Familie lid totall los, een zeldzame Hartge Z47 roadster

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Arthur
Auto: Nr.51

Re: Familie lid totall los, een zeldzame Hartge Z47 roadster

Bericht door Arthur » 11 sep 2009, 01:11

Heb je de jouwe goed verzekerd? Misschien een id... :sealed: :mrgreen:

Emiel

Bericht door Emiel » 11 sep 2009, 10:01

Ach die trekken ze recht en komt via Apeldoorn wel weer het land in op NL kenteken :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 11 sep 2009, 10:58

Capo_Miel schreef:Ach die trekken ze recht en komt via Apeldoorn wel weer het land in op NL kenteken :lol:
ik zou inderdaad als je ooit zoiets tegenkomt en te koop wel ff het chassisnr chekke :mrgreen: dan heb je wat onderhandelings mogelijkheden :wink:
wel lekker zo'n V8 in de Z3 roadster :thumbup: denk wel dat de meeste delen weer in zo'n auto terug komen.

Michel P

Bericht door Michel P » 11 sep 2009, 11:31

Arthur schreef:Heb je de jouwe goed verzekerd? Misschien een id... :sealed: :mrgreen:
LOL ja voor 90k verzekerd :bag:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 11 sep 2009, 11:43

Hey de second and not only :shock:

Joop

Bericht door Joop » 12 sep 2009, 09:37

Voor $5.95 is de motorkap voor jou zo te zien Rene... :mrgreen:

Maar volgens mij heeft Hartge de productie van dit spul voor de Z3 al stop gezet of niet?

GTRene

Bericht door GTRene » 12 sep 2009, 10:02

Joop schreef:Voor $5.95 is de motorkap voor jou zo te zien Rene... :mrgreen:

Maar volgens mij heeft Hartge de productie van dit spul voor de Z3 al stop gezet of niet?
Die motorkap zou ik best erbij willen hebben voor dat geld :lol: jammer dat die bumper naar de klote is, die is helemaal niet te krijgen sowieso niet origineel.

klopt Hartge heeft al het spul van de Z3 stopgezet een jaar of 2 terug :hammer: nu doen ze alleen nog de standaard zaken die ook op andere auto's passen.

ik kan je wel vertellen dat het vaak lastig is als je nieuwe onderdelen wil hebben voor een auto waar er niet veel van zijn en normaal niet voor komt, das heel wat anders dan meer gangbare auto's waar ze toch nog een aantal jaren na productie de onderdelen leverbaar houden en of je zo dingen voor kan opzoeken.

het mooie van meer gewone auto is dat je zoveel wijzigen kan als je maar wil zonder echt wat te verstoren, de Hartge moet je toch zo origineel mogelijk houden.

Als ik een "gewone" Z3 M coupe had kon je overal bv lichtgewicht deuren en motorkap opgooien en de beste/mooiste bumper erop zetten en de stoelen eruit gooien en lichtgewicht in zetten enz enz zonder het origineel aan te tasten in de vorm van er zijn er maar een paar van gemaakt en originaliteit is belangrijk voor verkoop.

niet dat ik dat nu nog wil hoor :mrgreen: de volgende auto zal waarschijnlijk een complete lichtgewicht zijn :lol:

Plaats reactie