Gewoon in Groningen stad verblijven en die uur (2x30min) reistijd op de koop toenemen. Op zich is die weg er naar toe vrij rustig omdat half Delfzijl leeggelopen is en de andere helft die er woont geen auto kan betalen
Delfzijl.....is da wa?
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Delfzijl.....is da wa?
Ik zal er nog een schepje bovenop doen
Delfzijl is zowat het minste wat je in Noord-Oost Groningen kunt treffen. Het Den Helder van prov. Groningen en dan volgens mij nog erger. De laatste keer dat ik er was belandde ik in een wijk met verpauperde flats en 15 jarige moeders die op straat met kinderwagens zeulden. Slechter wordt het nauwelijks in NL volgens mij. Het deed me denken aan een straat in LA waar we belandden na wat verkeerde afslagen tijdens de VS vakantie in 2002. Alleen kom je 50cent niet tegen maar je bent blij dat de 123D automatisch op slot valt bij 5+km/h
Gewoon in Groningen stad verblijven en die uur (2x30min) reistijd op de koop toenemen. Op zich is die weg er naar toe vrij rustig omdat half Delfzijl leeggelopen is en de andere helft die er woont geen auto kan betalen
Groningen is leuk, helemaal in tijden van lente 
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Groningen zelf is top. Je bent wel ver weg van de rest van Nederland, maar wel gezellige stad. Noord/Oost Groningen wil ik dood nog niet gevonden worden..
- Snipe
Wat heb je misdaan dat ze je naar Siberië verbannen hebben?Tristan schreef:Moet voor werk ca. 2 maanden in Delfzijl zitten
- Tristan
Haha...laat ik het zo zeggen dat ik een unieke kans heb om mijn werk-ervaring uit te breiden die ik goed kan gebruiken in de toekomst. 2x30 min rijden is geen probleem aangezien ik dagelijks 2x 75 min moet rijden. Het is voor ca. 2 maanden, dus het is geen emigratie.Snipe schreef:Wat heb je misdaan dat ze je naar Siberië verbannen hebben?Tristan schreef:Moet voor werk ca. 2 maanden in Delfzijl zitten
- Arthur
- Auto: Nr.51
Nou.... 
-
M@rcel
Voor 2 maanden zou ik gewoon een Penthouse in Delfzijl met uitzicht over het water richting Duitsland prefereren.
Groningen binnenstad is één grote anti-auto-club/omgeving, dronken studenten die altijd hun bierblikje precies op jouw auto donderen etc. Buitenwijken Groningen net zo triest als de Eemshaven.
Groningen binnenstad is één grote anti-auto-club/omgeving, dronken studenten die altijd hun bierblikje precies op jouw auto donderen etc. Buitenwijken Groningen net zo triest als de Eemshaven.
- MartijnGizmo
Dat is dan ook helaas wel weer waar (zegt Koos Autoloos)...M@rcel schreef:Groningen binnenstad is één grote anti-auto-club/omgeving, dronken studenten die altijd hun bierblikje precies op jouw auto donderen etc. Buitenwijken Groningen net zo triest als de Eemshaven.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Zolang als je aan het zuiden van het centrum woont (bv Hoornse Meer)is het zeker mooi wonen in Groningen. Binnenstad is inderdaad een drama qua auto.M@rcel schreef:Voor 2 maanden zou ik gewoon een Penthouse in Delfzijl met uitzicht over het water richting Duitsland prefereren.
- JP
Zolang het na die 2 maanden, niet nog eens 2 maanden zijn, en daarna nog eens 8 maanden, en dan nog eens 10 maanden.....
Voor je het weet zit je er vast, en wordt je er oud......
Voor je het weet zit je er vast, en wordt je er oud......
- Tristan
Wees niet bang, ben een stadsjongen. Elke vrijdag met gierende banden naar de beschaafde wereld. 
-
Tom Verhaaf
Alleen jammer dat die afgrond aan de verkeerde kant van Delfzijl ligt.Robin schreef:Pitoresk Delfzijl:
-
Luuk
Dames en heren, Delfzijl!
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 5,,0,-2.45
Wát een ghetto inderdaad...
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 5,,0,-2.45
- Max V
Ik heb mijn middelbare school in Winschoten gevolgd en heb een tijdje in Delfzijl gewerkt.
Ik zeg; lekker Delfzijl Delfzijl laten zijn en er zo weinig mogelijk mee te maken proberen te krijgen
Ik zeg; lekker Delfzijl Delfzijl laten zijn en er zo weinig mogelijk mee te maken proberen te krijgen
-
Roy
Waar is je volgende opdracht? Den Helder? Ook een pracht stad Tristan.
- Tristan
Zou zomaar kunnen, als het maar scheepvaart-gerelateerd is. 
- Riceaux
1 Voordeel, er liggen wel lekkere weggetjes daar om even flink los te gaan! Niet in Delfzijl, maar wel er buiten. 
- Dennis Cavallino
Laatst in Delfzijl geweest met een klant, maar toen we terugreden zei hij met een diepe zucht dat ie er komende 2 jaar niet meer heen hoefde.
Ik vind het stuk Grun-delfzijl nog best lang duren. Inhalen kan/mag bijna niet en ze staan er vaak te controleren. Het centrum van delfzijl is vergane glorie, maar ze zijn wel wat aan het opknappen her en der. Water naar de zee dragen imho, ga maar lekker bivakeren in Gronongen, 1 van mijn lievelingssteden.
Ik vind het stuk Grun-delfzijl nog best lang duren. Inhalen kan/mag bijna niet en ze staan er vaak te controleren. Het centrum van delfzijl is vergane glorie, maar ze zijn wel wat aan het opknappen her en der. Water naar de zee dragen imho, ga maar lekker bivakeren in Gronongen, 1 van mijn lievelingssteden.
- JP
Gisteren in Delfzijl geweest en moest meteen aan dit draadje denken
Und, hoe bevalt het....? of hebben ze geen internet in Delfziel ?
(flauw)
Und, hoe bevalt het....? of hebben ze geen internet in Delfziel ?
- Tristan
Hahaha....
Is tijdelijk uitgesteld wegens drukte op de zaak. Ben er pas nog wel even geweest voor zakenbezoek en wat een wereldstad....
Is tijdelijk uitgesteld wegens drukte op de zaak. Ben er pas nog wel even geweest voor zakenbezoek en wat een wereldstad....
- HansD
Ik bespeur enig sarcasme 8) .Ben er pas nog wel even geweest voor zakenbezoek en wat een wereldstad....
Goh wat jammer voor je dat het uitgesteld is joh, je had er vast heel veel zin in
- Knot
Heb er alleen de cbr600f4 opgehaald, maar was verder weinig te doen volgens mij... uithoek.
Je zou er van de rust kunnen genieten als je een beetje een hotel pakt tussen de weilanden.
Je zou er van de rust kunnen genieten als je een beetje een hotel pakt tussen de weilanden.
- Tristan
Ach, voordeel is wel dat je rond de Eemshaven lekker de hooligan kan uithangen. Veel bochtige landwegen waar weinig verkeer rijdt. Zie je, elk nadeel heeft z'n voordeel. Wordt steeds enthousiaster.... 
- duifjes.com
Lol....verhuisbericht van Tristan binnenkort.......jongens ik woon in DelfzijlTristan schreef:Ach, voordeel is wel dat je rond de Eemshaven lekker de hooligan kan uithangen. Veel bochtige landwegen waar weinig verkeer rijdt. Zie je, elk nadeel heeft z'n voordeel. Wordt steeds enthousiaster....
- Niels
- Auto: Prius+
Fijn voor je dat het is uitgesteld. Zit je straks in de winter in een koud en guur Groningen en is het echt net alsof je naar het einde van de wereld rijdt elke dag
Een bijkomend voordeel is dat ook al die lekkere studentes hun zomerse bloesjes, korte rokjes en strakke broekjes tegen die tijd hebben veruild voor lange winterjassen en lompe laarzen
Ik zou er maar voor zorgen dat het nog een keer uitgesteld gaat worden dan
Qua bochten vind ik het nog tegenvallen (daar in de regio) maar de EH wordt nog steeds redelijk gebruikt om veel gas te geven
Het stuk er naar toe is alleen vrij saai voor mij helaas
Een aantal jaren lang hebben ze het straten circuit geblokkeerd met een bult zand toen het straatracen met auto's in opkomst was maar tegenwoordig doen ze dat niet meer zodat de motorrijders hun gang (weer) kunnen gaan :banaan:
Qua bochten vind ik het nog tegenvallen (daar in de regio) maar de EH wordt nog steeds redelijk gebruikt om veel gas te geven
-
jaap-cupra
Tristan schreef:Ach, voordeel is wel dat je rond de Eemshaven lekker de hooligan kan uithangen. Veel bochtige landwegen waar weinig verkeer rijdt. Zie je, elk nadeel heeft z'n voordeel. Wordt steeds enthousiaster....
En een grote kans dat je oettinger tegen komt met zn 350pk leon...