Familie lid totall los, een zeldzame Hartge Z47 roadster
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Familie lid totall los, een zeldzame Hartge Z47 roadster
Heb je de jouwe goed verzekerd? Misschien een id...

-
Emiel
Ach die trekken ze recht en komt via Apeldoorn wel weer het land in op NL kenteken 
- GTRene
ik zou inderdaad als je ooit zoiets tegenkomt en te koop wel ff het chassisnr chekkeCapo_Miel schreef:Ach die trekken ze recht en komt via Apeldoorn wel weer het land in op NL kenteken
wel lekker zo'n V8 in de Z3 roadster
- Michel P
LOL ja voor 90k verzekerdArthur schreef:Heb je de jouwe goed verzekerd? Misschien een id...![]()
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Hey de second and not only 
- Joop
Voor $5.95 is de motorkap voor jou zo te zien Rene... 
Maar volgens mij heeft Hartge de productie van dit spul voor de Z3 al stop gezet of niet?
Maar volgens mij heeft Hartge de productie van dit spul voor de Z3 al stop gezet of niet?
- GTRene
Die motorkap zou ik best erbij willen hebben voor dat geldJoop schreef:Voor $5.95 is de motorkap voor jou zo te zien Rene...
klopt Hartge heeft al het spul van de Z3 stopgezet een jaar of 2 terug
ik kan je wel vertellen dat het vaak lastig is als je nieuwe onderdelen wil hebben voor een auto waar er niet veel van zijn en normaal niet voor komt, das heel wat anders dan meer gangbare auto's waar ze toch nog een aantal jaren na productie de onderdelen leverbaar houden en of je zo dingen voor kan opzoeken.
het mooie van meer gewone auto is dat je zoveel wijzigen kan als je maar wil zonder echt wat te verstoren, de Hartge moet je toch zo origineel mogelijk houden.
Als ik een "gewone" Z3 M coupe had kon je overal bv lichtgewicht deuren en motorkap opgooien en de beste/mooiste bumper erop zetten en de stoelen eruit gooien en lichtgewicht in zetten enz enz zonder het origineel aan te tasten in de vorm van er zijn er maar een paar van gemaakt en originaliteit is belangrijk voor verkoop.
niet dat ik dat nu nog wil hoor