we na het wokken op de parking burnouts werden gedaan en de chinese werknemers riepen "ZIEKE APALAAT!!!" :banaan: :banaan: :banaan: De geniale topics van elmar, zijn filmpjes en liedjes en de disses naar Tom
![]()
en zo kan ik nog wel doorgaan met opsommen... er is meer gedaan dan wat trackdaysAlle geniale topics (ben er zoveel vergeten), alle geniale bijeenkomsten en gezelligheid. Ik wil bij deze even iedereen bedanken en df feliciteren...
pinkt traantje weg
50 kg overgewicht had het je opgeleverd

-
Gefeliciteerd!!
Iedereen gratis op circuit rijden als traktatie..??

Iedereen gratis op circuit rijden als traktatie..??

- Jelmer850i
Gefeliciteerd mannen!
Voor de 5de verjaardag vele nieuwe uitbreidingen op komst! 8)
Om af te trappen het DF kenteken systeem: http://www.driving-fun.com/kenteken.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de 5de verjaardag vele nieuwe uitbreidingen op komst! 8)
Om af te trappen het DF kenteken systeem: http://www.driving-fun.com/kenteken.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
gefeliciteerd mannen :drinking:
5 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel
5 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel
- JP
Ook van deze kant een veer toegereikt... 

-
Gefeliciteerd!

- PeerH
Absoluut gefeliciteerd, maar dit is dan weer niet spannend....Alles behalve de DF-score® is ook te vinden op vwe.nl....en dat alles zonder limiet...Jelmer850i schreef:
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Gefeliciteerd!

- Snipe
Klopt, en op autoweek.nl kun je ook zonder limiet aan de slag las ik hierboven al ergens. Je moet het dan ook vooral zien als handigheidje, niet als Het Grote USP van DF. Er komt nog meer aan, waaronder Facts, waar je de gegevens van alle auto's van de laatste 20 jaar of zo op kunt snorren. En als je eenmaal op je auto uit bent gekeken, hoef je 'm straks niet meer op het forum te zetten, maar kun je onder Marketplace een advertentie plaatsen.PeerH schreef:Absoluut gefeliciteerd, maar dit is dan weer niet spannend....Alles behalve de DF-score® is ook te vinden op vwe.nl....en dat alles zonder limiet...Jelmer850i schreef:
En dan zijn er nog de leuke dingen. Een mooie Zandvoort-special bijvoorbeeld, met de historie, de bekende namen en natuurlijk de lijnen.
Misschien is het allemaal los gezien niet enorm spectaculair, maar alles bij elkaar wordt het dan toch wel weer leuk!
- Marcel H.
Nice! Gefeliciteerd!
- RVV
Wij roepen toch ook niet dat dit heel spannend isPeerH schreef:Absoluut gefeliciteerd, maar dit is dan weer niet spannend....Alles behalve de DF-score® is ook te vinden op vwe.nl....en dat alles zonder limiet...Jelmer850i schreef:

- dvh
Gefeliciappelflap !
- Topfuel
De 5e verjaardag al weer? Wat gaat de tijd snel, Ongekend...

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- PD power
Goed bezig mannen