Zeer slecht paasweekend voor mij dit jaar. Eerst wordt in Amsterdam mn camera uit de auto gejat. Ok kut, maar er kunnen ergere dingen gebeuren. Verder andere verplichtingen waardoor ik niet naar Zandvoort kan, twee vrienden waarmee ik de touring deel gaan wel.
Prima weertje sinds tijden:
Daarna gebeurt het onvermijdelijke. Ik krijg een berichtje, de auto is totalled......
Bij opkomen rechte stuk breekt de achterkant uit. De bestuurder kan dit opvangen, maar voor het uitbreken van de terugslag is hij te laat. De auto duikt eerst links de vangrail in en schuift vervolgens naar de andere kant waar de vangrail ook nog geraakt wordt. De bestuurder heeft er gelukkig lichamelijk niets aan overgehouden, hetgeen wat het belangrijkste is. Ook zijn er geen andere auto's bij betrokken.
De touring is er helaas minder goed vanaf gekomen. De neus zit aardig in elkaar en ook de achterzijde heeft schade. De linker chassisbalk is een flink stuk richting de motor gezet. Zelf denk ik dat de auto total loss is, maar wellicht moet er nog even een schade expert naar kijken.
Ik hoef waarschijnlijk niet uit te leggen hoe ik mij voel. In één klap is mijn hobby en passie voorlopig over. Racelicentie net in de pocket, maar nu dus geen auto meer. Momenteel heb ik geen tijd of budget voor een andere auto. De auto herbouwen of alles overzetten op een ander chassis zou ook nog een optie kunnen zijn, maar voorlopig weet ik het even niet.
Hier wat pijnlijke plaatjes: