Als je je stelling letterlijk neemt is het antwoord natuurlijk: nee. Dat geldt voor iedereen.
Waar het om gaat dat je 'driving-fun' zult moeten definieren. voor ons DF-ers doe ik een suggestie: een keigoed scheurijzer (waarin jezelf bepaald wat voor jou keigoed en scheurijzer is). Anders gezegd: de rijeigenschappen tellen zwaar mee. Inderdaad, voor een DF-er moet een Mercedes CDi volstrekt geen driving-fun geven (

), als dat wel zo is (wees eerlijk) dan krijg je terstond een ban. Van de nieuwste Audi A8W12TDiii/x/SE wordt een DF-er ook zeer ongelukkig, wat?, hij valt per direct in een depressie...
Je stelt de vraag aan de DF-ers, dus ik kan het alleen maar met je eens zijn.
Maar:
Verder denkend, voor anderen is dezelfde Mercedes CDA en AudiA88 wel degelijk 'driving-fun'. Namelijk, de eigenaar wil een dure, chique, complete, high-tec, meedraaiende koplampen xenon, automobielenvaartuig. Zachtjes zoefen over 's Heren wegen. Kijk mij eens in deze Mercedes rijden. Dus wanneer deze eigenaar omkijkt, denkt hij: 'lekker driving-fun en ik had het geld er helemaal voor over'.
Volgens mij is het zo iets.
O ja, de nieuwe M3 krijgt 408pk met 3 liter turbo. Andre zal wel huilen. Ik ben toch ontzettend benieuwd naar wat M met een turbo kan. Volgens mij gaan ze ons verrassen.