Hoe zou jij reageren als je auto gejat was? Ik reageerde vorig jaar precies hetzelfde en dat was zelfs maar een leaser.
Uiteindelijk valt het allemaal wel wat mee maar vanuit je emotie kan ik me voostellen dat je zoiets schrijft.
E36 M3 Gestolen!
- HansD
- Knot
Re: E36 M3 Gestolen!
Erg sneu... en idd omleggen kan geen kwaad zolang je ermee wegkomt, hebben ze maar met hun poten van je spullen af te blijven!
- RutgerK
Tenzij het stuk tekst in minder dan 10 seconden is geschreven vind ik de reactie ook wat overtrokken.
Natuurlijk moeten ze van je spullen afblijven maar het blijft maar een auto toch?
Natuurlijk moeten ze van je spullen afblijven maar het blijft maar een auto toch?
-
Waarom zo´n reactie? Heel simpel ik reageer zo omdat ik er jaren voor heb gespaard en voor gewerkt heb als internationaal chauffeur, ik heb er veel gedaan om hem technisch 100% te laten zijn, ik begin maar met een voorbeeld, ik vond hem te laag liggen en heb toen besloten om hem op ORGINELE onderstel en reminrichting te zetten. Het bedrag wat ik voor 4 nieuwe schokbrekers + veren en remmen en blokken heb neer gelegt kun je een hele mooie andere auto voor kopen. En de auto heeft ook emotienelewaarden ik ben samen met me club maten 2 keer in Regensburg en Munchen geweest. Regensburg waar hij in 1994 van de band af rolde, Muchen bij het hooftkantoor(4 Cilndergebouw/Museum/BMW Welt). Ik ben BMW liefhebber en als je daar bent dat doet wat met je. En Daarom zo'n reactie. En omdat ik alles kwijt ben.
En wat zou je zelf doen als je er achter komt dat je auto gestolen is of wat anders mee gebeurtis, waar je hart en ziel in heb gestopt en hardt voor gespaard en gewerkt hebt?
En wat zou je zelf doen als je er achter komt dat je auto gestolen is of wat anders mee gebeurtis, waar je hart en ziel in heb gestopt en hardt voor gespaard en gewerkt hebt?
- GTRene
kan het me in jou geval goed voorstellen Marcel, voor de 1 een van A naar B voor de ander een emotie, voor de 1 peanuts we bestellen alvast een nwe van het verzekeringsgeld tis maar een ding, en voor de ander met veel werk en moeite opgebouwd en vertroeteld maar kon niet of moeilijk all risk vanwege leeftijd bv en dus veel verloren.
Bovendien ben je vertrouwen nog meer verloren vanwege diefstal van jou goederen opzich en inbreuk van je denken/gevoel van.
hopen dat je nog wat terug krijgt/vind maar kans is niet groot, in elk geval succes en sterkte.
Bovendien ben je vertrouwen nog meer verloren vanwege diefstal van jou goederen opzich en inbreuk van je denken/gevoel van.
hopen dat je nog wat terug krijgt/vind maar kans is niet groot, in elk geval succes en sterkte.
- Knot
Kan het ook wel vatten hoor Marcel, je weet idd pas hoe je reageert als het daadwerkelijk gebeurt. Mensen hebben gewoon van je spullen af te blijven!
- RutgerK
Geweld komt bij mij alleen maar in het woordenboek voor als familie,vrienden etc wat wordt aangedaan. De rest zal voor mij altijd materieel blijven.
- Topfuel
Hielke, Snipe & Metchu: +1
Een beetje humor en cynisme moet kunnen. Als de eigenaar hier op dit forum had gezeten en zou weten wie het zegt zou hij hier minder fel op reageren.
Verder kan ik me ook wat voorstellen over het ''onbekende auto en eigenaar'' verhaal. Vergelijk het met een vliegtuigcrash op een binnenvlucht in de states (één kleine nieuwsberichtje), of het geval in Tripoli met 50% Nederlanders aan boord wat ons tijden lang in de ban houd...
Toch moet ik zeggen dat ik mee leef met de eigenaar en het ontzettend sneu vind. Ik kan me echt heel goed voorstellen hoe dat voelt en de kwaadheid is vanzelfsprekend... Laten we voor jou hopen dat hij in nette staat terugkeerd. Hoop zoiets zelf nooit mee te maken.
Was je verder voloende verzekerd?
Succes met de afhandeling. gr. TF
Een beetje humor en cynisme moet kunnen. Als de eigenaar hier op dit forum had gezeten en zou weten wie het zegt zou hij hier minder fel op reageren.
Verder kan ik me ook wat voorstellen over het ''onbekende auto en eigenaar'' verhaal. Vergelijk het met een vliegtuigcrash op een binnenvlucht in de states (één kleine nieuwsberichtje), of het geval in Tripoli met 50% Nederlanders aan boord wat ons tijden lang in de ban houd...

Toch moet ik zeggen dat ik mee leef met de eigenaar en het ontzettend sneu vind. Ik kan me echt heel goed voorstellen hoe dat voelt en de kwaadheid is vanzelfsprekend... Laten we voor jou hopen dat hij in nette staat terugkeerd. Hoop zoiets zelf nooit mee te maken.
Was je verder voloende verzekerd?
Succes met de afhandeling. gr. TF