MarcelBMW schreef:Snipe schreef:Dat krijg je ervan als je 'auto mag weg' in je advertentie zet.
Waar slaat dit nou op?
Ik ben de eigenaar van de BMW E36 M3 ik had hem inderdaad te koop staan op MP, maar er is nog nooit door vreemde in mijn auto gereden. Er zijn geen mensen geweest die naar hem gekeken hebben.
Maar al zou ik er "GRATIS" opzetten dan is er nog GEEN reden om hem te jatten!!! Ik ben woest nu op de mensen die mijn M3 Gestolen hebben, ik heb ze voor alle ziektes uitgemaakt, en als ze de daders te pakken hebben hoef ik ze niet te zien, want dan leert men mijn andere kant kennen, dat de wolf die in me zit ontwaakt en de daders die mijn droom en hobby hebben gestolen dat ik ze naar de hel laat verdwijnen. Oftewel omleg!! Ik deins dan voor niemand terug wie het ook is hij wordt gestraft! Door mij persoonlijk. Het is niet goed om dit te doen natuurlijk, maar ik heb het wel. En zou het zonder pardon ook doen.
Ik herken de reactie helemaal.....
Zo reageerde ik een weekje geleden ook toen bleek dat iemand het nodig had gevonden om met een scherp voorwerp mijn auto te "verfraaien"
Bovenstaande reactie komt voort uit twee zaken/emoties : machteloosheid en rechtsgevoel.
Machteloosheid omdat je niet weet wie het geweest is ( ja, duhhuh )
In mijn geval was ik liever in elkaar geslagen door de "krasser", dan had ik in ieder geval geweten wie het was.
Rechtsgevoel : simpel, ze hebben gewoon van je spullen af te blijven.
Kleine kanttekening naar de eerste twee reacties :
Dat iemand aanpassingen doet die niet geheel naar je smaak zijn, dat kan. Smaken verschillen gelukkig.
Maar besef je wel dat iedereen die op zijn of haar manier bezig is met het verfraaien / veranderen van zijn of haar auto, die auto dus ziet als iets meer dan puur een vervoersmiddel.
En dat lijkt mij een substantieel deel van wat we Driving-Fun noemen...
just my 2 cts