Sleutel momenten. (blunders?)
-
Re: Sleutel momenten. (blunders?)
Bezig met het vervangen van een drukgroep van een Calibra 4x4, druklager moest ook vervangen worden. Oude er uit, komen paar klanten binnen, die geholpen na een half uurtje bak er weer aan alles afgebouwd ( ongeveer 4 uur werk bij een 4x4 ) stap in de auto en trap de koppeling in..... god gloeiende... 8 uur opnieuw beginnen..
- Knot
Gisteravond ook wat moois, de buurman even helpen met de Voyager wielen eraf halen, ging niet zei hij, denk ram ze wel ff los voor hem.
Electrische tol van 5.0Ah deed niks, uiteindelijk met een goede 6kant dop19 en een ijzeren staaf van 1,5 meter het merendeel losgekregen maar ook wielmoeren gewoon kapotgedraaid. Hoe krijg je het zo vastgeramd? Lekker klusje om zo'n dolgedraaide moer eraf te slijpen met beperkte ruimte in het wiel.
Electrische tol van 5.0Ah deed niks, uiteindelijk met een goede 6kant dop19 en een ijzeren staaf van 1,5 meter het merendeel losgekregen maar ook wielmoeren gewoon kapotgedraaid. Hoe krijg je het zo vastgeramd? Lekker klusje om zo'n dolgedraaide moer eraf te slijpen met beperkte ruimte in het wiel.
- Martijn M
Ik had ook een mooie. Ik vond bij mijn middenconsole stekkers waar de schakelaars van stoelverwarming op worden aangesloten.
Ik met een paperclip t circuit gesloten, kwam er in de cockpit 'stoelverwarming aan' te staan. Dat was voor mij de aanzet om een OEM paneeltje met OEM schakelaars te halen, 2x OEM kabelboom voor in de stoelen en de verwarmingselementen. Zodat ik dit op een OEM manier in m'n niet originele Recaro's kon bouwen.
Dus al het materiaal binnen, haal een stoel er uit en kom er achter dat de kabelboom tussen de computer en de stoel geen bekabeling bevat voor stoelverwarming
€180 aan materiaal verder waar ik niks mee kan, dat kan dus weer retour / marktplaats 
En ja ik weet dat ik dat met een setje uit China voor €20 ook had kunnen regelen, maar had liever OEM.
Ik met een paperclip t circuit gesloten, kwam er in de cockpit 'stoelverwarming aan' te staan. Dat was voor mij de aanzet om een OEM paneeltje met OEM schakelaars te halen, 2x OEM kabelboom voor in de stoelen en de verwarmingselementen. Zodat ik dit op een OEM manier in m'n niet originele Recaro's kon bouwen.
Dus al het materiaal binnen, haal een stoel er uit en kom er achter dat de kabelboom tussen de computer en de stoel geen bekabeling bevat voor stoelverwarming

En ja ik weet dat ik dat met een setje uit China voor €20 ook had kunnen regelen, maar had liever OEM.
-
Linkse of rechtse draad?Knot schreef: 11 jul 2024, 12:45 Gisteravond ook wat moois, de buurman even helpen met de Voyager wielen eraf halen, ging niet zei hij, denk ram ze wel ff los voor hem.
- Milka
Of een matje laten retro fitten in de stoelMartijn M schreef: 15 jul 2024, 16:26 Ik had ook een mooie. Ik vond bij mijn middenconsole stekkers waar de schakelaars van stoelverwarming op worden aangesloten.
Dus al het materiaal binnen, haal een stoel er uit en kom er achter dat de kabelboom tussen de computer en de stoel geen bekabeling bevat voor stoelverwarming€180 aan materiaal verder waar ik niks mee kan, dat kan dus weer retour / marktplaats