Er waren gisteren best leuke auto's op het circuit, maar heb je daar een 130i tussen zien rijden?Hans GP schreef:Vannacht gedroomd over een 130i

Er waren gisteren best leuke auto's op het circuit, maar heb je daar een 130i tussen zien rijden?Hans GP schreef:Vannacht gedroomd over een 130i
Marc RS4 schreef:Arthur schreef:Vreselijke ziekte is dat
EN ook mens-op-mens overdraagbaar OP AFSTAND!......![]()
![]()
Dacht dat je een 123d Coupe M-sport had besteld?Nutkees schreef: Ook voor mijn nieuwe leasewagen zit ik erg te dubben, maar vandaag in de Golf 6 gti gezeten en ik moet zeggen, HEEEL interessant.![]()
Downforce Hans schreef:Ik wil het bij L uit B niet goed doen, daarom laat ik de A310 altijd thuis.
Klopt helemaal, maar dat was bij mijn oude werk. Dat werk is zeer onder invloed van de crisis aangezien we veel buitenlandse investeerders hadden en voor enkele projecten in Suriname, Duitsland en Indonesië hadden sommige investeerders afgehaakt.Tristan schreef:Dacht dat je een 123d Coupe M-sport had besteld?Nutkees schreef: Ook voor mijn nieuwe leasewagen zit ik erg te dubben, maar vandaag in de Golf 6 gti gezeten en ik moet zeggen, HEEEL interessant.![]()
ROFLOLMichel P schreef: Gelukkig ben ik nog niet in de terminale "echt iets voor mij" fase waarbij pallets tissieus tot niet dan slapheid en besluiteloosheid leidenDit soort personen sliepen vroeger met de wehkampgids onder hun kussen
![]()
Michel
Voor die motor was een vrij lage grens al voldoendeallen schreef:Voordat de grens bereikt is zijn het bij jou nog motorvlagen?
Dat komt me bekend voor, en zorgt voor regelmatige irritatie bij mijn vriendin.Niels schreef:Punt is dat als er ook maar een beetje saldo staat er gepuzzeld wordt wat voor leuks er gekocht kan wordenallen schreef:Voordat de grens bereikt is zijn het bij jou nog motorvlagen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten