En mijn vervoer van de dag

Tja, wat moet hij anders. Corvette strepen bestaan niet en zo lijkt het tenminste nog ergens op...Tom schreef:Hans met Viper-strepen, waar gaat het heen
Mee eens, ziet 'r goed uit Hans!allen schreef:Tja, wat moet hij anders. Corvette strepen bestaan niet en zo lijkt het tenminste nog ergens op...Tom schreef:Hans met Viper-strepen, waar gaat het heen![]()
Staat overigens goed. 8)
wederom mooie foto's LuukLuuk schreef:...
Ja, dat je als Porsche fan zo maar ineens zo'n amerikaan kan gaan adoreren is dus heel goed mogelijk na een ritje.Mark Nauta schreef:Vanmorgen werd ik opgehaald door Hans met de Z06 die sinds de laatste keer dat ik hem zag was voorzien van een setje erg fraaie strepen. Na een klein ritje kwamen we aan in Zolder. Aldaar ben ik meteen even een bandje gaan halen zodat ik langs de baan kon staan om foto's te maken( dank Peter) en samen met de belgische fotograaf Brent toen even langs de baan gestaan om wat plaatjes te schieten.
Later ben ik me vooral in de pitlane gaan ophouden om natuurlijk links en rechts wat dom te lullen en wat auto's te bekijken. Ook was het licht gunstig geworden om aan het einde van de pitlane wat plaatjes te gaan schieten.
Zo rond een uurtje of 5 een paar rondje met Hans mee gedaan in de Corvette en na een ronde of wat zelf het stuur overgenomen voor mijn eerste rondjes op Zolder. En dan nog wel in een Corvette Z06 met meer dan 500 trappelende paardjes. Het moet gezegd worden Hans, onze fête over Porsche en Corvette zal nog lang voorduren denk ik, maar ik was behoorlijk onder de indruk van de wagen. Wat een brute power bezit deze wagen. Je voelt direct waarmee je op pad bent, al na een paar bochten weet je heet. Deze auto is jou altijd de baas! Rustig aan wat tempo opgebouwd en dankzij het head-up-display zag ik toch op sommige momenten al snelheden verschijnen waarvan ik dacht dat ze niet mogelijk waren. Het moge duidelijk zijn, de Corvette gaat hard. Wat ook hard was, was het enthousiasme van Hans toen ik, Porsche-freak bij uitstek, in zijn Corvette een Porsche GT3 in kon gaan halen. Dat zal ik nog lang horen gok ik.
Hans, via deze weg nogmaals dank voor vandaag, voor het meerijden van en naar Zolder en natuurlijk het meest voor de ronden op het circuit. Superb!!!
Foto's van mijn hand zullen in de loop van vanavond en morgen wel online verschijnen.
Ja ging lekker David.David R. schreef:Dinsdag tot 23.15 uur en woensdag tot 11.30 uur bezig geweest om auto op tijd klaar te hebben. Vervolgens snel naar Zolder met een auto die volgens mij nu absurd stil was. In totaal denk ik 10 rondjes gereden en toen mocht ik weer naar huis ivm geluid. Leuke hobby.
Ik dacht even met een hybride Porsche te maken te hebben, vergeleken met de vorige uitvoering.David R. schreef:Dinsdag tot 23.15 uur en woensdag tot 11.30 uur bezig geweest om auto op tijd klaar te hebben. Vervolgens snel naar Zolder met een auto die volgens mij nu absurd stil was. In totaal denk ik 10 rondjes gereden en toen mocht ik weer naar huis ivm geluid. Leuke hobby.
Volgende keer op een donderdag hè..Downforce Hans schreef:Ik dacht even met een hybride Porsche te maken te hebben, vergeleken met de vorige uitvoering.David R. schreef:Dinsdag tot 23.15 uur en woensdag tot 11.30 uur bezig geweest om auto op tijd klaar te hebben. Vervolgens snel naar Zolder met een auto die volgens mij nu absurd stil was. In totaal denk ik 10 rondjes gereden en toen mocht ik weer naar huis ivm geluid. Leuke hobby.![]()
Tja, een circuit waar je geen geluid mag maken, zou het de toekomts worden?
Grtz,Hanz06
Spa en Zandvoort blijven over waar je nog enigzins geluid mag maken. De vraag is wel hoe lang nog.Downforce Hans schreef:Ik dacht even met een hybride Porsche te maken te hebben, vergeleken met de vorige uitvoering.David R. schreef:Dinsdag tot 23.15 uur en woensdag tot 11.30 uur bezig geweest om auto op tijd klaar te hebben. Vervolgens snel naar Zolder met een auto die volgens mij nu absurd stil was. In totaal denk ik 10 rondjes gereden en toen mocht ik weer naar huis ivm geluid. Leuke hobby.![]()
Tja, een circuit waar je geen geluid mag maken, zou het de toekomts worden?
Grtz,Hanz06
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast