Hoe meer zielen hoe meer vreugd idd, jullie waren net iets te ver om goed te zien hoe/wat... Leek wel op een kind iig

J/K.
En toch blijf ik Vrijrijden een apart verhaal vinden. Het is een perfecte gelegenheid tracktime te maken en ervaring op te doen, maar de organisatie en het gros van het volk, met de dienovereenkomstige rijkunsten kan me gestolen worden.
Ik ben dan mss een mietje om met mijn M3 in de toer te gaan rijden, maar als alles volgens planning gaat (wat daar ook een unicum zou zijn

) had ik vandaag om 17u20 met 6 man in de Toer in de sessie gezeten.
Dan is Vrijrijden i.m.o. ideaal. Ben er redelijk vlot voorbij of je start iets later en je komt geen man meer tegen. Maar dat ze net zoals vandaag de Toer met de supersport gaan combineren.. Tsja.
(hypothetisch)Rij je daar met je straatauto om voor de eerste keer over het circuit te
Toeren , komt er bijna DSC materiaal voorbij a la Jeroentje.nl auto's met arrogant volk achter het stuur. Dat laatste is dan helaas werkelijkheid.
En maar verkondigen dat je met een kooi niet in de Toer mag (zo houden ze categorie auto's en rijders/ervaring gescheiden), maar "when push comes to shove" wel vrolijk die 2 sessies combineren.