WTTC by simbim

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Hubert D

Bericht door Hubert D » 28 okt 2006, 10:38

Bij mij draait de demo goed.
Alleen echt zo'n GTL stuurgevoel. Op de 1 of andere manier voelt dat niet helemaal lekker aan. Kwestie van wennen misschien :roll:

Was trouwens net een 320d op wanli's :lol:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 28 okt 2006, 11:17

Paar rondjes gereden, beetje hapering qua beeld soms nog, replay is kut, GTR2 veel leuker, bij een crash in de hekken had ik een vreemd beeld. Demo is volgens mij niet 'af' zoals de GTR2 demo wel was. ERG SLECHT GEDAAN van Simbin vind ik. Release die demo dan een maandje later ofzo. Het is nu nog net niks. Maar dat kan ook aan m'n visuele/replay verwendheid van GTR2 enzo liggen...

320 E46 rijdt wel geinig behoorlijk beheersbaar overstuurd met een gang in dit ding van m'n eigen auto of trager(dwz voor een racewagen qua grunt nou niet echt snel, maar 230Nm en 275pk bij 8500rpm is ook niet des duivels :P )

We wachten af. Voordeel van de twijfel, maar niet meer dan dat(en omdat de E90 erin zit :D )

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 28 okt 2006, 11:36

Ik vind het helemaal geen GTL stuurgevoel. GTL vind ik namelijk fijner aanvoelen dan welke GTR ook en dit voelt gelijk of minder dan GTR 1. Misschien moet ik nog wat tweaken òf is de final versie beter, maar tot nu toe ben ik niet echt impressed qua physics. Het geluid is ook nog ruk trouwens. De graphics zijn qua baan in elk geval prima en gelukkig hebben ze de ruitenwisser misser van GTR 2 wèl aangepakt.

Albèrt

Bericht door Albèrt » 30 okt 2006, 10:28

Mari Oh Oh! schreef:@Michel: Gaaf!!!!!! :shock:

GTR 2 kan meteen bij het oud vuil, ook al was het een cadeau.

:wink:
Zou ik niet doen, ben niet onder de indruk van WTCC.

GTR2 staat ver bovenaan!

Michel P

Bericht door Michel P » 30 okt 2006, 10:38

Ben er zelf nog niet aan toegekomen de demo te downloaden, hoop dat dinsdag avond even te doen.

Michel

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 30 okt 2006, 12:06

Albèrt schreef:

Zou ik niet doen, ben niet onder de indruk van WTCC.

GTR2 staat ver bovenaan!
Zie mijn reactie net voor die van jou. Ik ben bang dat het potientiële juweel een draak wordt, tenzij ze nog een boel aanpassen. De WTCC mod voor F1C is tot nu toe op alle vlakken beter dan dit geval.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 17 nov 2006, 22:23

Zat hier ook net nog naar te kijken, maar ze hebben nog niet eens een publisher. Oftewel een partij die het wil gaan verkopen, dat doet Simbin zelf namelijk niet.

Ook geen goed teken volgens mij, terwijl het wel goed moet kunnen zijn.

k33z

Bericht door k33z » 17 nov 2006, 22:32

Stéphane schreef:Zat hier ook net nog naar te kijken, maar ze hebben nog niet eens een publisher. Oftewel een partij die het wil gaan verkopen, dat doet Simbin zelf namelijk niet.

Geen publisher? Hoe kom je daar nu weer bij?

Ik neem aan dat je het over RACE hebt. Volgens hebben ze een deal met Eidos, niet de minste.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 17 nov 2006, 23:05

k33z schreef:
Stéphane schreef:Zat hier ook net nog naar te kijken, maar ze hebben nog niet eens een publisher. Oftewel een partij die het wil gaan verkopen, dat doet Simbin zelf namelijk niet.

Geen publisher? Hoe kom je daar nu weer bij?

Ik neem aan dat je het over RACE hebt. Volgens hebben ze een deal met Eidos, niet de minste.
Ik bedoelde inderdaad RACE (dat is toch WTCC by Simbin?), ze zeggen zelf dat ze nog geen publisher hebben.

http://www.simbin.se/index.php?page=titles&title=7

Eidos staat inderdaad wel als partner genoemd op de dedicated RACE-site. Wie het weet mag het zeggen :P

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 18 nov 2006, 09:40

Niks aan de hand. Hij wordt sowieso via het Steam netwerk(net als HL2) gereleased. Het is dus zelfs de vraag òf ze hem wel in de schappen gaan leggen. De prijs schijnt $45 te worden, dus als die prijs gewoon naar euro's omgerekend wordt is dat best netjes. Je krijgt wel geen doosje, maar dat ligt toch maar in de weg en de dvd hoef je er ook niet telkens in te doen. Win-win IMHO.

Nu hopen dat de definitieve versie een stuk beter is dan de demo....

Stéphane

Bericht door Stéphane » 18 nov 2006, 10:56

Steam heb ik ook al (een hele tijd) draaien voor Counterstrike, dus ik zal het daar dan eens in de gaten houden.

CD boeit verder allemaal niet. Je kunt je Steam-license ook op meerdere computers gebruiken. Heb het toevallige vorige week ook allemaal overgezet naar deze nieuwe computer.

Robin

Bericht door Robin » 25 nov 2006, 08:24

Robin

Bericht door Robin » 26 nov 2006, 09:23

Leuke video van de Priaulx E90 op Macau. Heb 'm nog niet opgehaald(Race), je moet hoedanook voorzien zijn van internet en sommigen hebben 't grafisch over 'n Betaversie, maar 't speelt goed en vermakelijk aldus de meerderheid. GTR2 zit steviger en mooier in elkaar, maar ik wil m'n 'eigen bakje' racen :P

http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 2532032801

Wilbert

Bericht door Wilbert » 26 nov 2006, 16:06

Te koop bij bol.com

Stéphane

Bericht door Stéphane » 26 nov 2006, 17:23

En ook via Steam zie ik net.

Tom

Bericht door Tom » 29 nov 2006, 13:19

net besteld bij gcshop 39 incl verzenden.
zal wel zien.

Robin

Bericht door Robin » 01 dec 2006, 08:55

ik heb 'm sinds gisteren. Tov GTR2 vind ik dit:

Lastige menustructuur in de sim(beetje I Drive van BMW), je bent eerst bezig de knoppen van 't stuurtje enzo te veranderen en dan weet ie 't nadien ff niet. geen ronddraaimodellen of tech specs van de autootjes tot nu toe. Beetje onhandig en karig, alsof 't voor de Sinterklaas in de winkels moest liggen ipv Kerst.

Je hebt een dikke PC/videokaart nodig. Bij mij kon niet alles op max maar op high en dan stottert 't (in de replays met wat autootjes op de baan) nog wel eens. Replays tov GTR2. Onhandige bediening als een ouwe videorecorder. Wel veel mogelijk qua viewpoints en draaien etc zoals GTR2.

10 banen totnutoe. Waarbij ik Valencia wel leuk vind.

Rijden en screens. In cockpit is alles wat kariger minder 'rijkelijk' dan GTR2. Stoelverstelling etc werkt niet vloeiend bij mij(GTR2 wel) Het is allemaal wat een 'B product' als je GTR2 (A product) gewend bent vind ik.
Ingame: De wagens staan op de kortste overbrenging standaard, da's veel te kort:Aanpassen. Layout met metertjes een tandje Arcade...Jammer.
Heb gereden met de E90(NATUURLIJK) en da's een plaatje in de replays. Alles erop en eraan. Remklauwen etc. Doet niet onder voor een GTR2 autootje. Bij mij in de replay bij alle autootjes wel dat ie de remlichten nog aanheeft:/ (Niet ingame gelukkig) Hoe dat nu weer komt.
Ding is geinig overstuurd te rijden:Makkelijke fun, maar ook weer niet arcade. Beetje GTR2.
OOk met de mooie E30 M3 en prachtige Alfa 75 turbo gereden: Mooie graphics, waarbij de Alfa een raketje relatief is met mooi overstuur.

Geinige game als je GTR2 nog niet hebt. En als je als mij in je 'eigen wagen' wil knallen oid.
Als GTR 2 bij mij een 9 is geef ik dit een 6,5.

Wilbert

Bericht door Wilbert » 01 dec 2006, 12:09

Dit spel ga ik dus niet aanschaffen. Dank je wel de review Robin.

k33z

Bericht door k33z » 01 dec 2006, 12:18

Ik heb em ook een paar dagen in huis. Moet zeggen dat ik nog uitgebreid moet testen, maar ik vind het zeker niet tegenvallen!

Wat wel tegenvalt is het aantal bugs en problemen, het lijkt meer op een beta product als op een final product zoals GTR2.

Wat mij wel bevalt is hoe het allemaal rijdt. Van de demo was ik niet onder de indruk, maar dit geeft me toch wel een goed gevoel! Voor de snelle fun en het superclose racing is dit het toch wel.

Kortom, de basis zit goed (meest belangrijke), alleen zit het nog vol met bugs.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 01 dec 2006, 13:09

@Robin: Bedankt voor de review.
@Kees: Dan wacht ik het ook even af tot hij gereleased wordt op Steam. Grote kans dat dat misschien nog net even duurt en dan dus een nieuwe versie wordt, althans dat hoop ik.

k33z

Bericht door k33z » 01 dec 2006, 13:28

Stéphane schreef:@Kees: Dan wacht ik het ook even af tot hij gereleased wordt op Steam. Grote kans dat dat misschien nog net even duurt en dan dus een nieuwe versie wordt, althans dat hoop ik.
?

Het spel is sinds vorige week uit op Steam en in de winkels.

Wilbert

Bericht door Wilbert » 01 dec 2006, 14:50

Kees dan kom ik even kijken bij je naar RACE om te kijken of ik hem ga kopen..

Stéphane

Bericht door Stéphane » 01 dec 2006, 15:04

k33z schreef:?

Ik heb afgelopen week gelijk (zie mijn post hierboven) op Steam gekeken en hij was daar toen nog niet vrijgegeven. Je kon daar alleen pre-order doen volgens mij.

Letterlijke tekst was dat het nog niet beschikbaar was, dus... Ik baseer me meestal op de feiten zoals ze voor mij gepresenteerd worden ;) Kan zijn dat hij in de tussenliggende paar dagen wel gereleased is, daar heb ik nog niet naar gekeken.

k33z

Bericht door k33z » 01 dec 2006, 15:25

Stéphane schreef:
k33z schreef:?

Ik heb afgelopen week gelijk (zie mijn post hierboven) op Steam gekeken en hij was daar toen nog niet vrijgegeven. Je kon daar alleen pre-order doen volgens mij.

Letterlijke tekst was dat het nog niet beschikbaar was, dus... Ik baseer me meestal op de feiten zoals ze voor mij gepresenteerd worden ;) Kan zijn dat hij in de tussenliggende paar dagen wel gereleased is, daar heb ik nog niet naar gekeken.
Je moet wel je mening op actuele feiten baseren, dit werkt natuurlijk niet :)

Mathijs

Bericht door Mathijs » 01 dec 2006, 18:34

Ik heb het spel voor ik hem zou gaan kopen even gedownload :oops: , ik moet zeggen een aantal zaken zijn erg mooi maar er zijn ook zaken waar het spel echt te kort komt. Ik zal straks aan aantal screenshots plaatsen van wat ik bedoel. Ik ga het spel hoogstwaarschijnlijk NIET kopen omdat GTR2 en GTL vele malen mooier zijn.

Plaats reactie