Alleen echt zo'n GTL stuurgevoel. Op de 1 of andere manier voelt dat niet helemaal lekker aan. Kwestie van wennen misschien

Was trouwens net een 320d op wanli's

Zie mijn reactie net voor die van jou. Ik ben bang dat het potientiële juweel een draak wordt, tenzij ze nog een boel aanpassen. De WTCC mod voor F1C is tot nu toe op alle vlakken beter dan dit geval.Albèrt schreef:Zou ik niet doen, ben niet onder de indruk van WTCC.Mari Oh Oh! schreef:@Michel: Gaaf!!!!!!![]()
GTR 2 kan meteen bij het oud vuil, ook al was het een cadeau.
GTR2 staat ver bovenaan!
Geen publisher? Hoe kom je daar nu weer bij?Stéphane schreef:Zat hier ook net nog naar te kijken, maar ze hebben nog niet eens een publisher. Oftewel een partij die het wil gaan verkopen, dat doet Simbin zelf namelijk niet.
Ook geen goed teken volgens mij, terwijl het wel goed moet kunnen zijn.
Ik bedoelde inderdaad RACE (dat is toch WTCC by Simbin?), ze zeggen zelf dat ze nog geen publisher hebben.k33z schreef:Geen publisher? Hoe kom je daar nu weer bij?Stéphane schreef:Zat hier ook net nog naar te kijken, maar ze hebben nog niet eens een publisher. Oftewel een partij die het wil gaan verkopen, dat doet Simbin zelf namelijk niet.
Ook geen goed teken volgens mij, terwijl het wel goed moet kunnen zijn.
Ik neem aan dat je het over RACE hebt. Volgens hebben ze een deal met Eidos, niet de minste.
Ik heb afgelopen week gelijk (zie mijn post hierboven) op Steam gekeken en hij was daar toen nog niet vrijgegeven. Je kon daar alleen pre-order doen volgens mij.k33z schreef:?
Het spel is sinds vorige week uit op Steam en in de winkels.
Je moet wel je mening op actuele feiten baseren, dit werkt natuurlijk nietStéphane schreef:Ik heb afgelopen week gelijk (zie mijn post hierboven) op Steam gekeken en hij was daar toen nog niet vrijgegeven. Je kon daar alleen pre-order doen volgens mij.k33z schreef:?
Het spel is sinds vorige week uit op Steam en in de winkels.
Letterlijke tekst was dat het nog niet beschikbaar was, dus... Ik baseer me meestal op de feiten zoals ze voor mij gepresenteerd wordenKan zijn dat hij in de tussenliggende paar dagen wel gereleased is, daar heb ik nog niet naar gekeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten