tijd dat we eens aan de V8en gaan beginnen, hier begint het behoorlijk te kriebelen iig

nou ik heb em hangen hoorLeenV8 schreef:hee slet, jij ook hier![]()
tijd dat we eens aan de V8en gaan beginnen, hier begint het behoorlijk te kriebelen iig
de 1uz is orgineel nooit als handbak geleverdRJay schreef:Australië? Waarom helemaal daar vandaan?
dan kost het nog genoeg hoorRJay schreef:Netjes netjes. Sommigen hebben ook alle mazzel...
Gtech schreef:thnx, vandaag mezelf vermaakt met de bedrading. motor gaat er voorlopig nog niet in, maar ik kon de carroserie kwijt voor een leuk zakcentje (je leest het goed, ik hoef er niet eens geld bij te geven) en ik moet zeker weten dat ik alle bedrading er dan uit heb die ik nodig heb,
meteen ook de zekeringkast van de hogere amperage zekeringen. tis wel mooi om te zien dat die jappen echt alles afzekeren. zelfs de startmotor en dynamo. dat hoef je bij een duitse auto niet te verwachten
LeenV8 schreef:Gtech schreef:thnx, vandaag mezelf vermaakt met de bedrading. motor gaat er voorlopig nog niet in, maar ik kon de carroserie kwijt voor een leuk zakcentje (je leest het goed, ik hoef er niet eens geld bij te geven) en ik moet zeker weten dat ik alle bedrading er dan uit heb die ik nodig heb,
meteen ook de zekeringkast van de hogere amperage zekeringen. tis wel mooi om te zien dat die jappen echt alles afzekeren. zelfs de startmotor en dynamo. dat hoef je bij een duitse auto niet te verwachten
Bij een duitse wagen hoef je ook niet te verwachten dat je dynamo of startmotor uitfikken....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten