Donderdag proefrijden in de 118d. Ik denk dat ik me daar maar op ga concentreren. Kinderen dik aankleden en kijken of ze er in passen

Als ik de BMW 320D EDE op de ING carlease website bereken (met onze leasevoorwaarden, 4 jaar/40000km per jaar) dan komt ie uit op 932,- euro per maand excl. brandstof. Dat is dan de Business Line uitvoering á 41990,- euro.Aerschtuner schreef:Niet meer bij VAG geweest, maar wel offertes voor de 118d en de 320d EDE laten maken bij de Beierse vrinden. De 320d kent volgens de BMW-verkoper waarschijnlijk een leaseprijs tussen de 1000 en 1100 euro. Nu wil ik best wat bijbetalen, maar dat is wel erg ver boven het budget ben ik bang. Natuurlijk zijn alle HR-sletten op kantoor al met vakantie, dus de daadwerkelijke leaseprijs opvragen, kan nog wel even duren.
Donderdag proefrijden in de 118d. Ik denk dat ik me daar maar op ga concentreren. Kinderen dik aankleden en kijken of ze er in passen
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar als ze nog in kinderstoeltjes zitten of op een stoelverhoger dan kun je het wel vergeten. Want dan kunnen ze ze de knietjes niet goed buigen om hun onderbenen te laten hangen.Aerschtuner schreef:Donderdag proefrijden in de 118d en kijken of het gezin er in past.
Ach. Goede klanten/collega's, daar deel je nagenoeg alles mee toch?Mathieu schreef:Het was erg leuk vandaag. Met je meisje bedoel ik
Zonder vol leder ziet het er zo uit. Daar ben ik een beetje voor gevallen eigenlijk. En leer met kids... kweenie.Erik Stoffelsen schreef:Vol leder voor hetzelfde geld!
Het 11-jarige testexemplaar was niet van mij. Mijn kids zijn 2 en 5 en zaten nog in de pyjama toen ik met het dich voorreed. Ze hadden geen zin om naar buiten te komenArthur schreef:Vergeet je niet dat je (neem ik aan) 4 jaar moet rijden in die auto. Dan is dat kind van 11 alweer 15. Past het dan nog steeds?
Je begaat een denkfout waar ik je eerder voor waarschuwde. Een kind van elf kan de benen buigen en over de zitten laten 'hangen'. Een kind van 2 en 5 steken recht vooruit met hun benen en kunnen ze niet kwijt omdat ze tegen de stoelen van de voorpasagiers komen. Na 3 1 series en 3 kinderen in dezelfde leeftijd heb ik er wel een redelijke kijk op. Maar voor mij was de 1 serie altijd de 2e auto waar om bovenstaande reden nooit kinderen achterin zaten. Nouja gewoon doen als het je verstandig lijktAerschtuner schreef:Het 11-jarige testexemplaar was niet van mij. Mijn kids zijn 2 en 5 en zaten nog in de pyjama toen ik met het dich voorreed. Ze hadden geen zin om naar buiten te komenArthur schreef:Vergeet je niet dat je (neem ik aan) 4 jaar moet rijden in die auto. Dan is dat kind van 11 alweer 15. Past het dan nog steeds?. Het lijkt me dat die kleintjes sowieso wel passen als grotere types er ook in passen.
Leer met kids: juist wel! Uit stof krijg je die softijs/cola/andersoortige kindervlekken nauwelijks weg. Bij leer heb je dat probleem veel minder.Aerschtuner schreef:Zonder vol leder ziet het er zo uit. Daar ben ik een beetje voor gevallen eigenlijk. En leer met kids... kweenie.Erik Stoffelsen schreef:Vol leder voor hetzelfde geld!
Stoffen bekleding + kinderen = ramp.....Aerschtuner schreef:Hi Floor![]()
Is dat echt makkelijker schoon te houden? Het klinkt wel logisch. En hoe gaat de combinatie leer-kinderstoel? Monteren van een stoeltje/verhoger geeft geen blijvende schade aan het leer?
Natuurlijk krijg je bij het continue in- en uithalen van die stoeltjes wat schade. Dat kan je tegengaan door een oude handdoek op de stoel te leggen of door deze aan de onderkant van het stoeltje te lijmen.Aerschtuner schreef:Hi Floor![]()
Is dat echt makkelijker schoon te houden? Het klinkt wel logisch. En hoe gaat de combinatie leer-kinderstoel? Monteren van een stoeltje/verhoger geeft geen blijvende schade aan het leer?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten