[25-06-09]DF @ CPZ deel VII - Napraten, foto's en filmpjes

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
GTRene

Re: [25-06-09]DF @ CPZ deel VII

Bericht door GTRene » 25 jun 2009, 17:43

allen schreef:Eigen schuld Rene. Had je maar met de Saxo moeten komen. :police:
Yep, dat had gekund, ware het niet dat de dempers voor lek zijn (wel nieuw maar worden vervangen door weer nwe :mrgreen: vandaag naar de garage gebracht hopelijk morgen klaar) en men ABS lampje brand en dus ABS werkt niet en bij hard remmen blockeert achter eerst :shocking: dus dat zou vragen om moeilijkheden zijn...dus maar niet gedaan.

Daarbij wie had ik met de Saxo in kunnen halen, helemaal zoals ie nu nog ff is... :lol:
alhoewel ik wel een paar auto's zag en over las hier die ik wel zou kunnen volgen denk ik :mrgreen:

Trouwens hoe reed Rico...als een brave huisvader of vaarde hij goed de geulen door :df:

Maar kon jij (allen) zoals je nu de auto nog maar kort kent en zoals ie nu is afgesteld (wegligging) bv iemand als Hans 340R bijhouden of no way to scary nu nog, en hoe anders rijd het als de vertrouwde Speedster qua gevoel nu?

RobS

Bericht door RobS » 25 jun 2009, 17:46

Ruben schreef: Rob bedankt voor de eerste actie foto's!
De rest staat hier :)

http://picasaweb.google.com/schouten/DF ... rt25062009" onclick="window.open(this.href);return false;

:beer:

GTRene

Bericht door GTRene » 25 jun 2009, 17:51

@David, klote man...zo'n mooi apparaat en steeds van die dingen, dan ga je wel balen...helemaal als je er zoveel tijd en energie en kopzorgen in stopt.

het verhaal wat je vaak hoort van bv die GT3 rijders, je komt aan op het circuit, rijd een paar goede tijden veel fun en je rijd weer naar huis zeg maar, dat heb jij dus helemaal niet :|
En een andere motor is ook al zo wat...net wat je zegt, ik zou hem voor zover voor elkaar maken en verkopen, anders gaat je vertrouwen in dat ding ook weg.

koop anders een GT3 cup NA

of speciale Cayman met GT3 motor :mrgreen:

Rupie

Re: [25-06-09]DF @ CPZ deel VII - Napraten, foto's en filmpjes

Bericht door Rupie » 25 jun 2009, 17:52

Cayman gets my vote!

ps: Wie was de westfield rijder?

ChrisHK

Bericht door ChrisHK » 25 jun 2009, 17:55

Heren organisatie, bedankt voor deze schitterende dag!

Helaas waren mijn banden niet binnen, dus moest ik het vandaag op wikkie-wakkie doen... Maargoed, de Driving-Fun was er zeker niet minder om! :df:

@ Frankv, was leuk rijden zo... :lol:

@ De zilveren Lotus rijder, daar kwamen we goed mee weg... :lol:

frankv

Bericht door frankv » 25 jun 2009, 17:55

ik heb 312km op mijn teller staan, minus 2x51 van huis naar zandvoort = 210km zandvoort = 49 rondjes...

RobS

Bericht door RobS » 25 jun 2009, 17:57

Nog een paar om het af te leren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

frankv

Bericht door frankv » 25 jun 2009, 17:57

ChrisHK schreef:@ Frankv, was leuk rijden zo... :lol:
zeker, leuk om te zien hoe we aan elkaar gewaagd waren, twee compleet verschillende auto's, rijders, banden, en toch ronden lang bij elkaar in de buurt, gezellig...

Adje ///M3

Bericht door Adje ///M3 » 25 jun 2009, 18:41

Ik heb 2 uurtjes (van 11 tot 13u ) gebruik kunnen maken van het Circuit. De eerste 2 heb ik met de camera naast de baan gelegen.

Enkele hoogtepunten:

* Steven weet het publiek heerlijk te amuseren door dwars door de bocht te komen
* Een Japanse directeursauto tussen al het hardcore geweld
* De Exige (speedster) en de gele Porsche van David maken een ontiegelijk dik geluid!
* Mijn compimenten voor de E30 van Frank, damn wat een bak!
* Rob's MX5 wil ook best wel van zijn plek. Lekker karretje!
* Het verbaasde me iedere keer weer dat de Sjerra van Metin nog van zijn plek kwam :mrgreen:
* Ineens was de Wiesmann daar!
* Rubber plakt best wel aan de bandjes....
* .....deze was er ook zo weer af na wat rondjes te hebben gegumt!

Verder wil ik de organisatie bedanken voor het mogelijk maken van deze dag.
Er zitten een paar serieuze rijders op DF, dat heb ik allang gezien! :thumbup:

Foto's volgen.

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 25 jun 2009, 18:46

Ja lachen die Lexus op de baan!
Ik zie dat Stephane weer aardig in de picture was.. heeft die zich weer misdragen? :mrgreen:
@Rene, ik lag er al uit na 10 rondjes, helaas.. kapotte keerring ofzo.. Lotus staat bij Beek :?

Rein

Bericht door Rein » 25 jun 2009, 18:48

Super dag vandaag :D

vanochtend werd ik eerst opgehaald met de M5 door Rico en Sander. Toen zijn we rustig naar Zandvoort gereden. Daar aangekomen waren we als één van de eerste, maar na een tijdje kwamen al steeds meer binnendruppelen. Van 9uur tot 11uur eerst wezen vlaggen bij de Audi S- bocht, leuk om zo vlak bij de baan te staan, maar scheivlak zal spectaculairder zijn, dus daar de volgende keer maar :)
Na het vlaggen nog een stukje kunnen meerijden met de M5 over het circuit, ging erg leuk. Later nog bij Yorick ingestapt in de 328i, dat ging ook lekker, bedankt :thumbup: . Respect hoe jullie over het circuit sturen!
Ik zou nog een paar rondes met Peter meerijden in de Downforce 130i, maar helaas is er wat schade gereden (gelukkig een niet al te grote schade) :( , dus is dat er niet meer van gekomen. Volgende keer beter. Na 13.00uur zijn we nog met een groepje ergens bij een strandtent wezen zitten, erg gezellig, weer veel gelachen :D . Op de terugweg hebben we nog een paar keer in de file gestaan, dus dat is wat minder :?

hier mijn foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en de M5 waar hij het liefst is :mrgreen: :
Afbeelding

ik wil een M5, wat een wagen :love:

Sander

Bericht door Sander » 25 jun 2009, 18:54

Het was een top dag, geen ongelukken en andere gekke dingen gewoon lekker rijden, auto's kijken en genieten van het weer 8)
Even snel een paar foto's, ik heb ook gefilmd dus daar komt ook zeker nog wat van (ook een slippertje van iemand... gelukkig kon hij zelf weer zonder problemen uit de grindbak rijden).

Ik heb de 2e sessie erg veel foto's gemaakt dus een ieder die toen gereden heeft zal ik er wel op hebben.

@HansGP: Jammer van de schade aan de Lotus, maar gelukkig kon je nog wel naar huis rijden! Nu hopen dat de schade mee zal vallen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De "boot" aka Safetycar in aktie :df:
Afbeelding

Film/fotoshoot 130i - Peter (Metchu Productions)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sander op 25 jun 2009, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Sumo

Bericht door Sumo » 25 jun 2009, 18:55

Hierbij ook mijn dank voor de organisatie het mooie weer.. :) erg genoten, top!

JohanH

Bericht door JohanH » 25 jun 2009, 18:56

Vandaag een mooie dag op CPZ gehad, wederom goed geregeld door de organisatie.

Pluspunten
* De gebruikelijke DF sfeer op en naast de baan
* De Metchu mobiel :banaan:
* Paar ronden met Peter mee in de 130i :df:
* De Toyo T1-R's geven een veel beter rijgevoel en grip dan mijn Bridgestones, nu alleen nog wat geconcentreerder rondrijden... veel rondjes verliepen rommelig qua lijnen en aanremmen.
* De Wiesmann met Elmar erin :clap:

minpuntjes
* Een aantal DNRT wagens die ik nog niet eerder gezien heb haalden wel heel frivool via elk beschikbaar gaatje in, ik werd mijn eerste ronde tegelijkertijd links en rechts ingehaald waarbij die laatste geluk had dat ik nog even spiegelde alvorens aan de kant te gaan... Ik heb waarschijnlijk de andere ronden met DNRT wagens achter me wat meer in de weg gereden omdat ik extra zat te spiegelen, just in case...
* De zon... ben blij dat ik niet meer op't strand ben blijven hangen want dan was ik nu rood geweest :wtf: Het nadeel van de hele dag open rijden ;)
* Hans binnen zien komen met beide handjes omhoog... hopelijk valt de schade aan de Lotus mee :(
* Eigenlijk is twee uur te kort... volgende keer misschien toch maar vier uur ;)
* Een lading foto's wacht erop om verwerkt te worden, dat zal morgen of dit weekend wel worden... nog even geduld dus ;)

peer

Bericht door peer » 25 jun 2009, 19:03

Zo ik ben ook net thuis. Toch een heel eind rijden met de aanhanger... Prachtige dag is het geweest. De e30 heeft het weer goed volgehouden en met name sterk gebleken in het bochten werk. Ik moet de tijden nog uitlezen maar 2.22 is al voorbij gekomen en dat is toch niet slecht voor een 320 die net 165 haalt op het rechte stuk :oops:

Foto's heb ik niet maar wel een 2 uur aan film materiaal op de baan. Het was in iedergeval een top dagje en de volgende keer zijn we er weer bij.

puk

Bericht door puk » 25 jun 2009, 19:27

mannen het waren 4 fantastische uren! veel geleerd orginalo setje schijven kan de prullebak in dus de bestemming van het vakantiegeld is inmiddels ook bekend de volgende keer ga ik voor een setje R888 ipv de R1R op een kleine 180 na lekker gereden organisatie/deelnemers bedankt!

tot de volgende keer groeten puk :thumbup:

RVV

Bericht door RVV » 25 jun 2009, 19:59

Mannen, iedereen ook namens Peter heel erg bedankt voor deze geslaagde en goed afgelopen dag. Ergens vind ik altijd wel een beetje spannend, gaat het allemaal goed, hopelijk gebeuren er geen (ernstige) ongelukken. Ik heb gelukkig als afsleepwagen niet zo veel hoeven te doen, welgeteld 3 auto's zijn door mij afgesleept. Verder vond ik dat over het algemeen iedereen erg netjes aan het rijden was. Vanuit de "organisatie" geen onvertogen woord over alle deelnemers, HULDE :thumbup:

Het is de hele dag een gezellige drukte geweest op en rond de baan. En de sfeer 300%..

Peter ik willen bij deze dan ook een punt zetten achter de wat minder leuke sfeer afgelopen dagen/weken op het forum. Zo'n dag als dit bewijst dat "haantjes" gedrag op het forum echt DF onwaardig is. Want op zo'n mooie en geslaagde dag is er niemand die zich moet of wil bewijzen tov iemand anders.

DF'ers voor, door en met mekaar..

En die paar mensen die toch overal en met niks problemen hebben die zoeken het maar uit. Wij (Peter en ik, maar ook Arthur) zijn er klaar mee. Want die mensen gaan vanaf nu gewoon in onze "IGNORE" mode.

Memorabel moment.. Toen Hans, en hij weet dat ik het niet leuk voor hem vond dat hij mechanische pech kreeg... met Das Boot een speedbootje slepen :mrgreen:

Daar moet vast een foto van zijn :mrgreen:

Sven

Bericht door Sven » 25 jun 2009, 20:02

Ahh Puk, je BMW ging wel lekker hoor!! En met die paar aanpassingen ben je niet meer van het circuit af te slaan!!!

Mensen, het was een geniale ochtend/middag!! Deze DF 'ontmaagding' was zo gezegd supha en er zullen nog wel wat ristjes volgen!!!
Mooie wagens, geen zot rijgedrag zoals bij Vrij Rij... Jullie kennen het wel ;) Heerlijk, ik kijk uit naar de volgende keer!

GTRene

Bericht door GTRene » 25 jun 2009, 20:03

:lol: benieuwd... :hosanna:

allen

Bericht door allen » 25 jun 2009, 20:04

Ruben schreef:ps: Wie was de westfield rijder?
Zwarte Westfield was van Bas.

@Rene: Even vooropgesteld dat ik geen Fries bloed in me heb en het me derhalve niet uitmaakt of Hans sneller is. Zou hij overigens 100% zeker geweest zijn. Voor mij was het iig best moeilijk om om te schakelen van de Speedster naar de Caterham. In de laatste heb ik meer lol, maar voel ik me ook minder zeker cq veilig. :mrgreen:

@Rico: Duitse degelijkheid. Het valt niet te ontkennen. Maar degelijk is ook maar zo saai. :hosanna:

RVV

Bericht door RVV » 25 jun 2009, 20:05

Allen wel gewoon 5 man er in hé :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 25 jun 2009, 20:08

Rico schreef:Allen wel gewoon 5 man er in hé :mrgreen:
met z'n allen :wink:

maareuh Rico, hoe beviel het rijden met de M5 en power button on :love: je hebt vast wel op bepaalde stukken ff lopen knallen neem ik aan :thumbup:

Metchu

Bericht door Metchu » 25 jun 2009, 20:10

Nee man, ik heb em zelfs nog ingehaald :mrgreen:

@rico, ik heb nog even kort gefilmd vanachter toen het speedbootje gesleept werd! Hans zelf ook trouwens...

Ronald Middendorp

Bericht door Ronald Middendorp » 25 jun 2009, 20:11

Mensen, ik heb genoten. bijna 2uur achter elkaar non-stop gereden, leuk sfeertje op de baan en de auto hield zich goed, enkel de remblokken ijzer op ijzer in de laatste minuut :mrgreen:

Mochten er nog mensen zijn die foto's gemaakt hebben en mijn auto er op hebben staan dan zie ik ze graag verschijnen (Een blauwe Renault 19 16V met zwarte wielen :) )

Sven

Bericht door Sven » 25 jun 2009, 20:13

R.S. bedankt voor al je foto's!! Zou ik de foto's van mij koekblik in high-res kunnen ontvangen?? Als je mijn mail adres niet hebt, moet je maar even PBtje sturen. Als je wilt natuurtlijk ;)

Hebben er nog meer zo'n foto collectie gemaakt? Ik heb nog iemand zien staan met een gigantische lens naast de Hugenholtsbocht toen ik aan het rijden was. Kom maar door!! Post u maar 8)

Plaats reactie