Metchu schreef:ah ja excuus... haalde 16v en williams even doorelkaar...
Geeft niet hoor, je weet niet beter :jenna:

Metchu schreef:ah ja excuus... haalde 16v en williams even doorelkaar...
Nutkees schreef:2.0liter muhahahaha
Kinderspeelgoed.:jenna:
Zie er eerst maar eens fatsoenlijk mee te rijden, dat was met de beamer al hopeloos, laat staan met een ViperNutkees schreef:2.0liter muhahahaha
Kinderspeelgoed.:jenna:
Elmar schreef:Ha Roy, ga je met dat apparaat nu wel op Zandvoort rijden met deze kliek op 30 augustus?
En dat VVN filmpje had ik een paar weken terug al op het VCA forum gezet.
Wanneer is het dan vroemdag, maandag de 30ste?Roy RS schreef:het is dan vroemdag, dus er wordt niet zo heel serieus geknald, daarom ga ik ook dan, kan ik wat rustig aan doen. Ik zou graag zandvoort eens aandoen, omdat ik dat circuit wat beter ken, maar ben dan op vakantie.
Spa vind ik ook fantastisch! Komt er misschien nog eens van. Mocht je een keer een geschikte dag weten, dan hoor ik het graag.
Downforce Hans schreef:Wanneer is het dan vroemdag, maandag de 30ste?Roy RS schreef:het is dan vroemdag, dus er wordt niet zo heel serieus geknald, daarom ga ik ook dan, kan ik wat rustig aan doen. Ik zou graag zandvoort eens aandoen, omdat ik dat circuit wat beter ken, maar ben dan op vakantie.
Spa vind ik ook fantastisch! Komt er misschien nog eens van. Mocht je een keer een geschikte dag weten, dan hoor ik het graag.
Meestal is het op dinsdag........en er wordt toch altijd behoorlijk door gereden hoor.........
Knot schreef:Welkom!
Mooie viper... al ben ik ook benieuwd naar de 65'er mustang.
Kan ik me volgens mij wel herinneren, was die eerst niet grijs? En heeft zijn broer een s2000? Dan ben ik met hen een dagje in Limburg wezen rijden. Ik rijdt overigens veel in Helmond rond en rond om Helmond.Paskal Morriën schreef:Hey stadsgenoot,
Erg gave kar hoor!! Heb de Viper nog niet zien rijden in het Helmondse.... Een hele tijd geleden je Z3M volgens mij wel terwijl ik achter het stuur zat van de groene Speedster van Bas (ook Helmond).
Wellicht tot ziens in de buurt
Klopt, hij was grijs in de tijd dat ik ook een grijze Speedster had en zijn broer Sander heeft inderdaad een S2k. Ik rij nu wat minder opvallend rond in een zilveren 530d touring met 19" Alpina's of in mijn 205-racer. Voor pics zie mijn siteRoy RS schreef:Kan ik me volgens mij wel herinneren, was die eerst niet grijs? En heeft zijn broer een s2000? Dan ben ik met hen een dagje in Limburg wezen rijden. Ik rijdt overigens veel in Helmond rond en rond om Helmond.
Dat is ook niet zo heel vreemd, ik verwacht hem volgens de laatste berichten op 5 september in de haven van RotterdamRoy RS schreef:@Jorik: Ik heb jouw kleur M3 ook nooit gezien in Helmond volgens mij
Ik ben er met vroemdag (19-10) ook bij met beide mustangs en de bmw. Dus ik wil de auto daar wel eens een keer van dichtbij bekijken. Ik doe hier al jaren aan mee en zo hard wordt er niet gereden. Alleen het laatste uurtje meestal als de kinderen al weg zijn.Roy RS schreef:het is dan vroemdag, dus er wordt niet zo heel serieus geknald, daarom ga ik ook dan, kan ik wat rustig aan doen. Ik zou graag zandvoort eens aandoen, omdat ik dat circuit wat beter ken, maar ben dan op vakantie.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten