Remmie schreef:Suc6 . Zal vast allemaal wel goed komen![]()
ot: Weet je zeker dat het 2 mannen zijn die langskomen en niet 2 mooie vrouwen? :morecoffee:
UWV uitkeringen bewijslast goederen als bv auto
- GTRene
Re: UWV uitkeringen bewijslast goederen als bv auto
- RVV
Vaak komt zoiets toch ergens uit de buurt weg.. iemand die zich er gewoon er ergert dat een kale vent.. die een beetje de hele dag loopt te niksnutten.. van hot naar her rijd in een dikke BMW sportwagen..
Werkschuw tuig is het.. aanpakken..
Belt 0900-verraad je noaber..
Jammer Rene dat je gewoon weer slachtoffer word van je eigen situatie..is je niet gegund..
Werkschuw tuig is het.. aanpakken..
Belt 0900-verraad je noaber..
Jammer Rene dat je gewoon weer slachtoffer word van je eigen situatie..is je niet gegund..
-
Rupie
Die mooie vrouwen maken je verdacht Rene. Die kosten kapitalen, denken de buren 
- Downforce Hans
Al die kale gasten zijn niet te vertrouwen, en als ze dan ook nog eens een beemer hebben dan helpt dat ook niet echt

- GTRene
denk niet dat het uit de buurt komt...ik ben de buurman die bijna nooit buiten komt
In elk geval weer een avontuur, niet de avontuurtjes die ik leuk vind btw
ik heb liever bezoek van 2 leuke dames
- Aad
Als het een van DF was , was er ook wel gemeld dat je met je koppie over een circuit kan racen .
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan werken ( heb je dat gezeik ook niet) , zijn er genoeg die dat doen met een lelijke kop
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan werken ( heb je dat gezeik ook niet) , zijn er genoeg die dat doen met een lelijke kop
- GTRene
waaronder boven getekende?Aad schreef:Als het een van DF was , was er ook wel gemeld dat je met je koppie over een circuit kan racen .
achja, feit is dat er veel op de schop moet in NL en dat er minder zo maar gesubsidieerd wordt, want bv subsidies e.d. betaald de belastingbetaler ook aan mee, en dus graag zorgvuldig toepassen, echter het zal heel moeilijk zij al die gaten/mazen te dichten.
- wjn
Dat is precies mijn punt. Controle doen ze sowieso, geen probleem, er kan ergens wat misgaan nietwaar.Wouter81 schreef:Dat betwijfel ik wjn. Mijn IB 2008 aangifte is ook (steeksproefsgewijs) gecontroleerd, kreeg daar nog een aparte brief over. Bleek niks aan de hand te zijn.
Maar als ze bij je langskomen, al dan niet aangekondigd, dan is er in de ogen van de controlerende instantie iets serieus mis. En dat gebeurt ook op basis van "tips".
-
Onlinemarkk
-/- NSB klikpraktijken
-/- voor jouw persoonlijk
+/+ op meer controle tegen misbruikt en meer een verantwoordingsplicht bij de uitkeringsgerechtigde over inkomen, vermogen e.d. als je een uitkering (any) krijgt van de staat
Op zich vind ik het niet zo gek dat mensen met "schijnbare mismatch" tussen (opgegeven) inkomen en bestedingen wat kritische vragen worden gesteld ter verantwoording. En dat geld dan niet alleen voor uitkeringsgerechtigden. Er wordt m.i. veel te veel misbruik gemaakt van algemene voorzieningen.
Nogmaals voor jouw persoonlijk lijkt het me vervelend (maar ook niet meer dan dat) en dat promoten van NSB-geklik spreek me ook helemaal niet aan.
Have (driving) fun !
Mark.
-/- voor jouw persoonlijk
+/+ op meer controle tegen misbruikt en meer een verantwoordingsplicht bij de uitkeringsgerechtigde over inkomen, vermogen e.d. als je een uitkering (any) krijgt van de staat
Op zich vind ik het niet zo gek dat mensen met "schijnbare mismatch" tussen (opgegeven) inkomen en bestedingen wat kritische vragen worden gesteld ter verantwoording. En dat geld dan niet alleen voor uitkeringsgerechtigden. Er wordt m.i. veel te veel misbruik gemaakt van algemene voorzieningen.
Nogmaals voor jouw persoonlijk lijkt het me vervelend (maar ook niet meer dan dat) en dat promoten van NSB-geklik spreek me ook helemaal niet aan.
Have (driving) fun !
Mark.