Er waren gisteren best leuke auto's op het circuit, maar heb je daar een 130i tussen zien rijden?Hans GP schreef:Vannacht gedroomd over een 130i
Auto vlagen
-
Harrie
Re: Auto vlagen
Laatst gewijzigd door Harrie op 26 mei 2009, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Dan was ik gelijk naar huis gegaan! :twisted:
Was een mooi dagje op Zandvoort.. jammer van die crash tijdens de Lotus cup
ik hoop dat het goed met hem gaat..
Was een mooi dagje op Zandvoort.. jammer van die crash tijdens de Lotus cup
- Arthur
- Auto: Nr.52
Marc RS4 schreef:Arthur schreef:Vreselijke ziekte is dat
EN ook mens-op-mens overdraagbaar OP AFSTAND!......![]()
![]()
- Kevin20v
- Kasteel
Ik heb idd ook, wissel echt vaak van het idee. Je wilt altijd een compromis treffen en op het ene moment denk je daar anders over dan de andere. Kan overigens net zo 'mijmeren' over me dagelijkse auto als hobby object
.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Heb ik ook erg veel last van, maar dan weet ik vaak wel wat ik graag wil.
Zit al jaar en dag weg te dromen om een Dodge Viper te bezitten. Nu druk doende geld te sparen zodat ik deze hopelijk volgend jaar kan kopen, dit zal helaas inhouden dat de Z3M toch het veld moet verlaten. Dit zal met pijn in het hart gaan, maar heb er toch goed over nagedacht.
Ook voor mijn nieuwe leasewagen zit ik erg te dubben, maar vandaag in de Golf 6 gti gezeten en ik moet zeggen, HEEEL interessant.
O shit, heb ook nog een ascona racert EN een datsun waar ik ooit nog aan moet beginnen..... Echt geld tekort hier!
Zit al jaar en dag weg te dromen om een Dodge Viper te bezitten. Nu druk doende geld te sparen zodat ik deze hopelijk volgend jaar kan kopen, dit zal helaas inhouden dat de Z3M toch het veld moet verlaten. Dit zal met pijn in het hart gaan, maar heb er toch goed over nagedacht.
Ook voor mijn nieuwe leasewagen zit ik erg te dubben, maar vandaag in de Golf 6 gti gezeten en ik moet zeggen, HEEEL interessant.
O shit, heb ook nog een ascona racert EN een datsun waar ik ooit nog aan moet beginnen..... Echt geld tekort hier!
- Tristan
Dacht dat je een 123d Coupe M-sport had besteld?Nutkees schreef: Ook voor mijn nieuwe leasewagen zit ik erg te dubben, maar vandaag in de Golf 6 gti gezeten en ik moet zeggen, HEEEL interessant.![]()
-
Luco
Downforce Hans schreef:Ik wil het bij L uit B niet goed doen, daarom laat ik de A310 altijd thuis.
Ach man, er ligt zon laag stof op dat die niet eens meer herkenbaar is als een 310
AUTOBEUL
We hebben teveel auto's
Soms denk ik wel eens, heel de kolerezooi verkopen, inclusief de racers en bv een ferrari of lambo ofzo kopen, maar ja weet niet of dat nu echt wijs is.
Maar denk inderdaad ook veel over allerlei auto's
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Klopt helemaal, maar dat was bij mijn oude werk. Dat werk is zeer onder invloed van de crisis aangezien we veel buitenlandse investeerders hadden en voor enkele projecten in Suriname, Duitsland en Indonesië hadden sommige investeerders afgehaakt.Tristan schreef:Dacht dat je een 123d Coupe M-sport had besteld?Nutkees schreef: Ook voor mijn nieuwe leasewagen zit ik erg te dubben, maar vandaag in de Golf 6 gti gezeten en ik moet zeggen, HEEEL interessant.![]()
Zat nog met een halfjaar contract en vanwege een andere interessant aanbieding heb ik eieren voor mijn geld gekozen. Nu zit ik bij een startend bedrijf als uitvoerend directielid, maar willen we de eerste paar jaren wel op de centen letten, daarom aan het kijken voor een GTI of iets anders..... Zou eerst een A4 avant 2.0T worden, maar daar zie ik zelf vanaf......
Had wel zin in de 123D coupe, maar soms loopt het anders.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik heb dezelfde vlagen, 1 normale kar(123d ofzo) en 'n trackdaycar? Caterham/Donky/Radical/996GT3, belickede E36 325i/M3 130i ofzo.
Of voor dagelijks een 'krot' en toch gewoon een 997 Turbo? $$$$
Heb me de laatste maanden verdiept in een Ford, zoiets als deze of een nieuwe GT, maar deze is authentiek en mij nog 'te duur'maar gvd wat een ding:
1969 GT40
deze is wat voordeliger uit 1965 en m'n favo livery
Of voor dagelijks een 'krot' en toch gewoon een 997 Turbo? $$$$
Heb me de laatste maanden verdiept in een Ford, zoiets als deze of een nieuwe GT, maar deze is authentiek en mij nog 'te duur'maar gvd wat een ding:
1969 GT40
deze is wat voordeliger uit 1965 en m'n favo livery
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Het voordeel van een beperkt budget, voorlopig geen moves aan mijn kant
. Zei bij aankoop van de mx-5 al dat ik automobiel gezien nu even klaar ben. Af en toe wringt het wel maar momenteel geen need om te switchen. En als die need er wel is is er nog altijd de bankrekening om me weer op de grond te zetten :drinking: .
That said, in de herfst op zoek naar een winterauto
!
That said, in de herfst op zoek naar een winterauto
- RJay
Oh yeah, dat ken ik erg goed
Ik blij dat de racer al duur genoeg is
- RVV
Je moet het gewoon een keer invullen.. keuzes maken, niet alles willen maar wel iets willen wat alles kan.. Ik heb gewoon deze formule er op losgelaten.. M1 + V10 -330i :130i x 507 : 1 op 4 = M5
Werkt perfect
Werkt perfect
- Snipe
Dat is niet waar, Rico. Jij hebt ook last van vlagen. En telkens als je zo'n 130i-vlaag hebt koop je er een.
- Niels
- Auto: Prius+
Die vlagen heb ik gelukkig alleen maar als het bank saldo een bepaalde grens bereikt 
-
allen
Voordat de grens bereikt is zijn het bij jou nog motorvlagen?
-
René130i
+1 Robin, de mooiste auto available. Heb liever een gt40 replica uit 2009 trouwens 
- Michel P
Hahahaha prachtig topic. Dat jojo en is toch gewoon prachtig, vroegen droomde je weg bij autotijdschriften, maar nu met internet kan je jezelf helemaal gek lezen, en middels youtube e.d. compleet opfokken. Dat blijft prachtig. Ik zit er nu uiteraard midden in, want wat moet de M3 opvolgen...... Z3Mcoupe, Caterham, Elise/Exige wel geen K serie motor enz enz. toch misschien een TVR ......
Gelukkig ben ik nog niet in de terminale "echt iets voor mij" fase waarbij pallets tissieus tot niet dan slapheid en besluiteloosheid leiden
Dit soort personen sliepen vroeger met de wehkampgids onder hun kussen
Michel
Gelukkig ben ik nog niet in de terminale "echt iets voor mij" fase waarbij pallets tissieus tot niet dan slapheid en besluiteloosheid leiden
Michel
- duifjes.com
ik ken het....elke keer als ik een andere auto heb denk ik binnen een week weer na wat de volgende moet worden........maar dankzij mijn gezinssamenstelling en eisen *(ruimte, automaat, trekgewicht) kom ik toch steeds weer op een Landcruiser *(die ik dus nu niet heb.....)
Als trackcar nu een MR2 Turbo maar er moet nog zoveel aan gebeuren *(wat ik zelf niet kan) dat ik soms denk weg ermee.........
Maar zit dan met dillema dan wil ik een dagelijkse auto met ruimte, snelheid, trekgewicht etc.....en die is er ff. niet
Als trackcar nu een MR2 Turbo maar er moet nog zoveel aan gebeuren *(wat ik zelf niet kan) dat ik soms denk weg ermee.........
Maar zit dan met dillema dan wil ik een dagelijkse auto met ruimte, snelheid, trekgewicht etc.....en die is er ff. niet
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
ROFLOLMichel P schreef: Gelukkig ben ik nog niet in de terminale "echt iets voor mij" fase waarbij pallets tissieus tot niet dan slapheid en besluiteloosheid leidenDit soort personen sliepen vroeger met de wehkampgids onder hun kussen
![]()
Michel
-
allen
Ik denk dat ik binnen niet afzienbare tijd met een laptop onder m'n kussen slaap. Zet ik van tevoren even een bak pagina's open met banden, velgen, rolkooien, weet ik het. Laptop gaat dan wel in slaapstand. Beter voor m'n nachtrust. 
-
René130i
Rofl michel 
- Snipe
Zou het andersom ook werken? Dat je de Wehkampgids bestelt en dan geen last meer hebt van autovlagen?
- Niels
- Auto: Prius+
Voor die motor was een vrij lage grens al voldoendeallen schreef:Voordat de grens bereikt is zijn het bij jou nog motorvlagen?
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Dat komt me bekend voor, en zorgt voor regelmatige irritatie bij mijn vriendin.Niels schreef:Punt is dat als er ook maar een beetje saldo staat er gepuzzeld wordt wat voor leuks er gekocht kan wordenallen schreef:Voordat de grens bereikt is zijn het bij jou nog motorvlagen?