535i
-
Re: 535i
Fun in het autorijden is voor iedereen anders.
Toen ik de 535d reed vond ik dat altijd een gave kar maar totaal niet sportief. Daarna reed ik RS4 dat vond ik super maar toch miste ik fun op het gebied van fun in de bochten (vond de RS4 wel top maar miste het speelse door het quatro) .Nu rijd ik tijdelijk meteen E39 M5 en dat is voor mij echt fun!!! Elke keer tovert die auto weer een glimlach op m'n gezicht. Wat hij weegt weet ik niet maar hij voelt veel lichtvoetiger aan dan een E60 en veel speelser dan een RS4. Daarom denk ik dat ik een goede keus hebt gemaakt met de E90 335d. Hoewel ik nog nooit in een E90 M3 hebt gereden
ga ik ook maar niet doen want ander skrijg ik misschien weer spijt van mn 335d

Toen ik de 535d reed vond ik dat altijd een gave kar maar totaal niet sportief. Daarna reed ik RS4 dat vond ik super maar toch miste ik fun op het gebied van fun in de bochten (vond de RS4 wel top maar miste het speelse door het quatro) .Nu rijd ik tijdelijk meteen E39 M5 en dat is voor mij echt fun!!! Elke keer tovert die auto weer een glimlach op m'n gezicht. Wat hij weegt weet ik niet maar hij voelt veel lichtvoetiger aan dan een E60 en veel speelser dan een RS4. Daarom denk ik dat ik een goede keus hebt gemaakt met de E90 335d. Hoewel ik nog nooit in een E90 M3 hebt gereden

- RVV
Ik vind het een mooie auto, en na de M5 is een 535i toch wel het minimale, maar nu niet.. maar dat komt omdat ik al jaren geen nieuwe auto's meer wil kopen. Over 2 jaar een mooie gebruikte.. die kans is wel aanwezig.Shakes schreef:Nice Robin,
Rico's next, wedden!
-
Je dekt jezelf dus vast in?Rico schreef:Ik vind het een mooie auto, en na de M5 is een 535i toch wel het minimale, maar nu niet.. maar dat komt omdat ik al jaren geen nieuwe auto's meer wil kopen. Over 2 jaar een mooie gebruikte.. die kans is wel aanwezig.Shakes schreef:Nice Robin,
Rico's next, wedden!
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =8&t=18218" onclick="window.open(this.href);return false;

- RVV
Tom het zal mij aan me ballen roesten wat een ander van mijn keuze vind. Ik heb de F10 vanaf dag 1 een dijk van een auto gevonden.. de 535i centen liggen er niet, iets met prioriteiten ed., Maar ik denk dat je voor het geld een über auto koopt. Waar de 335i het qua ruimte iets laat afweten, in bijvoorbeeld mijn situatie met 3 kids een kat en 3 goudvissen lost een 5 serie dit perfect in. De M5 bied mij nog genoeg plezier, maar een 535i zou ik als een waardige opvolger zien. Nu word er elders de indruk gewekt dat je bijna niet goed bij je hoofd bent om een 535i te kopen.. en dat gaat natuurlijk helemaal nergens over.
- Fernando
Gefeliciteerd Robin, ik vind het een prachtwagen met een dijk van een motor waar je never nooit spijt van gaat krijgen... 
zit trouwens net op bmw.nl te kijken bij de F10 maar die Styling 363 velgen zijn er oerlelijk itt tot de 331 en 332....

zit trouwens net op bmw.nl te kijken bij de F10 maar die Styling 363 velgen zijn er oerlelijk itt tot de 331 en 332....

-
- Auto: M3P, 130i
Mooie samenstelling Robin, beetje IWC-stijl
Meerdere malen heb je het over dat dit je EIGEN keuze is. Heeft iemand anders de M3 voor je gekozen dan?
Als het forum daar invloed op heeft gehad, heb(ben) ik(wij) nog een ritje tegoed.
8)

Meerdere malen heb je het over dat dit je EIGEN keuze is. Heeft iemand anders de M3 voor je gekozen dan?

Als het forum daar invloed op heeft gehad, heb(ben) ik(wij) nog een ritje tegoed.

- Femme
Als de verhouding tussen de vraag naar nieuwe auto's met handbak en de vraag naar gebruikte auto's met handbak ongeveer gelijk is, zou het ook voor de verkoopsnelheid weinig verschil moeten maken.osc4r schreef:Maar dan krijg je weer het probleem dat je net die ene kerel moet vinden die een handgeschakelde auto wilt (zoals jij dus) en die lopen vele malen minder rond dan mensen die dus ook een automaat willen. Ik snap de marktwerking wel en dat het dus niet persé een waardevermindering hoeft te betekenen maar voor verkoopsnelheid is het wel een groot verschil!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ah, hier zit je......................ik had er compleet overheen gelezen.
Proficiat, dondersmooie kar.....................echt weer een "old skool" beamer, zowel van binnen als buiten prachtig................
Doet het actitive integral steering ook nog iets met de voorwielen ? Zoals Active Front Steering dus?
TiAg, tja, kwijl, ik heb er wat mee met deze kleur, prachtig en dan uiteraard zwart leer, veel beter wordt het niet ( behoudens Silverstone II en Fuchs Rot, das de allerbeste)
Ik rijd minimaal nog een jaar door met deze, ik wacht even op de neue 3er uiteraard........
Proficiat, dondersmooie kar.....................echt weer een "old skool" beamer, zowel van binnen als buiten prachtig................
Doet het actitive integral steering ook nog iets met de voorwielen ? Zoals Active Front Steering dus?
TiAg, tja, kwijl, ik heb er wat mee met deze kleur, prachtig en dan uiteraard zwart leer, veel beter wordt het niet ( behoudens Silverstone II en Fuchs Rot, das de allerbeste)
Ik rijd minimaal nog een jaar door met deze, ik wacht even op de neue 3er uiteraard........

- Leen
Gefeliciteerd met je keuze voor de f10 Robin , ik kan het wel begrijpen , 't is gewoon een fraaie wagen , maar persoonlijk vind ik hem veels te groot irl ( in mijn geval dan, waar ik 99% alleen in de wagen zit)
binnenkort toch maar 'ns doen Leonard, ik kom eerdaags wel even buurten 8)leonard schreef:Fun in het autorijden is voor iedereen anders.
Toen ik de 535d reed vond ik dat altijd een gave kar maar totaal niet sportief. Daarna reed ik RS4 dat vond ik super maar toch miste ik fun op het gebied van fun in de bochten (vond de RS4 wel top maar miste het speelse door het quatro) .Nu rijd ik tijdelijk meteen E39 M5 en dat is voor mij echt fun!!! Elke keer tovert die auto weer een glimlach op m'n gezicht. Wat hij weegt weet ik niet maar hij voelt veel lichtvoetiger aan dan een E60 en veel speelser dan een RS4. Daarom denk ik dat ik een goede keus hebt gemaakt met de E90 335d. Hoewel ik nog nooit in een E90 M3 hebt gereden![]()
ga ik ook maar niet doen want ander skrijg ik misschien weer spijt van mn 335d
![]()
- duifjes.com
Femme geloof me dat een BMW dealer 1 maand feest viert als ze een 6-serie handbak hebben verkocht..........grote auto's en handbak liggen in de handel idd geval ergggg slecht.....Femme schreef:Is dat nou zo'n probleem dan? Toen ik de 330i ging leasen waren er leasebedrijven die telefonisch bevestigd wilde hebben of het inderdaad een handbak moest worden omdat het zo ongebruikelijk was. In de leaseprijs maakte het niets uit vanwege lagere restwaarde van een auto met handbak.Robin schreef:(inderdaad ivm wederverkoop....)
De laatste tijd was ik semi-geïnteresseerd in een handgeschakelde 650i. Het aanbod is veel kleiner dan die van 650i's met automaat (bijna 90 procent van de geleverde modellen heeft een automaat) met als gevolg dat de restwaarde van een handgeschakeld exemplaar helemaal niet lager is. De automaten schrijven harder af vanwege het grote aanbod.
Robin.....feli! alleen zou ik echt voor een M3 gaan.....
- Snipe
Wtf - is dit een grap of zo?Robin schreef:Zo wilde ik 'm. Klaar.
Een M3 wegdoen voor iets dat geen M is?
The real thing de deur uit voor de zoveelste zilvergrijze sedan?
Waren de kleuren op bij De Beier?
En wat moet je met een verwarmde achterbank? Rij je met chauffeur tegenwoordig?
Weet je hoeveel extra kilo's die verwarming brengt?
En denk je dat die zonnerollo-troep niks weegt?
Kortom, waarom heb je moeite met andermans auto keuze?

-
Mooi ding Robin, hele andere auto dan de M3. Ik kon uit al jou jubel posts nooit opmaken dat de M3 je in bepaald opzicht minder heeft bevallen dan je voormalige 335i.
Nieuwe 5 vind ik wel een dijk van een auto, prachtig. Lekker rijden tot de nieuwe 3 uitkomt en dan weer inruilen op een mooie 335i.
Nieuwe 5 vind ik wel een dijk van een auto, prachtig. Lekker rijden tot de nieuwe 3 uitkomt en dan weer inruilen op een mooie 335i.
- osc4r
Maar dat is die dus niet, vooral niet bij auto's zoals deze en de aangehaalde 650i. Dus vandaar is het best een slimme keuzeFemme schreef:Als de verhouding tussen de vraag naar nieuwe auto's met handbak en de vraag naar gebruikte auto's met handbak ongeveer gelijk is, zou het ook voor de verkoopsnelheid weinig verschil moeten maken.osc4r schreef:Maar dan krijg je weer het probleem dat je net die ene kerel moet vinden die een handgeschakelde auto wilt (zoals jij dus) en die lopen vele malen minder rond dan mensen die dus ook een automaat willen. Ik snap de marktwerking wel en dat het dus niet persé een waardevermindering hoeft te betekenen maar voor verkoopsnelheid is het wel een groot verschil!

OT: Gefeliciteerd! Dijk van een auto, alle voordelen van beide modellen boven en onder zich.
- Femme
Ik wil er niet eindeloos over blijven doorzeuren, maar waarom zou er onder kopers van jong gebruikte auto's meer belangstelling bestaan voor automaten dan onder kopers van nieuwe auto's? Het publiek lijkt me niet zodanig verschillend dat de verhouding tussen liefhebbers van automaten en handgeschakelde auto's sterk uit elkaar zou moeten liggen. Als 10 procent van de nieuwkopers een handbak wil en 10 procent van de kopers van een gebruikt exemplaar na drie jaar ook een handbak wil dan heb je toch een match, ervan uitgaande dat de auto verder aantrekkelijk geconfigureerd is (niet ultraschraal uitgerust of boswachtergroen gekleurd). Verder ben je met een handbak afschrijvingstechnisch sowieso al 2300 euro in het voordeel ten opzichte van de automaat. Dus zelfs als de handbak relatief wat harder afschrijft hoeft het niet nadelig te zijn tot de absolute afschrijving 2300 euro hoger wordt.osc4r schreef:Maar dat is die dus niet, vooral niet bij auto's zoals deze en de aangehaalde 650i. Dus vandaar is het best een slimme keuze.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
I tend to ruil in auto's nogal snel en dan is die handbak voor zo'n sloep echt funest Femme. Ik zie ook de 'sportiviteit' in 'n 5 serie F10 handbak niet, 't is geen 1 of 3 serie. Verder mooi verhaal hoor. Maar bij zo'n bak past die nieuwe automaat met flippers imo het beste.
Als ik echt voor zo'n ding handbak had gewild had ik 't gedaan. Dat zou je van mij wel kunnen weten.
Dank voor de felicitaties en mededelingen.
Cheers
Robin
Als ik echt voor zo'n ding handbak had gewild had ik 't gedaan. Dat zou je van mij wel kunnen weten.
Dank voor de felicitaties en mededelingen.
Cheers
Robin
- ErikMartijn
Styling 312 ftw :banaan:Fernando schreef:Gefeliciteerd Robin, ik vind het een prachtwagen met een dijk van een motor waar je never nooit spijt van gaat krijgen...
-
Helaas wel. Kijk ff wat gebruikte 550i handbakken waard zijn in Dld. Daar koop je hier ook met BPM erbij geen vergelijkbare 530i voor.Femme schreef:Is dat nou zo'n probleem dan? Toen ik de 330i ging leasen waren er leasebedrijven die telefonisch bevestigd wilde hebben of het inderdaad een handbak moest worden omdat het zo ongebruikelijk was. In de leaseprijs maakte het niets uit vanwege lagere restwaarde van een auto met handbak.Robin schreef:(inderdaad ivm wederverkoop....)
De laatste tijd was ik semi-geïnteresseerd in een handgeschakelde 650i. Het aanbod is veel kleiner dan die van 650i's met automaat (bijna 90 procent van de geleverde modellen heeft een automaat) met als gevolg dat de restwaarde van een handgeschakeld exemplaar helemaal niet lager is. De automaten schrijven harder af vanwege het grote aanbod.