op situaties bedoel jeDownforce Hans schreef:Ik heb altijd weinig grip

op situaties bedoel jeDownforce Hans schreef:Ik heb altijd weinig grip
Als je alleen je andere velgen er op moet hebben omdat daar meer profiel banden op zitten kan ik je desnoods nog wel helpen denk ikspykerboy schreef:niet nodig gaat niet door zondag met de licentie.... hopelijk over 4 weken pas want ben komende 3 weken op vakantie vanaf maandag...Laurens schreef:Je kan beter voor zondag een set winterbanden regelen ben ik bang
tja ach waar moet ik ze gaan halen RJay? bij koene kunnen we ze al niet meer bestellen omdat alles uitverkocht is..
Had zelf ook al even gekeken wat de eerst volgende mogelijkheid is, maar dat is of 2 januari, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen aangezien iedereen dan nog nuchter moet worden. 9 januari is de nieuwjaarsrace dus ik gok op de 16e maar dat is puur op eigen gedachte, dus nog niets definitiefs gehoord...spykerboy schreef:nu hopen dat het niet binnen 3 weken is want dan ben ik nog op vakantie! :O ik ben wss de 9e om 6 AM terug in nederland.... om dan nog een examen daarna te moeten doenwe zullen het zien
In het nieuwe jaar is er nog een cursus, dan kan je daar gewoon de laatste dag van meepakkenspykerboy schreef:laten we dat dan maar hopen! dan kan ik er gewoon bij zijn! als het de 2e is dan heb ik een probleempje...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten