UWV uitkeringen bewijslast goederen als bv auto

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: UWV uitkeringen bewijslast goederen als bv auto

Bericht door GTRene » 26 aug 2009, 15:50

Remmie schreef:Suc6 . Zal vast allemaal wel goed komen :thumbup:

ot: Weet je zeker dat het 2 mannen zijn die langskomen en niet 2 mooie vrouwen? :morecoffee:
:lol: helaas wel, hij is een man, en zijn collega...neem aan een man :roll: maar een leuke dame mee zou niet verkeerd zijn :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 26 aug 2009, 16:29

Vaak komt zoiets toch ergens uit de buurt weg.. iemand die zich er gewoon er ergert dat een kale vent.. die een beetje de hele dag loopt te niksnutten.. van hot naar her rijd in een dikke BMW sportwagen..

Werkschuw tuig is het.. aanpakken..

Belt 0900-verraad je noaber..

Jammer Rene dat je gewoon weer slachtoffer word van je eigen situatie..is je niet gegund..

Rupie

Bericht door Rupie » 26 aug 2009, 17:23

Die mooie vrouwen maken je verdacht Rene. Die kosten kapitalen, denken de buren :thumbup:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 26 aug 2009, 17:25

Al die kale gasten zijn niet te vertrouwen, en als ze dan ook nog eens een beemer hebben dan helpt dat ook niet echt :nah: :sealed:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 aug 2009, 17:58

:lol: :mrgreen: lol :hosanna:

denk niet dat het uit de buurt komt...ik ben de buurman die bijna nooit buiten komt :mrgreen: en als ik dan op straat kom is het hoi :mrgreen: maar sluit niks uit natuurlijk...afijn volgende week eens vragen aan die mensen waar het weg kwam, uit de buurt of anoniem en via een 06? of prive nummer...
In elk geval weer een avontuur, niet de avontuurtjes die ik leuk vind btw :mrgreen:

ik heb liever bezoek van 2 leuke dames :mrgreen: maja, only in dreams...

Aad

Bericht door Aad » 26 aug 2009, 19:01

Als het een van DF was , was er ook wel gemeld dat je met je koppie over een circuit kan racen .

Je kan natuurlijk ook gewoon gaan werken ( heb je dat gezeik ook niet) , zijn er genoeg die dat doen met een lelijke kop :D

GTRene

Bericht door GTRene » 26 aug 2009, 19:19

Aad schreef:Als het een van DF was , was er ook wel gemeld dat je met je koppie over een circuit kan racen .

Je kan natuurlijk ook gewoon gaan werken ( heb je dat gezeik ook niet) , zijn er genoeg die dat doen met een lelijke kop :D
waaronder boven getekende? :mrgreen: :wink:

achja, feit is dat er veel op de schop moet in NL en dat er minder zo maar gesubsidieerd wordt, want bv subsidies e.d. betaald de belastingbetaler ook aan mee, en dus graag zorgvuldig toepassen, echter het zal heel moeilijk zij al die gaten/mazen te dichten.

wjn

Bericht door wjn » 26 aug 2009, 19:51

Wouter81 schreef:Dat betwijfel ik wjn. Mijn IB 2008 aangifte is ook (steeksproefsgewijs) gecontroleerd, kreeg daar nog een aparte brief over. Bleek niks aan de hand te zijn.
Dat is precies mijn punt. Controle doen ze sowieso, geen probleem, er kan ergens wat misgaan nietwaar.

Maar als ze bij je langskomen, al dan niet aangekondigd, dan is er in de ogen van de controlerende instantie iets serieus mis. En dat gebeurt ook op basis van "tips".

markk

Bericht door markk » 27 aug 2009, 07:49

-/- NSB klikpraktijken
-/- voor jouw persoonlijk
+/+ op meer controle tegen misbruikt en meer een verantwoordingsplicht bij de uitkeringsgerechtigde over inkomen, vermogen e.d. als je een uitkering (any) krijgt van de staat

Op zich vind ik het niet zo gek dat mensen met "schijnbare mismatch" tussen (opgegeven) inkomen en bestedingen wat kritische vragen worden gesteld ter verantwoording. En dat geld dan niet alleen voor uitkeringsgerechtigden. Er wordt m.i. veel te veel misbruik gemaakt van algemene voorzieningen.

Nogmaals voor jouw persoonlijk lijkt het me vervelend (maar ook niet meer dan dat) en dat promoten van NSB-geklik spreek me ook helemaal niet aan.

Have (driving) fun !

Mark.

Plaats reactie