low budget circuithokkensleper

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Sjoerd MP BMW

Re: low budget circuithokkensleper

Bericht door Sjoerd MP BMW » 04 sep 2009, 00:40

Jeroen van Emmerik schreef:CBR over BE
Moet je alleen nog ff op kentekenbewijs kijken wat de auto technisch mag trekken.
steve smith schreef:Gewoon BE halen. Dommer wordt je er niet van en je bent voor altijd en eeuwig van dat gezeik af. En het is zo fijn om weer zo'n smalende stinksmeris die een jong iemand met aanhanger stilzet met een beteuterd gezicht naar je rijbewijs te zien kijken.
:fy:
Ik rijd al vanaf mijn 12e met tractoren en aanhanger combinaties, is onderdeel van mijn jeugd.
Merk wel tijdens vakantietijd dat er veel mensen onervaren rondrijden met hun caravan.

steve smith

Bericht door steve smith » 04 sep 2009, 00:49

Sjoerd MP BMW schreef:
steve smith schreef:Gewoon BE halen. Dommer wordt je er niet van en je bent voor altijd en eeuwig van dat gezeik af. En het is zo fijn om weer zo'n smalende stinksmeris die een jong iemand met aanhanger stilzet met een beteuterd gezicht naar je rijbewijs te zien kijken.
:fy:
Ik rijd al vanaf mijn 12e met tractoren en aanhanger combinaties, is onderdeel van mijn jeugd.
Merk wel tijdens vakantietijd dat er veel mensen onervaren rondrijden met hun caravan.
Same here, had ook trekkerrijbewijs e.d. Dus? Zolang er nog steeds lui zijn die tegen hun raceauto gaan lopen duwen omdat ze de kar niet achteruit de hoek om tussen een paar deurposten krijgen kan een beetje prutsen met instructie helemaal geen kwaad!

Zelf lang genoeg zonder BE rond gereden of iemand met BE laten rijden om zelf alsnog het manouvereren te moeten doen, maar na twee veroordelingen voor rijden zonder rijbewijs toch maar ff gehaald.

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 04 sep 2009, 01:12

steve smith schreef: Same here, had ook trekkerrijbewijs e.d. Dus? Zolang er nog steeds lui zijn die tegen hun raceauto gaan lopen duwen omdat ze de kar niet achteruit de hoek om tussen een paar deurposten krijgen kan een beetje prutsen met instructie helemaal geen kwaad!

Zelf lang genoeg zonder BE rond gereden of iemand met BE laten rijden om zelf alsnog het manouvereren te moeten doen, maar na twee veroordelingen voor rijden zonder rijbewijs toch maar ff gehaald.
Ja, inderdaad had ook trekkerrijbewijs. :bignews:
Na een kleine jaar mijn rijbewijs B, zonder lessen op examen gegaan voor E achter B. Twee uurtjes van tevoren ff een route rijden, een en ander bespreken en toen gaan met examinator. Poeh, is alweer een tijd geleden. Aanhangwagen is vaak zo zwaar dat deze niet eens met hand is te verplaatsen.

Kom je uit de buurt van Goirle?

Plaats reactie