E46 330 remmerij voorzijde (passend op E36)
- vwk
Re: E46 330 remmerij voorzijde (passend op E36)
Ja. Ik heb er 5 voor het parkeren. Sta altijd vlak en tijdens het rijden heb ik 'm niet nodig 

- JurT
Vincent, ik begrijp dan dat je onderstuur krijgt tijdens het remmen? Lol..
Hoe is het met je m3 trouwens? Ik kom binnenkort wel even langs om te kijken

Hoe is het met je m3 trouwens? Ik kom binnenkort wel even langs om te kijken

- ArjanS
De cabrio gaat 's winters de stalling in. Standaard spul wat er nu nog onder zit is nog prima, dus denk dat het ergens volgend jaar wordt als de 330 remmerijeronder gaat.Laat me weten of het wat is. Want ik zit ook aan zo'n upgrade te denken en kan die klauwen ook krijgen voor 1/3 van jou prijs .
Als het allemaal P&P is zonder problemen met je verdeling. Dan ga ik dat denk ik ook doen...
Keep me posted
Maar direct kopen die 330 klauwen, als je ze voor een schijntje kan krijgen!
- MParallel
- Auto: BMW
Kan het me amper voorstellen. Ik heb al heel wat conversie verslagen gelezen en nog nooit gehoord van dit mogelijke probleem.timt schreef:Ik had er niet aan gedacht dat de verdeling een probleem kon zijn...
En je meeste remkracht komt toch van de voorrem. Toen ik nog motor reed gebruikte ik zelfde de achterrem, alleen om de aandrijflijn strak te zetten.
-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Ik ben importeur van Fischer remleidingen uit Duitsland.ArjanS schreef:Mmmm, laat het eerst maar bij de voorzijde. Remklauwen achter heb ik ook (nog) niet.
Weet iemand nog een site voor rvs remslangen?
- vwk
Het is toch logisch, je hebt dezelfde vloeistofverplaatsing maar grotere cups. Of mis ik nou iets?MParallel schreef:Kan het me amper voorstellen. Ik heb al heel wat conversie verslagen gelezen en nog nooit gehoord van dit mogelijke probleem.timt schreef:Ik had er niet aan gedacht dat de verdeling een probleem kon zijn...
En je meeste remkracht komt toch van de voorrem. Toen ik nog motor reed gebruikte ik zelfde de achterrem, alleen om de aandrijflijn strak te zetten.