ff voorstellen: Kaantjee 318i met 200PK(tjes).. =)
-
Re: ff voorstellen: Kaantjee 318i met 200PK(tjes).. =)
BMW Portal of BMW-316i-portal?
-
Jaa ik bedoelde het eigenlijk in de zin van dat er allemaal gasten zijn die groot praten en mijn auto afkraken terwijl ze zelf een E36 rijden met M40 blok ofzo
En die mods daar dan.. Je mag niet een quoten, haal dat hele functie weg dan
kvind het eerlijk gezegd aan de ene kant een kut forum, maar aan de andere kant kunnen de 6 pitters onder elkaar wel goed bevinden.. Die wannabee BMWtjes verpesten het alleen.. (op een paar na natuurlijk!)

kvind het eerlijk gezegd aan de ene kant een kut forum, maar aan de andere kant kunnen de 6 pitters onder elkaar wel goed bevinden.. Die wannabee BMWtjes verpesten het alleen.. (op een paar na natuurlijk!)
-
Nou, het heeft 2 kanten........
Liever een super nette 318 dan een superverrotte 325 oid,
Maar je krijgt een keer het voordeel v/d twijfel, omdat ie wel geinig is.....
Verder is't maar een deukenhok....
-
Tja goed ook dan dat ik een nette 318i heb, want verrot is ie nietErik Stoffelsen schreef:Nou, het heeft 2 kanten........

En deukenhok? Op Links achter en rechts helemaal onder mijn spatbord na heb ik helemaal geen deukje niks.

- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
- Sebring NL
Lees even de commentaren onder het YouTube filmpje
keurig.
Vooral omdat je dan in Nederland nauwelijks straf krijgt, en vrijwel niks hoeft te betalen.
keurig.
Fraai . Lekker als je tegen iemand aan zou rijden.Ik heb ervaring, ik rij al sinds mn 13e..
Hoe weet jij of ik geen ervaring heb
en dan nog iets, ik ben al opgepakt.. pff boete van 115 euri gekregen, echt een lachertje =D
En dit ook nog eens in een onverzekerde Calibara 2.0 16v 160PK..
WHAHHAHAHAHAHAA 0wnd
(En ehm,, de Golfje liep wel hard.. alleen dit was toen we em net hadden.. toen reed ie maar net 190.. na een powerbox, en andere shit reed ie 210/220)
cCcKaan52cCc 2 jaar geleden
Vooral omdat je dan in Nederland nauwelijks straf krijgt, en vrijwel niks hoeft te betalen.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dragracen, 210 toppen, zonnebloemolie in de tank, en je nickname verwerken in je filmpjes
Het is dat de politie zo druk bezig is met de computer van Robert M, maar als ze daarmee uitgespeeld zijn, hebben ze ongeveer 10 min nodig om je te traceren
Doe jezelf een plezier; haal die laatste 10 filmpjes van youtube, haal je nickname ervan af, en upload ze daarna desnoods opnieuw met een nieuw account, wat nergens aan gelinkt is.

Het is dat de politie zo druk bezig is met de computer van Robert M, maar als ze daarmee uitgespeeld zijn, hebben ze ongeveer 10 min nodig om je te traceren
Doe jezelf een plezier; haal die laatste 10 filmpjes van youtube, haal je nickname ervan af, en upload ze daarna desnoods opnieuw met een nieuw account, wat nergens aan gelinkt is.
- Michel P
LOLOof schreef:
-
pfff fappen op normale 6 cilinders en rijden zonder rijbewij
s

- BMW-Vince
Als ik op BMWportal lees hoe jij ineens uit het niets iemand met zijn e36 325i die helemaal oem is op een belachelijke manier gaat aanspreken over wat wel of niet oem is, dan is het wel duidelijk hoe jij jezelf ten toon wilt spreiden.... Ondanks dat hij toch een in jouw ogen "echte BMW" rijdt, want het is een 2,5 liter 6 cilinder tenslotte....Kaantjee schreef:Jaa ik bedoelde het eigenlijk in de zin van dat er allemaal gasten zijn die groot praten en mijn auto afkraken terwijl ze zelf een E36 rijden met M40 blok ofzoEn die mods daar dan.. Je mag niet een quoten, haal dat hele functie weg dan
![]()
Dus hoe jij in je andere topic bent over 316i tjes etc, owh man, hou gewoon eens op met je gezeik op anderen, dan wordt het misschien een heel stuk gezelliger allemaal... Gun iedereen gewoon zijn/haar hobby op zijn/haar eigen manier!!!!
En dan begin ik maar niet over wat je allemaal zegt op internationale fora over of een auto nu wel of niet echt slammed is... ahum, wordt volwassen en gedraag je met respect naar anderen!!
-
Leuk, een filmpje van 4 jaar oud uploaden.. :')Oof schreef:

En blijven we aan de gang met mij te bashen.. ?

Ik voel me echt niet gekleineerd door wat jullie proberen te doen wehehehe, maargoed.. ik heb mijn excuses allang aangeboden en uitgelegd dat het niet echt mijn bedoeling is geweest om andere mensen te kleineren maare goed.. Ik zou zeggen ga door en post ook gelijk dat ik op het nieuws ben geweest en dat mijn rijbewijs en mijn auto meerdere malen in beslag is genomen, volgens jullie is dat stoer en weet ik veel wat terwijl ik er niet trots op ben en sommige dingen niet uit en veel dingen voor me hou..

Ik vind het kut wat er allemaal is gebeurd en wat ik allemaal heb gedaan, voor het zelfde geld had ik een zware ongeluk veroorzaakt toen ik nog geen rijbewijs had, toen was het nog pronken.. achteraf heb je spijt..

- dvh
Dus je bent een nationaal beroemdheid !Ik zou zeggen ga door en post ook gelijk dat ik op het nieuws ben geweest en dat mijn rijbewijs en mijn auto meerdere malen in beslag is genomen, volgens jullie is dat stoer
Dat is wel stoer hoor..
Is daarom de auto zo beschadigd ? Door het meerdere malen in beslag genomen te zijn ?
- Michel P
Achteraf spijt hebben is zo makelijk, je gedrag aanpassen is een stuk moeilijker, en lijkt niet te lukken. Gek he dat de gemiddelde forumbezoeker dit soort gedrag niet kan waarderen. De gemiddelde DF-er gedraagt zich wat verantwoordelijker.......
En om de haverklap sorry zeggen heeft op een gegeven moment geen waarde van betekenis meer! Lees je post voor dat je ze plaats nog even rustig door, en vraag je af of je het moet plaatsen.
Verder zullen er ongetwijfelt fora zijn die dit gedrag kunnen waarderen
En om de haverklap sorry zeggen heeft op een gegeven moment geen waarde van betekenis meer! Lees je post voor dat je ze plaats nog even rustig door, en vraag je af of je het moet plaatsen.

-
+1Michel P schreef:Achteraf spijt hebben is zo makelijk, je gedrag aanpassen is een stuk moeilijker, en lijkt niet te lukken. Gek he dat de gemiddelde forumbezoeker dit soort gedrag niet kan waarderen. De gemiddelde DF-er gedraagt zich wat verantwoordelijker.......
Je bent niet meer te redden