Ook het verschil (de prijs dan) tussen de gewone LED en de LED van de R?!
Net even de dealer hier in de buurt gebeld. Kosten gewone LED: 460,- euro
Volgens mij klopt dit niet

Moet je even kijken naar een Kufatec Fiscon oplossing. Heb ik er ook in zitten, integreert perfect met het VW audiosysteem. Knoppen op het stuur werken er ook gewoon mee.Mark 320iS schreef:Mooi hoor, ga je veel lol aan hebben! Die van mij bevalt nog steeds prima, in 2 maanden bijna 7k erop, hij is helemaal standaard (wel met led's), er zit genoeg luxe op hoor. Het enige dat ik eigenlijk mis is een carkit.
Net reactie gehad van de Alfa dealer mbt de aanschaf vd QV icm de inruil van de CC.Harrie schreef:Niks mis met een witte GTI, maar 1 ding begrijp ik niet.
Je had ook een Alfa 1.4 170pk op je lijstje staan. Als directe concurrent van de GTI had je dan beter naar de QV kunnen kijken. Eerste vergelijkingstesten op internet geven de voorkeur aan de QV t.o.v. de GTI.
Ik zit weer eens met de account van Jesper te posten zie ikJesper schreef:Haha, ik herkende hem ook meteen aan de velgen! Heb er nog ingezeten. Die van mij komt ook uit Heerlen.
Mooie auto hoor!
Nu nog opletten dat je originele velgen krijgt en geen immitaties.Luca schreef:Reactie gehad vd dealer: velgen worden zonder problemen omgewisseld!!