Gewoon in Groningen stad verblijven en die uur (2x30min) reistijd op de koop toenemen. Op zich is die weg er naar toe vrij rustig omdat half Delfzijl leeggelopen is en de andere helft die er woont geen auto kan betalen

Wat heb je misdaan dat ze je naar Siberië verbannen hebben?Tristan schreef:Moet voor werk ca. 2 maanden in Delfzijl zitten
Haha...laat ik het zo zeggen dat ik een unieke kans heb om mijn werk-ervaring uit te breiden die ik goed kan gebruiken in de toekomst. 2x30 min rijden is geen probleem aangezien ik dagelijks 2x 75 min moet rijden. Het is voor ca. 2 maanden, dus het is geen emigratie.Snipe schreef:Wat heb je misdaan dat ze je naar Siberië verbannen hebben?Tristan schreef:Moet voor werk ca. 2 maanden in Delfzijl zitten
Dat is dan ook helaas wel weer waar (zegt Koos Autoloos)...M@rcel schreef:Groningen binnenstad is één grote anti-auto-club/omgeving, dronken studenten die altijd hun bierblikje precies op jouw auto donderen etc. Buitenwijken Groningen net zo triest als de Eemshaven.
Zolang als je aan het zuiden van het centrum woont (bv Hoornse Meer)is het zeker mooi wonen in Groningen. Binnenstad is inderdaad een drama qua auto.M@rcel schreef:Voor 2 maanden zou ik gewoon een Penthouse in Delfzijl met uitzicht over het water richting Duitsland prefereren.
Groningen binnenstad is één grote anti-auto-club/omgeving, dronken studenten die altijd hun bierblikje precies op jouw auto donderen etc. Buitenwijken Groningen net zo triest als de Eemshaven.
Alleen jammer dat die afgrond aan de verkeerde kant van Delfzijl ligt.Robin schreef:Pitoresk Delfzijl:
Ik bespeur enig sarcasme 8) .Ben er pas nog wel even geweest voor zakenbezoek en wat een wereldstad....
Lol....verhuisbericht van Tristan binnenkort.......jongens ik woon in DelfzijlTristan schreef:Ach, voordeel is wel dat je rond de Eemshaven lekker de hooligan kan uithangen. Veel bochtige landwegen waar weinig verkeer rijdt. Zie je, elk nadeel heeft z'n voordeel. Wordt steeds enthousiaster....
Tristan schreef:Ach, voordeel is wel dat je rond de Eemshaven lekker de hooligan kan uithangen. Veel bochtige landwegen waar weinig verkeer rijdt. Zie je, elk nadeel heeft z'n voordeel. Wordt steeds enthousiaster....
Gebruikers op dit forum: Joost H. en 10 gasten