Frame is meer vergevensgezinderCasper schreef:
Is een CBR600F echt een stuk minder extreem dan de supersports? Qua vermogen e.d. maakt het niet zoveel uit volgens mij...

Frame is meer vergevensgezinderCasper schreef:
Is een CBR600F echt een stuk minder extreem dan de supersports? Qua vermogen e.d. maakt het niet zoveel uit volgens mij...
In zijn 4 de lucht in? Met standaard vertanding zonder koppeling?Patrick van Wijngen schreef:Hmm tja.. ligt ook allemaal aan de persoon watvoor eerste motor raadzaam is.
Mijn eerste motor was een 2001 Kawa ZX9R. Daar viel heel goed mee te rijden als beginneling.
Je moest alleen niet boven de 7000 toeren uitkomen.. want dan wilde hij de lucht in, zelfs in z'n 4.
Maar na een paar maandjes ben je daar ook aan gewend en zoek je het juist op.
Als je erg lang bent, zou ik zowieso niet op een klein dingetje beginnen... <600cc. Die zijn qua formaat altijd al een stuk kleiner.
Roy schreef:S1000RR is ook een leuk beginnersfietsje
Een schuddend stuur bij een hobbel kan best (wat wil je als je 200+ rijdtRoy schreef:In z'n 4 gaat het niet zomaar in iedergeval. Ik weet wel van die nieuwe R1's dat je met een hobbeltje in de weg ofzo dan nog wel eens op 1 wiel kan komen... maar of dat gebeurd als je in z'n 4 rijd en je trekt het gas open??? Het zal sowieso geen powerwheelie zijn.
Voor 5000 euro? Doe mij de gegevens maarfrank de jonge schreef:Ik weet nog een mooi Daytona limited edition te staan waar echt weinig mee gereden is.
Ding is als nieuw en vol met mooie gadgets
Vrij aan de prijs hoorRichardt. schreef:Pff, ook niet duur of ben ik nou gek?
Ben een jaar oudere daytona's al tegen gekomen voor 6.5k dus prijs valt wel mee. Zou er donders graag is een proefritje mee willen maken want iedereen die hem getest heeft is super enthousiast over dit speelgoed.Richardt. schreef:Pff, ook niet duur of ben ik nou gek?
Ja. Ja en Ja.Ruud schreef:In zijn 4 de lucht in? Met standaard vertanding zonder koppeling?Patrick van Wijngen schreef:Hmm tja.. ligt ook allemaal aan de persoon watvoor eerste motor raadzaam is.
Mijn eerste motor was een 2001 Kawa ZX9R. Daar viel heel goed mee te rijden als beginneling.
Je moest alleen niet boven de 7000 toeren uitkomen.. want dan wilde hij de lucht in, zelfs in z'n 4.
Maar na een paar maandjes ben je daar ook aan gewend en zoek je het juist op.
Als je erg lang bent, zou ik zowieso niet op een klein dingetje beginnen... <600cc. Die zijn qua formaat altijd al een stuk kleiner.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten