E36 M3 Gestolen!

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
B46

E36 M3 Gestolen!

Bericht door B46 » 25 mei 2010, 12:59

Deze BMW M3 is vannacht ( tussen maandagavond 2e pinksterdag 18:00 en dinsdag ochtend 10:30 uur ) gestolen vanaf de parking van Center Parcs de Eemhof.
( gemeente Zeewolde tussen Amersfoort en Almere )

Wie o Wie weet waar deze zwarte BMW E36 M3 is?

Kenteken: 84-FF-VH

Ik heb een foto van de auto, 2 weken geleden op Full Speed Rosmalen.

Kenmerken zijn de rood / smoke achterlichten en houten interieurdelen!
De auto is voorzien van M5 velgen en zwart leder.

Afbeelding
Afbeelding

Hielke

Re: E36 M3 Gestolen!

Bericht door Hielke » 25 mei 2010, 17:06

Gestolen?

Dat moet een vergissing zijn.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 25 mei 2010, 17:14

Ik dacht het, jij zegt het :sealed:

Maar toch ruk voor de eigenaar..

siegerdehaan89
Auto: Land Rovers / Alfa Romeos

Bericht door siegerdehaan89 » 25 mei 2010, 17:52

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 25 mei 2010, 17:53

siegerdehaan89 schreef:http://link.marktplaats.nl/336508881

:?: :?:
Huh? Vaag.

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 25 mei 2010, 18:00

Das toch niet vaag....

Auto staat te koop op marktplaats.
Geinteresseerde belt voor een afspraak maar komt niet opdagen....

Ja, later komtie opdagen, als jij er even niet bent, bij voorkeur 's nachts, om toch die proefrit te maken. Maar dan niet met de intentie om hem daarna ook terug te brengen....

Kan me zo maar voorstellen dat er zoiets gebeurd is...

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 25 mei 2010, 18:03

Of een oude bekende truc (geen idee of zo'n ding al electronica in het sleuteltje heeft zitten):

Sleutel tijdens een moment van onoplettendheid/proefrit in een stuk zeep duwen, sleutel namaken en dan 's nachts nogmaals een proefrit maken.

Paar dagen later bellen dat je de auto wel wilt kopen om jezelf niet ál te verdacht te maken.

Snipe

Bericht door Snipe » 25 mei 2010, 18:13

Dat krijg je ervan als je 'auto mag weg' in je advertentie zet.

B46

Bericht door B46 » 25 mei 2010, 18:14

Het is dus géén grap, hier staat ook een reactie van de eigenaar zelf.....

De auto is overigens vanaf een vakantiepark gestolen, dus niet vanaf zijn woonadres....

MarcelBMW

Bericht door MarcelBMW » 25 mei 2010, 20:44

Snipe schreef:Dat krijg je ervan als je 'auto mag weg' in je advertentie zet.

Waar slaat dit nou op?

Ik ben de eigenaar van de BMW E36 M3 ik had hem inderdaad te koop staan op MP, maar er is nog nooit door vreemde in mijn auto gereden. Er zijn geen mensen geweest die naar hem gekeken hebben.
Maar al zou ik er "GRATIS" opzetten dan is er nog GEEN reden om hem te jatten!!! Ik ben woest nu op de mensen die mijn M3 Gestolen hebben, ik heb ze voor alle ziektes uitgemaakt, en als ze de daders te pakken hebben hoef ik ze niet te zien, want dan leert men mijn andere kant kennen, dat de wolf die in me zit ontwaakt en de daders die mijn droom en hobby hebben gestolen dat ik ze naar de hel laat verdwijnen. Oftewel omleg!! Ik deins dan voor niemand terug wie het ook is hij wordt gestraft! Door mij persoonlijk. Het is niet goed om dit te doen natuurlijk, maar ik heb het wel. En zou het zonder pardon ook doen.

Snipe

Bericht door Snipe » 25 mei 2010, 20:46

Hé, de eigenaar. Dan heeft zo'n topic een beetje zin. Met z'n allen over de auto van iemand die we niet kennen doorneuzelen omdat 'ie is meegenomen door iemand die we ook niet kennen heeft altijd zo weinig zin.

RVV

Bericht door RVV » 25 mei 2010, 20:51

Sterkte.

Metchu

Bericht door Metchu » 25 mei 2010, 21:00

ik snap dat dit een bloedserieus topic is en dit is echt niet leuk om mee te maken ik wens je er ook alle sterkte mee en succes met het vinden van de daders... Al ben ik tegen eigenrechter spelen. maaaaarrrr:
MarcelBMW schreef:dat de wolf die in me zit ontwaakt
blackwolf? I lol'd

MarcelBMW

Bericht door MarcelBMW » 25 mei 2010, 21:13

Uitgebred overzicht BMW M3

BMW E36 M3 Coupe uit Juni 1994
Cosmoszwartmetallic
KM stand 223.540

Opties
Lederinterieur met BMW Motorsportstrepen
Schuif/kanteldak
BMW E60 M5 velgen 18' met Michelin banden maat 255-40-18 Steek 5X120
Hella angeley's Zwart
Heldereknipperlampen Zwart
Rood/Zwarte achterlichten(smoke)
RiegerAchterraamspoiler
Spoilerlip kofferbak

Audio
Alpine DVD/CD Headunit met klapscherm
Inffinity Speakers achter
Inffinity Composet voor
JBL verstereker
Rockford Fosgate Subwoofer

Foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit zijn recente foto's

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 25 mei 2010, 21:20

MarcelBMW schreef:

Waar slaat dit nou op?

Ik ben de eigenaar van de BMW E36 M3 ik had hem inderdaad te koop staan op MP, maar er is nog nooit door vreemde in mijn auto gereden. Er zijn geen mensen geweest die naar hem gekeken hebben.
Maar al zou ik er "GRATIS" opzetten dan is er nog GEEN reden om hem te jatten!!! Ik ben woest nu op de mensen die mijn M3 Gestolen hebben, ik heb ze voor alle ziektes uitgemaakt, en als ze de daders te pakken hebben hoef ik ze niet te zien, want dan leert men mijn andere kant kennen, dat de wolf die in me zit ontwaakt en de daders die mijn droom en hobby hebben gestolen dat ik ze naar de hel laat verdwijnen. Oftewel omleg!! Ik deins dan voor niemand terug wie het ook is hij wordt gestraft! Door mij persoonlijk. Het is niet goed om dit te doen natuurlijk, maar ik heb het wel. En zou het zonder pardon ook doen.
Ik herken de reactie helemaal.....
Zo reageerde ik een weekje geleden ook toen bleek dat iemand het nodig had gevonden om met een scherp voorwerp mijn auto te "verfraaien"

Bovenstaande reactie komt voort uit twee zaken/emoties : machteloosheid en rechtsgevoel.
Machteloosheid omdat je niet weet wie het geweest is ( ja, duhhuh )
In mijn geval was ik liever in elkaar geslagen door de "krasser", dan had ik in ieder geval geweten wie het was.
Rechtsgevoel : simpel, ze hebben gewoon van je spullen af te blijven.

Kleine kanttekening naar de eerste twee reacties :
Dat iemand aanpassingen doet die niet geheel naar je smaak zijn, dat kan. Smaken verschillen gelukkig.
Maar besef je wel dat iedereen die op zijn of haar manier bezig is met het verfraaien / veranderen van zijn of haar auto, die auto dus ziet als iets meer dan puur een vervoersmiddel.
En dat lijkt mij een substantieel deel van wat we Driving-Fun noemen...

just my 2 cts

Ahmed

Bericht door Ahmed » 25 mei 2010, 21:20

Sterkte!

Was toch laatst in het nieuws, dat al die bungalowparken een walhalla zijn voor dieven.....

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 25 mei 2010, 21:52

Tsja, sorry dat ik het zo zeg, maar wat een k#t reacties op het begin van dit topic zeg. :roll:

Ben het wel eens met Eric H., wat boeit het nou hoe dat hok er uit ziet, het is gewoon klote.

Hielke

Bericht door Hielke » 25 mei 2010, 22:15

Metchu schreef:ik snap dat dit een bloedserieus topic is en dit is echt niet leuk om mee te maken ik wens je er ook alle sterkte mee en succes met het vinden van de daders... Al ben ik tegen eigenrechter spelen. maaaaarrrr:
MarcelBMW schreef:dat de wolf die in me zit ontwaakt
blackwolf? I lol'd
:lol: Tis bijna proza.

Snipe

Bericht door Snipe » 25 mei 2010, 22:18

Robin Hartog schreef:Tsja, sorry dat ik het zo zeg, maar wat een k#t reacties op het begin van dit topic zeg. :roll:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je kan ook moeilijk verwachten dat iedereen spontaan in tranen uitbarst voor een gestolen tuningbak die eigendom is van iemand die hier verder - in ieder geval op dat moment - ook niet op het forum zit of bekend is.

Hielke

Bericht door Hielke » 25 mei 2010, 22:22

Snipe schreef:
Robin Hartog schreef:Tsja, sorry dat ik het zo zeg, maar wat een k#t reacties op het begin van dit topic zeg. :roll:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je kan ook moeilijk verwachten dat iedereen spontaan in tranen uitbarst voor een gestolen tuningbak die eigendom is van iemand die hier verder - in ieder geval op dat moment - ook niet op het forum zit of bekend is.
+1.

Als iedereen waarvan z'n auto is gestolen hier een topic opent dan heb je een dagtaak aan het bijlezen.

Je hebt je parel naar ik mag aannemen goed verzekerd. Verzekeringsmaatschappij bellen, cashen, en op zoek naar een nieuw project. De Roemeen die in deze rijdt zo snel mogelijk vergeten.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 25 mei 2010, 22:23

Snipe schreef:
Dat hoeft toch ook niet? Maar is het zo moeilijk om "Kut voor je, zal m'n ogen openhouden!" te zeggen ipv "Dat moet een vergissing zijn."... :roll:

MarcelBMW

Bericht door MarcelBMW » 25 mei 2010, 22:56

Hoeft ook niet. Voor mij is dit een droomwagen waar ik hard voor gewerkt en gespaard heb. En BMW is een merk waar ik gek van ben vanaf kleins afaan. Wat men doet en hoe men met zijn of haar wagen doet moet men zelf weten. Ik heb thuis geleerd als is het je smaak niet zeg het op een normale manier en laat iemand in z´n waarde zoals hij of zij is.

PS Wist niet van dit forum. Zit aleen vaker op BMW fora´s

HansD

Bericht door HansD » 25 mei 2010, 23:04

Zit aleen vaker op BMW fora´s
Dan zit je hier prima.

Succes ermee.

RVV

Bericht door RVV » 25 mei 2010, 23:07

Marcel, in ieder geval welkom op DF. Verder ben ik het met je eens, zoveel mensen zoveel smaken. Als je er zelf maar van geniet, jammer voor je dat dat nu juist van je is afgenomen.

Ik denk wel dat de meeste DF'ers hun ogen open zullen houden.

DG

Bericht door DG » 26 mei 2010, 14:00

MarcelBMW schreef:

Waar slaat dit nou op?

Heftige reactie zeg. :shithappens:

Plaats reactie